abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220712486
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:41 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Hopelijk mogen die gekkies elke cent van de schoonmaakkosten terugbetalen.
Dat eeuwige gelul altijd over dat de “stilte oorverdovend “ is. Je hoort er juist heel veel over, het punt is vooral dat een (groot?) deel van het land een ander standpunt heeft. Maar het wordt niet stilgehouden ofzo.

Net zoals dat eeuwige gehuil altijd dat het “nooit eens” over asielzoekers of vluchtelingenproblematiek gaat; het gaat al 25 jaar nergens anders meer over
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220712491
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:57 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Is dat stukje natuur niet eens afgebrand afgelopen week?

Misschien ook beter maar niet zeggen voor ik bepaalde gekkies op ideeën breng.
Den Haag ligt toch wat ver van de Veluwe qua branden.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220712494
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:47 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Wat moeten ze volgens jou doen dan?
Zorgen dat de problemen opgelost worden? Of omvat hun functie alleen het zo hard mogelijk schreeuwen in de media over hoe kut ons land is? Iets wat ze zelf grotendeels mede veroorzaken, maar dat geheel terzijde.
U MAD?
pi_220712500
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:23 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Nou ja, in hoeverre is het relevant waar het meer aanwezig is?

Het is überhaupt niet fris, waar het dan ook aanwezig is.
Nou in zoverre dat juist amsterdam een uitgesproken linkse stad is waar er bewust soft wordt opgetreden tegen “vreedzame” protesten van clubs als extintion rebel, Gaza protesten en zulks die veel aanknopingspunten hebben bij groen links en allemaal zien ze israel als het kwaad.
Dat is toch een belangrijke oorzaak waar wat meer aandacht heen mag.
Vakman pur sang
pi_220712514
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:11 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Zorgen dat de problemen opgelost worden? Of omvat hun functie alleen het zo hard mogelijk schreeuwen in de media over hoe kut ons land is? Iets wat ze zelf grotendeels mede veroorzaken, maar dat geheel terzijde.
Wat is het probleem?
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 12:15:08 #186
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220712515
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:10 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Den Haag ligt toch wat ver van de Veluwe qua branden.
Ik denk dat je wat nieuws hebt gemist

https://www.noordwijk.nl/(...)le-wees-extra-alert/

https://www.omroepwest.nl(...)eerwagens-opgeroepen

https://www.rtl.nl/nieuws(...)en-den-haag-duindorp
  maandag 4 mei 2026 @ 12:15:27 #187
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220712517
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:21 schreef Caland het volgende:

[..]
Zoals de hippies in de jaren 60 het monument gebruikten als urinoir én slaapplaats _O_
goh de user met een antisemitische ui vindt het allemaal weer mooi
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220712523
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Wat is het probleem?
Kun je zelf ook nog denken of heb je je hersenen in bed laten liggen?
U MAD?
  maandag 4 mei 2026 @ 12:18:18 #189
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220712538
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:47 schreef -Knapzak- het volgende:
Veel erger vind ik het steunen van een genocide (financieel, materieel, met wapens en politiek) dan een stuk beton dat beklad is met wat verf.
Ja, helemaal eens. Maar helaas zijn de gelden aan de unwra tegen de zin van de kamer toch weer overgemaakt. Schandelijk dat we daaraan meebetalen.
Life is what you make it.
pi_220712540
Een begin zou zijn dat de politiek een standpunt inneemt en Israel als onze westerse bondsgenoot ziet, protesten voor Gaza verbied en de media als NOS wat genuanceerder laten spreken.
Dus dat iedereen weer duidelijk weet, de joden hebben een echte genocide ondergaan en die steunen we en willen we voorkomen.
Israël strijdt tegen terrorisme en NL helpt daarmee.

Maar men is bang voor de reacties en onrust omdat de moslimgemeenschap steeds groter wordt en echte jodenhaters zijn.
Een dilemma waar niet uit te komen is.
Vakman pur sang
pi_220712541
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:15 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Kun je zelf ook nog denken of heb je je hersenen in bed laten liggen?
Ik heb er dus over nagedacht en ik denk dat je heel andere antwoorden krijgt bij verschillende mensen. Zie alleen al dit topic. De een zegt dat het probleem het buitenlandbeleid van de regering is, de ander Hamas, de ander Israël en de ander een gebrek aan respect. Dus welk probleem zou Jetten op moeten lossen zonder een lading boze mensen over zich heen te krijgen?
  maandag 4 mei 2026 @ 12:24:00 #192
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220712558
Schandalig. Jammer dat de rewind van die stream uit staat. Maar youtube/de eigenaar heeft soberso de laatste 12 uur beschikbaar.
pi_220712562
Godsammuh zeg, kunnen die pro pali idioten niet eens 1 dag hun bek dicht houden en hun handen van de spuitbussen af houden.

De slachtoffers van de 2de wereldoorlog hebben niks te maken met het heden. Laat de mensen die dat willen herdenken dat in VREDE kunnen herdenken zonder haatzaaiende acties en opmerkingen van mensen die beweren voor vrede te zijn. Degene die er niks mee hebben houden gewoon hun waffel.
  maandag 4 mei 2026 @ 12:25:02 #194
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220712567
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Een begin zou zijn dat de politiek een standpunt inneemt en Israel als onze westerse bondsgenoot ziet, protesten voor Gaza verbied en de media als NOS wat genuanceerder laten spreken.
Dus dat iedereen weer duidelijk weet, de joden hebben een echte genocide ondergaan en die steunen we en willen we voorkomen.

Maar men is bang voor de reacties en onrust omdat de moslimgemeenschap steeds groter wordt en echte jodenhaters zijn.
Dus eigenlijk zeg je dat de regering een regime met genocidale neigingen daarin expliciet moet steunen, het demonstratierecht moet inperken tot door de staat goedgekeurde opvattingen, en zich moet bemoeien met de verslaggeving van onafhankelijke media?

Zou jij je niet wat meer thuis voelen in een land als Rusland?
Huilen dan.
  maandag 4 mei 2026 @ 12:25:20 #195
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220712568
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:19 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik heb er dus over nagedacht en ik denk dat je heel andere antwoorden krijgt bij verschillende mensen. Zie alleen al dit topic. De een zegt dat het probleem het buitenlandbeleid van de regering is, de ander Hamas, de ander Israël en de ander een gebrek aan respect. Dus welk probleem zou Jetten op moeten lossen zonder een lading boze mensen over zich heen te krijgen?
Je zal wel hoofdpijn hebben gekregen van al dat nadenken _O- _O-
"Hoka Hey!"
  maandag 4 mei 2026 @ 12:25:54 #196
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220712569
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:18 schreef Lospedrosa het volgende:

Laat dit soort insinuaties en antisemitisme maar achterwege, zeker in een 4 Mei topic.
Door Israel en Joden door elkaar te halen draag je bewust bij aan dit soort acties.
  maandag 4 mei 2026 @ 12:26:54 #197
287741 matspontius
pi_220712573
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dus eigenlijk zeg je dat de regering een regime met genocidale neigingen daarin expliciet moet steunen, het demonstratierecht moet inperken tot door de staat goedgekeurde opvattingen, en zich moet bemoeien met de verslaggeving van onafhankelijke media?

Het bekladden van een oorlogsmonument, het vernielen van een universiteitsgebouw, etc. noem jij demonstratierecht? Ja, zo sta jij er in? - gvd wat een kn....
"Hoka Hey!"
  maandag 4 mei 2026 @ 12:27:02 #198
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220712574
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:19 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat gehaat op Jetten slaat sowieso nergens op. Volgens mij heeft hij de bekladding afgekeurd. Dus wat is het probleem? Stel azijnzeikers hier.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 4 mei 2026 @ 12:27:51 #199
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220712577
Het is ook allemaal niet heel erg. Beetje verf, wat nu al lang weer er af is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 4 mei 2026 @ 12:28:02 #200
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220712579
quote:
16s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:15 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
goh de user met een antisemitische ui vindt het allemaal weer mooi
Nope, het is slechts een beetje vreemd om te doen alsof het iets van deze tijd is
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 4 mei 2026 @ 12:28:26 #201
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220712581
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:26 schreef matspontius het volgende:

[..]
Het bekladden van een oorlogsmonument, het vernielen van een universiteitsgebouw, etc. noem jij demonstratierecht? Ja, zo sta jij er in? - gvd wat een kn....
Misschien moet je eens goed lezen wat ik zeg in plaats van je op te winden over dingen die ik niet zeg.
Huilen dan.
  maandag 4 mei 2026 @ 12:31:05 #202
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220712596
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:26 schreef matspontius het volgende:

[..]
Alles draait om taal en beeldvorming. Omvolking en two tier zijn een taboe en alles wat deugt scharen we gewoon onder demonstratierecht. Rechtse demonstranten zijn extreemrechts en allochtone relschoppers zijn jongeren.

En zo reutelt het maar door.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 4 mei 2026 @ 12:32:21 #203
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220712602
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat we met name zien is dat mensen Israël volledig ten onrechte wegzetten als een regime met genocidale neigingen. Dit is met name in de (radicaal) progressief linkse hoek en Islamitische contreien de norm geworden.

Een leugen herhalen maakt het nog niet de waarheid. Dit terwijl men zich schaart achter een samenleving die daadwerkelijk droomt van een genocide, een tweede Holocaust idealiter.

Het is dan ook niet verassend dat juist een geradicaliseerde actiegroep uit deze hoek het Nationaal Monument heeft beklad.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220712605
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 10:54 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Punt is dat het zo met alles gaat. Ze tuimelen over elkaar heen om reacties te geven op alles wat er in dit land speelt. Maar een oplossing bieden voor welke problemen dan ook, ho maar.
Er zijn vaak zat oplossingen aangedragen voor de problemen die ons land heeft gekregen, maar die werden geridiculiseerd omdat die van een linkse partij kwamen.
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 12:32:43 #205
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220712606
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:27 schreef Harvest89 het volgende:
Het is ook allemaal niet heel erg. Beetje verf, wat nu al lang weer er af is.
:') Komt hij ook weer hoor
  maandag 4 mei 2026 @ 12:36:01 #206
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220712622
quote:
15s.gif Op maandag 4 mei 2026 07:41 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
https://www.at5.nl/artike(...)ode-verf-en-genocide

Dit is toch ongelooflijk :%
Niks wat je met een hogedrukreiniger niet op kan lossen. Dat kunnen ze in Gaza en Libanon niet zeggen.
  maandag 4 mei 2026 @ 12:38:10 #207
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220712632
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:32 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Echt raar dat mensen meer aandacht geven aan het conflict waarin wij de foute partij steunen.
Zeker raar gezien dat gepaard gaat met het zwaaien met Iran vlaggen, Jihadistische vlaggen, lastigvallen van Joden en bekladden van monumenten.

Is het zo moeilijk om (terechte) aandacht voor dit conflict te vragen zonder uit te blinken in theater, beeldvorming en omringen met kwaadaardigheid zonder enige focus op daadwerkelijk effect sorteren?
pi_220712634
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:32 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
:') Komt hij ook weer hoor
Die samen met nog enkele andere users zijn ook wel af als personen hoor :')
  maandag 4 mei 2026 @ 12:38:26 #209
287741 matspontius
pi_220712636
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Misschien moet je eens goed lezen wat ik zeg in plaats van je op te winden over dingen die ik niet zeg.
Ik zie heel goed wat jij zegt. Jij lult alles wat krom is aan de multi-culti shit recht en hebt een anale fixatie op Israel. Dus och, het bekladden van zo'n oorlogsmonument is zo erg nog niet, toch?
"Hoka Hey!"
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 4 mei 2026 @ 12:39:30 #210
284411 crew  heywoodu
pi_220712644
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:31 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Alles draait om taal en beeldvorming. Omvolking en two tier zijn een taboe en alles wat deugt scharen we gewoon onder demonstratierecht. Rechtse demonstranten zijn extreemrechts en allochtone relschoppers zijn jongeren.

En zo reutelt het maar door.
Omvolkingstheorie is ook gewoon een complottheorie uit bepaalde contreien, niet zo relevant om er hier bij te halen.

Verder voor dit soort onzin als het bekladden van het monument zorgen voor goede camera's en de daders stevig aanpakken, opgerot met dat soort lui.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')