abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 mei 2026 @ 20:02:27 #26
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220715730
Geen incidenten.
Heel mooi
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 20:03:12 #27
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220715737
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:02 schreef superniger het volgende:
Geen incidenten.
Heel mooi
Hoorde wel 1 iemand schreeuwen, maar gelukkig geen paniek.
  maandag 4 mei 2026 @ 20:03:25 #28
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_220715743
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:03 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Hoorde wel 1 iemand schreeuwen, maar gelukkig geen paniek.
Ja, dacht ik ook te horen.
Koel en donker bewaren
  maandag 4 mei 2026 @ 20:03:44 #29
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220715750
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:03 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Hoorde wel 1 iemand schreeuwen, maar gelukkig geen paniek.
Hoorde ik ook ja. Gelukkig rustig gebleven idd.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 20:04:15 #30
5428 crew  miss_sly
pi_220715761
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:03 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Hoorde wel 1 iemand schreeuwen, maar gelukkig geen paniek.
Dacht ik ook te horen. Hoop dat ze hem hebben in ieder geval.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 4 mei 2026 @ 20:04:24 #31
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220715763
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:03 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Hoorde wel 1 iemand schreeuwen, maar gelukkig geen paniek.
Ja, ergens in de verte. Godzijdank verder rustig.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  maandag 4 mei 2026 @ 20:04:29 #32
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220715767
En nu een ChatGPT gedicht.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220715775
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:03 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Hoorde wel 1 iemand schreeuwen, maar gelukkig geen paniek.
Heel goed dat ze zo'n persoon geen onnodige aandacht geven op tv.
  maandag 4 mei 2026 @ 20:05:07 #34
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220715780
Eigenlijk zouden ze elk jaar 1 persoon moeten slachten als soort van offer voor onze vrijheid.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 20:05:35 #35
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220715782
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dacht ik ook te horen. Hoop dat ze hem hebben in ieder geval.
Laat maar meebetalen voor het vervuilen van het monument ook, gewoon omdat het kan.
  maandag 4 mei 2026 @ 20:05:46 #36
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220715785
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:05 schreef Gremen het volgende:
Eigenlijk zouden ze elk jaar 1 persoon moeten slachten als soort van offer voor onze vrijheid.
Misschien was dat wel degene die die schreeuw laakte.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 4 mei 2026 @ 20:05:59 #37
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_220715787
Die gedichten en toespraken hoeven van mij allemaal niet. Stilte is de beste manier om te herdenken.
  maandag 4 mei 2026 @ 20:06:11 #38
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220715792
Die scheeuwende sneuneus :')
pi_220715800
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:05 schreef Breekfast het volgende:
Die gedichten en toespraken hoeven van mij allemaal niet. Stilte is de beste manier om te herdenken.
Herdenken mogen ze van mij mee stoppen. Het heeft namelijk geen enkele zin en het is voor de bühne.
pi_220715808
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:03 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Hoorde wel 1 iemand schreeuwen, maar gelukkig geen paniek.
Vraag me af of het publiek bij aankomst ook een soort instructie krijgt. Bijvoorbeeld: Rustig blijven staan, niet gaan lopen (ook niet als er een idioot gaat schreeuwen, wat beetje in de lijn der verwachting ligt)
pi_220715821
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:07 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Vraag me af of het publiek bij aankomst ook een soort instructie krijgt. Bijvoorbeeld: Rustig blijven staan, niet gaan lopen (ook niet als er een idioot gaat schreeuwen, wat beetje in de lijn der verwachting ligt)
Het concept van een (doden)herdenking hoeft toch niet uitgelegd te worden?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 4 mei 2026 @ 20:09:10 #42
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220715824
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:04 schreef superniger het volgende:
En nu een ChatGPT gedicht.
Waar slaat dit nou weer op?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 4 mei 2026 @ 20:09:56 #43
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220715834
Hoorde wel iemand schreeuwen volgens mij
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_220715835
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:09 schreef Felagund het volgende:

[..]
Het concept van een (doden)herdenking hoeft toch niet uitgelegd te worden?
Ik doel op instructie hoe te reageren op een incident zoals een damschreeuwer.

In 2010 raakte men in paniek en ging rennen, waardoor de meeste gewonden vielen.
pi_220715839
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:09 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Ik doel op instructie hoe te reageren op een incident zoals een damschreeuwer.

In 2010 raakte men in paniek en ging rennen, waardoor de meeste gewonden vielen.
Ach zo, misschien wel ja, kan wel een paniekreactie voorkomen. Dat is toch altijd een vreemde groepsdynamiek.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 4 mei 2026 @ 20:11:19 #46
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220715841
Ik vind het wel mooi dat die jongeren het verhaal van hun (groot)ouders vertellen. En mooi gefilmd dat zij achter hen staan.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 20:11:28 #47
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220715843
Die schreeuwgekkie zal vanavond wel op Dumpert oid staan :)
pi_220715862
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dacht ik ook te horen. Hoop dat ze hem ergens in een steegje gelynched hebben in ieder geval.
FTFY
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 20:15:37 #49
5428 crew  miss_sly
pi_220715879
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:13 schreef GerryDV het volgende:

[..]
FTFY
Nee, dat heb ik niet gezegd en dat zal ik ook niet zeggen.

Hoe kom je erbij. Uitgerekend op Dodenherdenking...

Overigens is het niet toegestaan om iemands post zo aan te passen en te doen alsof iemand dat gepost zou hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 20:16:37 #50
5428 crew  miss_sly
pi_220715891
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:06 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Herdenken mogen ze van mij mee stoppen. Het heeft namelijk geen enkele zin en het is voor de bühne.
Dan doe jij het niet en laat anderen het wel doen zonder dat ze last hebben van mensen die ermee willen stoppen ^O^
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')