Dat eeuwige gelul altijd over dat de “stilte oorverdovend “ is. Je hoort er juist heel veel over, het punt is vooral dat een (groot?) deel van het land een ander standpunt heeft. Maar het wordt niet stilgehouden ofzo.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:41 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Hopelijk mogen die gekkies elke cent van de schoonmaakkosten terugbetalen.
Den Haag ligt toch wat ver van de Veluwe qua branden.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Is dat stukje natuur niet eens afgebrand afgelopen week?
Misschien ook beter maar niet zeggen voor ik bepaalde gekkies op ideeën breng.
Zorgen dat de problemen opgelost worden? Of omvat hun functie alleen het zo hard mogelijk schreeuwen in de media over hoe kut ons land is? Iets wat ze zelf grotendeels mede veroorzaken, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat moeten ze volgens jou doen dan?
Nou in zoverre dat juist amsterdam een uitgesproken linkse stad is waar er bewust soft wordt opgetreden tegen “vreedzame” protesten van clubs als extintion rebel, Gaza protesten en zulks die veel aanknopingspunten hebben bij groen links en allemaal zien ze israel als het kwaad.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:23 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nou ja, in hoeverre is het relevant waar het meer aanwezig is?
Het is überhaupt niet fris, waar het dan ook aanwezig is.
Wat is het probleem?quote:Op maandag 4 mei 2026 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zorgen dat de problemen opgelost worden? Of omvat hun functie alleen het zo hard mogelijk schreeuwen in de media over hoe kut ons land is? Iets wat ze zelf grotendeels mede veroorzaken, maar dat geheel terzijde.
Ik denk dat je wat nieuws hebt gemistquote:Op maandag 4 mei 2026 12:10 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Den Haag ligt toch wat ver van de Veluwe qua branden.
goh de user met een antisemitische ui vindt het allemaal weer mooiquote:Op maandag 4 mei 2026 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals de hippies in de jaren 60 het monument gebruikten als urinoir én slaapplaats
Ja, helemaal eens. Maar helaas zijn de gelden aan de unwra tegen de zin van de kamer toch weer overgemaakt. Schandelijk dat we daaraan meebetalen.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:47 schreef -Knapzak- het volgende:
Veel erger vind ik het steunen van een genocide (financieel, materieel, met wapens en politiek) dan een stuk beton dat beklad is met wat verf.
Ik heb er dus over nagedacht en ik denk dat je heel andere antwoorden krijgt bij verschillende mensen. Zie alleen al dit topic. De een zegt dat het probleem het buitenlandbeleid van de regering is, de ander Hamas, de ander Israël en de ander een gebrek aan respect. Dus welk probleem zou Jetten op moeten lossen zonder een lading boze mensen over zich heen te krijgen?quote:Op maandag 4 mei 2026 12:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je zelf ook nog denken of heb je je hersenen in bed laten liggen?
Dus eigenlijk zeg je dat de regering een regime met genocidale neigingen daarin expliciet moet steunen, het demonstratierecht moet inperken tot door de staat goedgekeurde opvattingen, en zich moet bemoeien met de verslaggeving van onafhankelijke media?quote:Op maandag 4 mei 2026 12:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Een begin zou zijn dat de politiek een standpunt inneemt en Israel als onze westerse bondsgenoot ziet, protesten voor Gaza verbied en de media als NOS wat genuanceerder laten spreken.
Dus dat iedereen weer duidelijk weet, de joden hebben een echte genocide ondergaan en die steunen we en willen we voorkomen.
Israël strijdt tegen terrorisme en NL helpt daarmee.
Maar men is bang voor de reacties en onrust omdat de moslimgemeenschap steeds groter wordt en echte jodenhaters zijn.
Een dilemma waar niet uit te komen is.
Je zal wel hoofdpijn hebben gekregen van al dat nadenkenquote:Op maandag 4 mei 2026 12:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb er dus over nagedacht en ik denk dat je heel andere antwoorden krijgt bij verschillende mensen. Zie alleen al dit topic. De een zegt dat het probleem het buitenlandbeleid van de regering is, de ander Hamas, de ander Israël en de ander een gebrek aan respect. Dus welk probleem zou Jetten op moeten lossen zonder een lading boze mensen over zich heen te krijgen?
Laat dit soort insinuaties en antisemitisme maar achterwege, zeker in een 4 Mei topic.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Een begin zou zijn dat de politiek een standpunt inneemt en Israel als onze westerse bondsgenoot ziet, protesten voor Gaza verbied en de media als NOS wat genuanceerder laten spreken.
Dus dat iedereen weer duidelijk weet, de joden hebben een echte genocide ondergaan en die steunen we en willen we voorkomen.
Israël strijdt tegen terrorisme en NL helpt daarmee.
Maar men is bang voor de reacties en onrust omdat de moslimgemeenschap steeds groter wordt en echte jodenhaters zijn.
Een dilemma waar niet uit te komen is.
Het bekladden van een oorlogsmonument, het vernielen van een universiteitsgebouw, etc. noem jij demonstratierecht? Ja, zo sta jij er in? - gvd wat een kn....quote:Op maandag 4 mei 2026 12:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat de regering een regime met genocidale neigingen daarin expliciet moet steunen, het demonstratierecht moet inperken tot door de staat goedgekeurde opvattingen, en zich moet bemoeien met de verslaggeving van onafhankelijke media?
Zou jij je niet wat meer thuis voelen in een land als Rusland?
Dat gehaat op Jetten slaat sowieso nergens op. Volgens mij heeft hij de bekladding afgekeurd. Dus wat is het probleem? Stel azijnzeikers hier.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb er dus over nagedacht en ik denk dat je heel andere antwoorden krijgt bij verschillende mensen. Zie alleen al dit topic. De een zegt dat het probleem het buitenlandbeleid van de regering is, de ander Hamas, de ander Israël en de ander een gebrek aan respect. Dus welk probleem zou Jetten op moeten lossen zonder een lading boze mensen over zich heen te krijgen?
Nope, het is slechts een beetje vreemd om te doen alsof het iets van deze tijd isquote:Op maandag 4 mei 2026 12:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
goh de user met een antisemitische ui vindt het allemaal weer mooi
Misschien moet je eens goed lezen wat ik zeg in plaats van je op te winden over dingen die ik niet zeg.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:26 schreef matspontius het volgende:
[..]
Het bekladden van een oorlogsmonument, het vernielen van een universiteitsgebouw, etc. noem jij demonstratierecht? Ja, zo sta jij er in? - gvd wat een kn....
Alles draait om taal en beeldvorming. Omvolking en two tier zijn een taboe en alles wat deugt scharen we gewoon onder demonstratierecht. Rechtse demonstranten zijn extreemrechts en allochtone relschoppers zijn jongeren.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:26 schreef matspontius het volgende:
[..]
Het bekladden van een oorlogsmonument, het vernielen van een universiteitsgebouw, etc. noem jij demonstratierecht? Ja, zo sta jij er in? - gvd wat een kn....
Wat we met name zien is dat mensen Israël volledig ten onrechte wegzetten als een regime met genocidale neigingen. Dit is met name in de (radicaal) progressief linkse hoek en Islamitische contreien de norm geworden.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat de regering een regime met genocidale neigingen daarin expliciet moet steunen, het demonstratierecht moet inperken tot door de staat goedgekeurde opvattingen, en zich moet bemoeien met de verslaggeving van onafhankelijke media?
Zou jij je niet wat meer thuis voelen in een land als Rusland?
Er zijn vaak zat oplossingen aangedragen voor de problemen die ons land heeft gekregen, maar die werden geridiculiseerd omdat die van een linkse partij kwamen.quote:Op maandag 4 mei 2026 10:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Punt is dat het zo met alles gaat. Ze tuimelen over elkaar heen om reacties te geven op alles wat er in dit land speelt. Maar een oplossing bieden voor welke problemen dan ook, ho maar.
quote:Op maandag 4 mei 2026 12:27 schreef Harvest89 het volgende:
Het is ook allemaal niet heel erg. Beetje verf, wat nu al lang weer er af is.
Niks wat je met een hogedrukreiniger niet op kan lossen. Dat kunnen ze in Gaza en Libanon niet zeggen.quote:Op maandag 4 mei 2026 07:41 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)ode-verf-en-genocide
Dit is toch ongelooflijk
Zeker raar gezien dat gepaard gaat met het zwaaien met Iran vlaggen, Jihadistische vlaggen, lastigvallen van Joden en bekladden van monumenten.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Echt raar dat mensen meer aandacht geven aan het conflict waarin wij de foute partij steunen.
Ik zie heel goed wat jij zegt. Jij lult alles wat krom is aan de multi-culti shit recht en hebt een anale fixatie op Israel. Dus och, het bekladden van zo'n oorlogsmonument is zo erg nog niet, toch?quote:Op maandag 4 mei 2026 12:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien moet je eens goed lezen wat ik zeg in plaats van je op te winden over dingen die ik niet zeg.
Omvolkingstheorie is ook gewoon een complottheorie uit bepaalde contreien, niet zo relevant om er hier bij te halen.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:31 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Alles draait om taal en beeldvorming. Omvolking en two tier zijn een taboe en alles wat deugt scharen we gewoon onder demonstratierecht. Rechtse demonstranten zijn extreemrechts en allochtone relschoppers zijn jongeren.
En zo reutelt het maar door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |