Misschien moet je eens goed lezen wat ik zeg in plaats van je op te winden over dingen die ik niet zeg.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:26 schreef matspontius het volgende:
[..]
Het bekladden van een oorlogsmonument, het vernielen van een universiteitsgebouw, etc. noem jij demonstratierecht? Ja, zo sta jij er in? - gvd wat een kn....
Alles draait om taal en beeldvorming. Omvolking en two tier zijn een taboe en alles wat deugt scharen we gewoon onder demonstratierecht. Rechtse demonstranten zijn extreemrechts en allochtone relschoppers zijn jongeren.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:26 schreef matspontius het volgende:
[..]
Het bekladden van een oorlogsmonument, het vernielen van een universiteitsgebouw, etc. noem jij demonstratierecht? Ja, zo sta jij er in? - gvd wat een kn....
Wat we met name zien is dat mensen Israël volledig ten onrechte wegzetten als een regime met genocidale neigingen. Dit is met name in de (radicaal) progressief linkse hoek en Islamitische contreien de norm geworden.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat de regering een regime met genocidale neigingen daarin expliciet moet steunen, het demonstratierecht moet inperken tot door de staat goedgekeurde opvattingen, en zich moet bemoeien met de verslaggeving van onafhankelijke media?
Zou jij je niet wat meer thuis voelen in een land als Rusland?
Er zijn vaak zat oplossingen aangedragen voor de problemen die ons land heeft gekregen, maar die werden geridiculiseerd omdat die van een linkse partij kwamen.quote:Op maandag 4 mei 2026 10:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Punt is dat het zo met alles gaat. Ze tuimelen over elkaar heen om reacties te geven op alles wat er in dit land speelt. Maar een oplossing bieden voor welke problemen dan ook, ho maar.
quote:Op maandag 4 mei 2026 12:27 schreef Harvest89 het volgende:
Het is ook allemaal niet heel erg. Beetje verf, wat nu al lang weer er af is.
Niks wat je met een hogedrukreiniger niet op kan lossen. Dat kunnen ze in Gaza en Libanon niet zeggen.quote:Op maandag 4 mei 2026 07:41 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)ode-verf-en-genocide
Dit is toch ongelooflijk
Zeker raar gezien dat gepaard gaat met het zwaaien met Iran vlaggen, Jihadistische vlaggen, lastigvallen van Joden en bekladden van monumenten.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Echt raar dat mensen meer aandacht geven aan het conflict waarin wij de foute partij steunen.
Ik zie heel goed wat jij zegt. Jij lult alles wat krom is aan de multi-culti shit recht en hebt een anale fixatie op Israel. Dus och, het bekladden van zo'n oorlogsmonument is zo erg nog niet, toch?quote:Op maandag 4 mei 2026 12:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien moet je eens goed lezen wat ik zeg in plaats van je op te winden over dingen die ik niet zeg.
Omvolkingstheorie is ook gewoon een complottheorie uit bepaalde contreien, niet zo relevant om er hier bij te halen.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:31 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Alles draait om taal en beeldvorming. Omvolking en two tier zijn een taboe en alles wat deugt scharen we gewoon onder demonstratierecht. Rechtse demonstranten zijn extreemrechts en allochtone relschoppers zijn jongeren.
En zo reutelt het maar door.
Ironisch dat jij dat zegt terwijl je @HowardRoark woorden in de mond legt.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien moet je eens goed lezen wat ik zeg in plaats van je op te winden over dingen die ik niet zeg.
En waar doe ik dat?quote:Op maandag 4 mei 2026 12:39 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ironisch dat jij dat zegt terwijl je @:Howardroark woorden in de mond legt.
Dat is het wel. Dombo.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:38 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik zie heel goed wat jij zegt. Jij lult alles wat krom is aan de multi-culti shit recht en hebt een anale fixatie op Israel. Dus och, het bekladden van zo'n oorlogsmonument is zo erg nog niet, toch?
Net zoals er hier een aanzienlijke groep is die buitenproportioneel geweld van het Israëlische leger toejuichen...quote:Op maandag 4 mei 2026 08:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, er is inmiddels al een aanzienlijke groep mensen die oprecht denken dat de oorlog daar erger is dan de Holocaust ooit was in combinatie met allerlei complotmeuk over hoe 'Zionisten' de wereld controleren etc.
En dan vervolgens ook nog de intenties van de mensen die men zelf steunt, projecteren op de ander. Het is ronduit smerig.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zeker raar gezien dat gepaard gaat met het zwaaien met Iran vlaggen, Jihadistische vlaggen, lastigvallen van Joden en bekladden van monumenten.
Is het zo moeilijk om (terechte) aandacht voor dit conflict te vragen zonder uit te blinken in theater, beeldvorming en omringen met kwaadaardigheid zonder enige focus op daadwerkelijk effect sorteren?
Moeten we nou echt in jouw debiele wappie retoriek meegaan dat Israël een 'genocidaal regime' is?quote:
Moet je lekker zelf weten pik.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:42 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Moeten we nou echt in jouw debiele wappie retoriek meegaan dat Israël een 'genocidaal regime' is?
Waarschijnlijk niet in de mate zoals het nu is.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:41 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Zou Gaza een puinhoop zijn dat het nu is als zij niet op 7 Oktober Israel waren binnengevallen, jongeren op een dansfeest hebben afgeslacht, meisjes verkrachten, van deur tot deur gezinnen uitmoorden in kibboetsen en honderden burgers ontvoerden?
Nee.
quote:Op maandag 4 mei 2026 12:27 schreef Harvest89 het volgende:
Het is ook allemaal niet heel erg. Beetje verf, wat nu al lang weer er af is.
Speel maar weer het slachtoffertje.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waar in vredesnaam komt deze onzin nou weer vandaan?
Ik zeg toch helemaal niet dat dat normaal of goed is?
Ja en dat zal andersom ook zo zijn.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:32 schreef torentje het volgende:
[..]
Er zijn vaak zat oplossingen aangedragen voor de problemen die ons land heeft gekregen, maar die werden geridiculiseerd omdat die van een linkse partij kwamen.
Antisemitische hamas terroristen steunders en vriendjes dus.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:35 schreef MadMaster het volgende:
Pro Palestine Action heeft de actie opgeëist.
Dat tuig zit nog steeds in een door hen gekraakt voormalig Chinees restaurant aan Tussenmeer in Amsterdam, zag ik vanmorgen toen ik er toevallig langs reed.
Het lijkt me niet zo moeilijk voor de agenten van het om de hoek gelegen politiebureau Meer en Vaart om hen daar even een bezoekje te brengen…
Dat stuk beton staat ergens voor, voor het geval je het nog niet wist.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:47 schreef -Knapzak- het volgende:
Veel erger vind ik het steunen van een genocide (financieel, materieel, met wapens en politiek) dan een stuk beton dat beklad is met wat verf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |