Ja, dacht ik ook te horen.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:03 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Hoorde wel 1 iemand schreeuwen, maar gelukkig geen paniek.
Hoorde ik ook ja. Gelukkig rustig gebleven idd.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:03 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dacht ik ook te horen. Hoop dat ze hem hebben in ieder geval.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:03 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja, ergens in de verte. Godzijdank verder rustig.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:03 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Heel goed dat ze zo'n persoon geen onnodige aandacht geven op tv.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:03 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Laat maar meebetalen voor het vervuilen van het monument ook, gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dacht ik ook te horen. Hoop dat ze hem hebben in ieder geval.
Misschien was dat wel degene die die schreeuw laakte.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:05 schreef Gremen het volgende:
Eigenlijk zouden ze elk jaar 1 persoon moeten slachten als soort van offer voor onze vrijheid.
Herdenken mogen ze van mij mee stoppen. Het heeft namelijk geen enkele zin en het is voor de bühne.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:05 schreef Breekfast het volgende:
Die gedichten en toespraken hoeven van mij allemaal niet. Stilte is de beste manier om te herdenken.
Vraag me af of het publiek bij aankomst ook een soort instructie krijgt. Bijvoorbeeld: Rustig blijven staan, niet gaan lopen (ook niet als er een idioot gaat schreeuwen, wat beetje in de lijn der verwachting ligt)quote:Op maandag 4 mei 2026 20:03 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Het concept van een (doden)herdenking hoeft toch niet uitgelegd te worden?quote:Op maandag 4 mei 2026 20:07 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Vraag me af of het publiek bij aankomst ook een soort instructie krijgt. Bijvoorbeeld: Rustig blijven staan, niet gaan lopen (ook niet als er een idioot gaat schreeuwen, wat beetje in de lijn der verwachting ligt)
Waar slaat dit nou weer op?quote:
Ik doel op instructie hoe te reageren op een incident zoals een damschreeuwer.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het concept van een (doden)herdenking hoeft toch niet uitgelegd te worden?
Ach zo, misschien wel ja, kan wel een paniekreactie voorkomen. Dat is toch altijd een vreemde groepsdynamiek.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:09 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Ik doel op instructie hoe te reageren op een incident zoals een damschreeuwer.
In 2010 raakte men in paniek en ging rennen, waardoor de meeste gewonden vielen.
FTFYquote:Op maandag 4 mei 2026 20:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dacht ik ook te horen. Hoop dat ze hem ergens in een steegje gelynched hebben in ieder geval.
Nee, dat heb ik niet gezegd en dat zal ik ook niet zeggen.quote:
Dan doe jij het niet en laat anderen het wel doen zonder dat ze last hebben van mensen die ermee willen stoppenquote:Op maandag 4 mei 2026 20:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Herdenken mogen ze van mij mee stoppen. Het heeft namelijk geen enkele zin en het is voor de bühne.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |