Ik vind het een leuk ideequote:Op maandag 4 mei 2026 15:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Leuk dat er al wat mannen mee willen doen! Het is nu wachten op de vrouwenEn ik snap wel dat er misschien een drempel is, maar wat kan er gebeuren? Communicatie gaat via fok (dm) en afspreken op een openbare plek waar veel mensen komen
Dat zijn toch 2 mannen; beide op zoek naar "een" vrouw. Lekker specifiek ook.quote:Op maandag 4 mei 2026 14:24 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij hebben we onze eerste match!
Nu komt al dat verliefde spul weer de markt op joh. Gedesillusioneerd en met rugtassen, maar toch.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:56 schreef Hexagon het volgende:
Dit topic had in 2004 misschien tot iets geleid.
37 graden, je weet.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:06 schreef YoopY het volgende:
[..]
Dat zijn toch 2 mannen; beide op zoek naar "een" vrouw. Lekker specifiek ook.
Ik ben al voorzienquote:Op maandag 4 mei 2026 18:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Wie Sunshine1982 matcht mag op de bruiloft komen.
Ik dacht dat de makers van First Dates wel foto's hadden van de kandidaten en wat meer achtergrondinformatie over de kandidaten en hun matchwensen. De informatie in de OP lijkt mij daarvoor een wel heel beperkte basis. Ik bedoel M (45) zoekt V, woonachtig in Leiden en reist met OV het hele land door, zegt op zichzelf niets over mij of over de persoon die bij mij past, wel?quote:Op maandag 4 mei 2026 12:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bij First Date kennen de makers de mensen toch ook niet?
Misschien is dat genoeg info die een man van een vrouw wil hebbenquote:Op maandag 4 mei 2026 22:14 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik dacht dat de makers van First Dates wel foto's hadden van de kandidaten en wat meer achtergrondinformatie over de kandidaten en hun matchwensen. De informatie in de OP lijkt mij daarvoor een wel heel beperkte basis. Ik bedoel M (45) zoekt V, woonachtig in Leiden en reist met OV het hele land door, zegt op zichzelf niets over mij of over de persoon die bij mij past, wel?
Is die 1982 overigens jou geboortejaar?
Haha. En kennelijk ook genoeg info voor een vrouw die een man wil hebben.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:16 schreef Lenny77 het volgende:
Misschien is dat genoeg info die een man van een vrouw wil hebben
Het start er wel mee, dat op zijn minst.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:19 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Haha. En kennelijk ook genoeg info voor een vrouw die een man wil hebben.
Ik zoek nog een lust voor het oog.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:33 schreef Bart2002 het volgende:
Jij hebt al zoveel vriendjes Donna als ik zo lees. Je komt niets tekort lijkt het. Of wel?
Verder niet op zoek naar dame met grote bril en zwarte baard rondom.
quote:
SPOILER: AlsjeblieftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee, zo zie ik er niet uit.
quote:Op maandag 4 mei 2026 22:42 schreef Groepfunder het volgende:
[..]DankjeSPOILER: AlsjeblieftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee, zo zie ik er niet uit.![]()
Let eens op wat je typt, een vrouw vinden die teksten kan ontcijferen is niet zo gemakkelijkquote:Op maandag 4 mei 2026 22:48 schreef kree het volgende:
heel het wss zo makkelijk te vinden is van mij onderhand.
pics via DM.
Als het maar geen flauwekul is vind ik het primaquote:Op dinsdag 5 mei 2026 00:43 schreef StevenHyde het volgende:
Mag je hier ook potentiële kandidaten taggen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |