Vreemde opmerking maar goed.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan doe jij het niet en laat anderen het wel doen zonder dat ze last hebben van mensen die ermee willen stoppen
Want?quote:
Dat laatste wist ik niet, maar het leek mij evident dat met de toevoeging FTFY ik je quote had aangepast, ik zie dat op deze wijze zovaak terugkomen hier.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet gezegd en dat zal ik ook niet zeggen.
Hoe kom je erbij. Uitgerekend op Dodenherdenking...
Overigens is het niet toegestaan om iemands post zo aan te passen en te doen alsof iemand dat gepost zou hebben.
Poh, dan zou ik in heel veel TV topics moeten posten wat ik allemaal waardeloze programma's/series vind.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Want?
In een topic dat gaat over de Dodenherdenking vind je het nodig te komen vertellen dat het toch maar voor de buhne is. Prima dat jij dat denkt, maar laat anderen in hun waarde.
Als je in de quote zelf niet kunt zien dat het is aangepast, mag het niet. En dat lijkt me niet meer dan terecht. Ik zou zoiets echt nooit posten en ik wil dergelijke woorden ook niet in mijn schoenen geschoven krijgen. Ook niet als FTFY.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:18 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik niet, maar het leek mij evident dat met de toevoeging FTFY ik je quote had aangepast, ik zie dat op deze wijze zovaak terugkomen hier.
Oh ik dacht het echt live wasquote:Op maandag 4 mei 2026 20:19 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel seconden vertraging er in dit soort uitzendingen zit.
Voor het geval er wel iets echt naars gebeurt.
Iemand een idee?
Niet heel veel naar mijn idee. Ik keek ook naar deze stream, die liep wel iets voor, maar scheelde geen 20 seconden.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:19 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel seconden vertraging er in dit soort uitzendingen zit.
Voor het geval er wel iets echt naars gebeurt.
Iemand een idee?
De klok sloeg ongeveer 25 seconden later dan de klok hier op 20.00u sprongquote:Op maandag 4 mei 2026 20:19 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel seconden vertraging er in dit soort uitzendingen zit.
Voor het geval er wel iets echt naars gebeurt.
Iemand een idee?
Ja, maar tegenwoordig met digitale TV en streams is het sowieso iets langer dan vroeger direct via de kabel/satelliet.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:21 schreef capricia het volgende:
Dus misschien maximaal iets van 20/25 seconden?
De Last Post was om 20.00.10u klaar, waarna de 2 minuten stilte begonnen.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:19 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel seconden vertraging er in dit soort uitzendingen zit.
Voor het geval er wel iets echt naars gebeurt.
Iemand een idee?
Ja, hier wel, maar geen idee of dat met opzet is of dat NPO of de provider gewoon 25sec. vertraging heeft.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:21 schreef capricia het volgende:
Dus misschien maximaal iets van 20/25 seconden?
Dat denk ik dus met dit soort 'risico' evenementen helemaal nooit meer.quote:
Maar toch als er een gek met een bom zou zijn. Zoveel mensen filmen dit.. maar zou het idd niet willen zien zelf dan.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat denk ik dus met dit soort 'risico' evenementen helemaal nooit meer.
Niet dat het vanmiddag of gisteren opgenomen is, maar wel een x aantal seconden vertraging.
Je kan niet om 20.00u 2 minuten stilte ter herdenking houden en dat vanaf 20.01u of zo pas uitzenden.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar toch als er een gek met een bom zou zijn. Zoveel mensen filmen dit.. maar zou het idd niet willen zien zelf dan.
Je hebt mij toch niks zien posten of wel soms? Dan mag ik nog wel gewoon mijn mening geven geloof ik. Enige wat ik hier lees zijn sensatiezoekers die ervan lijken te balen dat er niks gebeurd is en dat soort dingenquote:Op maandag 4 mei 2026 20:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Want?
In een topic dat gaat over de Dodenherdenking vind je het nodig te komen vertellen dat het toch maar voor de buhne is. Prima dat jij dat denkt, maar laat anderen in hun waarde.
Of dat ze even tijd hebben om een Free Palestine schreeuwer te muten.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar toch als er een gek met een bom zou zijn. Zoveel mensen filmen dit.. maar zou het idd niet willen zien zelf dan.
Wat bijzonder dat jij dit uit de posts in dit topic lijkt te halen.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt mij toch niks zien posten of wel soms? Dan mag ik nog wel gewoon mijn mening geven geloof ik. Enige wat ik hier lees zijn sensatiezoekers die ervan lijken te balen dat er niks gebeurd is en dat soort dingen
Nou nee, ik volg het gewoon uit traditie en respect.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt mij toch niks zien posten of wel soms? Dan mag ik nog wel gewoon mijn mening geven geloof ik. Enige wat ik hier lees zijn sensatiezoekers die ervan lijken te balen dat er niks gebeurd is en dat soort dingen
Dat is jouw mening, prima.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt mij toch niks zien posten of wel soms? Dan mag ik nog wel gewoon mijn mening geven geloof ik. Enige wat ik hier lees zijn sensatiezoekers die ervan lijken te balen dat er niks gebeurd is en dat soort dingen
Ja, ook wel een type waarvan je het verwacht...quote:Op maandag 4 mei 2026 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet niet wie nog kijkt maar wat was dat mens die begrip heeft voor de bekladding van het monument,.
Ja, die zag ik al eerder in een straatinterview langskomen. Ik begrijp niet dat iemand daar begrip voor kan opbrengen.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet niet wie nog kijkt maar wat was dat mens die begrip heeft voor de bekladding van het monument,.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |