Deze komt van een reclamequote:Op maandag 4 mei 2026 09:20 schreef Moonversion het volgende:
39 jaar, man zoekt vrouw, omgeving utrecht, maximaal ongeveer 1 uur reistijd, 25.61cm (standaard erect, maar als je heel geil bent weet ik er nog 1.87cm extra uit te persen).
Ik houd van hobbies, puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje
Wat leuk dat je hier aan mee wilt doenquote:Op maandag 4 mei 2026 09:20 schreef Moonversion het volgende:
39 jaar, man zoekt vrouw, omgeving utrecht, maximaal ongeveer 1 uur reistijd, 25.61cm (standaard erect, maar als je heel geil bent weet ik er nog 1.87cm extra uit te persen).
Ik houd van hobbies, puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje
Ow echt? Dat wist ik niet. Ik zie dan wel of het open blijft.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Leuk topic, maar meestal worden dit soort topics gesloten met de mededeling dat FOK! geen datingsite is. Zelf ben ik niet zoekende, maar ik juich het initiatief zeker toe.
Ik vond ooit de liefde van mijn leven via Biks & Bytes, Ze is er later vandoor gegaan met iemand met een eigen boerderij en ruimte voor haar paardquote:Op maandag 4 mei 2026 11:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Leuk topic, maar meestal worden dit soort topics gesloten met de mededeling dat FOK! geen datingsite is. Zelf ben ik niet zoekende, maar ik juich het initiatief zeker toe.
Date regel nr 1: praat NIET over je exen. Geloof mij maar, dat gaat niet werken.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:57 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Ik vond ooit de liefde van mijn leven via Biks & Bytes, Ze is er later vandoor gegaan met iemand met een eigen boerderij en ruimte voor haar paard
dan hoef ik niet mee te doen dus. Want ik heb het heel vaak over mijn overleden ex.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Date regel nr 1: praat NIET over je exen. Geloof mij maar, dat gaat niet werken.
Met mijn ex kon ik telepathisch communiceren.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:57 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Ik vond ooit de liefde van mijn leven via Biks & Bytes, Ze is er later vandoor gegaan met iemand met een eigen boerderij en ruimte voor haar paard
Bij First Date kennen de makers de mensen toch ook niet? En misschien is dit topic al een eerste zetjequote:Op maandag 4 mei 2026 12:14 schreef junkiesietze het volgende:
Hoe koppel jij dan iemand die je niet kent?
M, 38, Zuid-holland, met kat thuis, opzoek naar een vrouw.
Overleden is wat anders denk ik. Ik denk dat het er ook aan ligt wat je zegt.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:10 schreef Chandler het volgende:
[..]
dan hoef ik niet mee te doen dus. Want ik heb het heel vaak over mijn overleden ex.
Dat cynisme werkt vast top op dates.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:56 schreef Hexagon het volgende:
Dit topic had in 2004 misschien tot iets geleid.
Dat is ook zo.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:58 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Dat cynisme werkt vast top op dates.
Vind het juist wel leuk dat dit soort topics weer in R&P verschijnen. Gewoon wat luchtigheid en positiviteit. Er is de laatste tijd al genoeg gedoe en negativiteit geweest, dus dit soort initiatieven maken het forum juist weer wat gezelliger.
Buurvrouw Jansen? 😱quote:Op maandag 4 mei 2026 11:57 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Dan hoef je hier eigenlijk ook niet aan mee te doen he?quote:Op maandag 4 mei 2026 13:48 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben 38 jaar oud en woon in Utrecht. Ik ben een man en 1.87 meter lang.
Ik ben al verliefd op een vrouw die ik ken van vroeger in mijn studententijd, maar ik heb momenteel weinig contact met haar. Ik wil alleen haar en niemand anders op dit moment.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |