abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220715895
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dan doe jij het niet en laat anderen het wel doen zonder dat ze last hebben van mensen die ermee willen stoppen ^O^
Vreemde opmerking maar goed.
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 20:17:59 #52
5428 crew  miss_sly
pi_220715908
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:17 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Vreemde opmerking maar goed.
Want?

In een topic dat gaat over de Dodenherdenking vind je het nodig te komen vertellen dat het toch maar voor de buhne is. Prima dat jij dat denkt, maar laat anderen in hun waarde.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220715916
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee, dat heb ik niet gezegd en dat zal ik ook niet zeggen.

Hoe kom je erbij. Uitgerekend op Dodenherdenking...

Overigens is het niet toegestaan om iemands post zo aan te passen en te doen alsof iemand dat gepost zou hebben.
Dat laatste wist ik niet, maar het leek mij evident dat met de toevoeging FTFY ik je quote had aangepast, ik zie dat op deze wijze zovaak terugkomen hier.

Inhoudelijk: dat hadden ze best mogen doen als je zo’n grote debiel of gevaar voor onze samenleving bent dat je een dodenherdenking wil verstoren. Al is een spuitje menselijker.
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 20:19:29 #54
236264 crew  capricia
pi_220715920
Ik vraag me altijd af hoeveel seconden vertraging er in dit soort uitzendingen zit.
Voor het geval er wel iets echt naars gebeurt.

Iemand een idee?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 20:19:37 #55
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220715923
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Want?

In een topic dat gaat over de Dodenherdenking vind je het nodig te komen vertellen dat het toch maar voor de buhne is. Prima dat jij dat denkt, maar laat anderen in hun waarde.
Poh, dan zou ik in heel veel TV topics moeten posten wat ik allemaal waardeloze programma's/series vind.
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 20:20:13 #56
5428 crew  miss_sly
pi_220715925
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:18 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Dat laatste wist ik niet, maar het leek mij evident dat met de toevoeging FTFY ik je quote had aangepast, ik zie dat op deze wijze zovaak terugkomen hier.
Als je in de quote zelf niet kunt zien dat het is aangepast, mag het niet. En dat lijkt me niet meer dan terecht. Ik zou zoiets echt nooit posten en ik wil dergelijke woorden ook niet in mijn schoenen geschoven krijgen. Ook niet als FTFY.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 4 mei 2026 @ 20:20:29 #57
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220715927
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:17 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Vreemde opmerking maar goed.
Ga gewoon weg.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  maandag 4 mei 2026 @ 20:20:30 #58
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220715928
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:19 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel seconden vertraging er in dit soort uitzendingen zit.
Voor het geval er wel iets echt naars gebeurt.

Iemand een idee?
Oh ik dacht het echt live was
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 20:20:53 #59
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220715932
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:19 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel seconden vertraging er in dit soort uitzendingen zit.
Voor het geval er wel iets echt naars gebeurt.

Iemand een idee?
Niet heel veel naar mijn idee. Ik keek ook naar deze stream, die liep wel iets voor, maar scheelde geen 20 seconden.

Bekijk deze YouTube-video
  maandag 4 mei 2026 @ 20:20:54 #60
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220715933
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:19 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel seconden vertraging er in dit soort uitzendingen zit.
Voor het geval er wel iets echt naars gebeurt.

Iemand een idee?
De klok sloeg ongeveer 25 seconden later dan de klok hier op 20.00u sprong
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 20:21:36 #61
236264 crew  capricia
pi_220715940
Dus misschien maximaal iets van 20/25 seconden?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 20:22:29 #62
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220715951
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:21 schreef capricia het volgende:
Dus misschien maximaal iets van 20/25 seconden?
Ja, maar tegenwoordig met digitale TV en streams is het sowieso iets langer dan vroeger direct via de kabel/satelliet.
  maandag 4 mei 2026 @ 20:22:46 #63
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220715956
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:19 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel seconden vertraging er in dit soort uitzendingen zit.
Voor het geval er wel iets echt naars gebeurt.

Iemand een idee?
De Last Post was om 20.00.10u klaar, waarna de 2 minuten stilte begonnen.
Ik wilde weten of de timing klopte en keek dus op mijn horloge mee…
  maandag 4 mei 2026 @ 20:23:21 #64
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220715960
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:21 schreef capricia het volgende:
Dus misschien maximaal iets van 20/25 seconden?
Ja, hier wel, maar geen idee of dat met opzet is of dat NPO of de provider gewoon 25sec. vertraging heeft.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 20:23:22 #65
236264 crew  capricia
pi_220715961
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:20 schreef Momo het volgende:

[..]
Oh ik dacht het echt live was
Dat denk ik dus met dit soort 'risico' evenementen helemaal nooit meer. :@

Niet dat het vanmiddag of gisteren opgenomen is, maar wel een x aantal seconden vertraging.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  maandag 4 mei 2026 @ 20:25:47 #66
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220715980
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat denk ik dus met dit soort 'risico' evenementen helemaal nooit meer. :@

Niet dat het vanmiddag of gisteren opgenomen is, maar wel een x aantal seconden vertraging.
Maar toch als er een gek met een bom zou zijn. Zoveel mensen filmen dit.. maar zou het idd niet willen zien zelf dan.
  maandag 4 mei 2026 @ 20:28:49 #67
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220715995
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:25 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar toch als er een gek met een bom zou zijn. Zoveel mensen filmen dit.. maar zou het idd niet willen zien zelf dan.
Je kan niet om 20.00u 2 minuten stilte ter herdenking houden en dat vanaf 20.01u of zo pas uitzenden.
Beetje vreemd zou dat zijn.

Risico op escalaties zijn er altijd, maar daar moet je niet aan toegeven.
Wel de bewaking opschroeven en klaar staan voor de-escalatie, voor het geval dat…
pi_220716013
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Want?

In een topic dat gaat over de Dodenherdenking vind je het nodig te komen vertellen dat het toch maar voor de buhne is. Prima dat jij dat denkt, maar laat anderen in hun waarde.
Je hebt mij toch niks zien posten of wel soms? Dan mag ik nog wel gewoon mijn mening geven geloof ik. Enige wat ik hier lees zijn sensatiezoekers die ervan lijken te balen dat er niks gebeurd is en dat soort dingen :')
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 20:32:22 #69
236264 crew  capricia
pi_220716018
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:25 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar toch als er een gek met een bom zou zijn. Zoveel mensen filmen dit.. maar zou het idd niet willen zien zelf dan.
Of dat ze even tijd hebben om een Free Palestine schreeuwer te muten.

Aan de andere kant was die Marco Kroon interventie, bij bevrijdingsdag, vorige jaar, in Wageningen, wel gewoon te zien.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  maandag 4 mei 2026 @ 20:33:35 #70
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220716027
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:31 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Je hebt mij toch niks zien posten of wel soms? Dan mag ik nog wel gewoon mijn mening geven geloof ik. Enige wat ik hier lees zijn sensatiezoekers die ervan lijken te balen dat er niks gebeurd is en dat soort dingen :')
Wat bijzonder dat jij dit uit de posts in dit topic lijkt te halen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 20:34:16 #71
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220716034
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:31 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Je hebt mij toch niks zien posten of wel soms? Dan mag ik nog wel gewoon mijn mening geven geloof ik. Enige wat ik hier lees zijn sensatiezoekers die ervan lijken te balen dat er niks gebeurd is en dat soort dingen :')
Nou nee, ik volg het gewoon uit traditie en respect.
  maandag 4 mei 2026 @ 20:36:17 #72
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220716051
Ik weet niet wie nog kijkt maar wat was dat mens die begrip heeft voor de bekladding van het monument, :{.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 20:37:00 #73
5428 crew  miss_sly
pi_220716056
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:31 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Je hebt mij toch niks zien posten of wel soms? Dan mag ik nog wel gewoon mijn mening geven geloof ik. Enige wat ik hier lees zijn sensatiezoekers die ervan lijken te balen dat er niks gebeurd is en dat soort dingen :')
Dat is jouw mening, prima.
Het is echter nogal wat om dat aan te nemen over mensen die de Dodenherdenking op tv willen volgens. Maar you do you.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 20:37:45 #74
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220716065
quote:
17s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet niet wie nog kijkt maar wat was dat mens die begrip heeft voor de bekladding van het monument, :{.
Ja, ook wel een type waarvan je het verwacht...
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 20:37:58 #75
5428 crew  miss_sly
pi_220716066
quote:
17s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet niet wie nog kijkt maar wat was dat mens die begrip heeft voor de bekladding van het monument, :{.
Ja, die zag ik al eerder in een straatinterview langskomen. Ik begrijp niet dat iemand daar begrip voor kan opbrengen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')