Gewoon een hek om het pand heen op slot sleutel weggooien.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Antisemitische hamas terroristen steunders en vriendjes dus.
Wat een verrassing.
Vorige week al een artikel in de T er over. Gemeente/driehoek Amsterdam kan niet zeggen dat ze het 'niet aan zagen komen'.
En nu bezoekje brengen inderdaad en van de straat halen.
Maar dan wel op locatie aldaar!! Kijken hoeveel van die kneuzen daartoe bereid zijnquote:Op maandag 4 mei 2026 12:54 schreef Tengano het volgende:
Beter doen we voortaan op 4 mei alleen die slachtoffers in Gaza herdenken
#genosiede
#zielug
Sowieso. Geen 'hoogwaardig'heidsbekleders die even politiek correct de blits willen spelen voor 10 minuten. En voor de rest van het jaar de lessen vergeten.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:55 schreef WethouderHekking het volgende:
Wel fijn dat RTL atijd een mooi verslag brengt van de Waalsdorpervlakte . Scheelt weer een hoop ergernis.
Zucht, ga je weer.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Speel maar weer het slachtoffertje.
Onzin is het zeker. Wat je doet.
Het antisemitische gedachtegoed erachter wel.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope, het is slechts een beetje vreemd om te doen alsof het iets van deze tijd is
Niet alles is antisemitisme.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:04 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Het antisemitische gedachtegoed erachter wel.
Jij vind dat. Dat is het hele probleem in deze situaties. Ik vind IK IK IK IK IK !!!!!quote:Op maandag 4 mei 2026 11:47 schreef -Knapzak- het volgende:
Veel erger vind ik het steunen van een genocide (financieel, materieel, met wapens en politiek) dan een stuk beton dat beklad is met wat verf.
Hoezo? Wat Los zegt is puur de waarheid.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:25 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Laat dit soort insinuaties en antisemitisme maar achterwege, zeker in een 4 Mei topic.
Door Israel en Joden door elkaar te halen draag je bewust bij aan dit soort acties.
Ik snap dat je dat denkt, maar voor ons hoogopgeleiden kost dat weinig moeite hoor. Bedankt voor je bezorgdheid.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:25 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je zal wel hoofdpijn hebben gekregen van al dat nadenken![]()
Hij doet volgens mij gewoon wat hij zou moeten doen. Onacceptabel dat mensen vandalisme plegen op een oorlogsmonument. Volgens mij kan 99% het daar wel mee eens zijn. Maar de hongerige fophef meute wil liever verdeeldheid op deze dag.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat gehaat op Jetten slaat sowieso nergens op. Volgens mij heeft hij de bekladding afgekeurd. Dus wat is het probleem? Stel azijnzeikers hier.
Lijkt me geen slechte zaak, mits het zich beperkt tot groepen zoals Palestine Action. Groepen die op een vreedzame wijze en zonder vernieling protesteren moet gewoon kunnen.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:13 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Die Palestine Action club is in Groot Brittannië inmiddels verboden als terroristische organisatie.
Ze bekladden, bezetten en terroriseren hier ook de boel.
Tijd om ook hier paal en perk aan dit soort clubjes te stellen.
Goh mensen die hun eigen mening uiten op een discussie forum.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jij vind dat. Dat is het hele probleem in deze situaties. Ik vind IK IK IK IK IK !!!!!
Totaal respectloze acties dit, maar he het zijn niet jouw gevoelens dus boeie. Zo werkt het toch?
Hoe zit ik er naast dan?quote:Op maandag 4 mei 2026 13:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zucht, ga je weer.
Je kan het niet hebben dat je er naast zit en dus ga je kinderachtig doen?
Waar zeg ik dan dat ik het normaal of goed vindt?
Soms maak je een post waar ik het helemaal mee eens ben.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Sowieso. Geen 'hoogwaardig'heidsbekleders die even politiek correct de blits willen spelen voor 10 minuten. En voor de rest van het jaar de lessen vergeten.
Daar klaagt dan ook niemand over. Helaas richt het meerendeel van deze demonstrantengroep vernielingen aan: Zie bezetting universiteit van Amsterdam, etc. Zulk tuig moet je gewoon keihard aanpakken, het Nederlanderschap ontzeggen en uitzetten naar het Midden Oosten. Als ze zo graag hun broeders willen helpen moeten ze daar zijn, niet hier. Opzouten.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:15 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Lijkt me geen slechte zaak, mits het zich beperkt tot groepen zoals Palestine Action. Groepen die op een vreedzame wijze en zonder vernieling protesteren moet gewoon kunnen.
Nee, jij bent degene die geweld ophemelde.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe zit ik er naast dan?
Jij loopt mee met het hamas/hezbollah narratief... Jij laat je voor het karretje spannen als useful idiot.
Wat dacht je van hier, Cathy Newman?quote:
quote:Op maandag 4 mei 2026 12:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat de regering een regime met genocidale neigingen daarin expliciet moet steunen, het demonstratierecht moet inperken tot door de staat goedgekeurde opvattingen, en zich moet bemoeien met de verslaggeving van onafhankelijke media?
Zou jij je niet wat meer thuis voelen in een land als Rusland?
Ja. Vreedzaam protesteren moet zeker juist kunnen. Maar dit soort groepjes verpest dat ook voor de rest. Want echt veel sympathie voor de Palestijnse zaak, krijg je hier niet door.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:15 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Lijkt me geen slechte zaak, mits het zich beperkt tot groepen zoals Palestine Action. Groepen die op een vreedzame wijze en zonder vernieling protesteren moet gewoon kunnen.
Jehova vindt je geweldig hoor, dat hoef je niet uit te dragen.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, jij bent degene die geweld ophemelde.
Ik ben degene die oproept tot volledige vrede, oftewel HAAKS op het narratief van Hamas en Hezbollah.
En nu probeer je mij dingen in mijn mond te leggen alsof ik het bekladden van het monument goedkeur.
Ik vraag of je dat kunt aantonen en direct ga je persoonlijk worden.
Ik zou eigenlijk verwachten dat zo'n plek minimaal 24 uur vantevoren wel helemaal wordt afgeschermd en beschermd in verband met repetities en veiligheid, althans op zijn minst het monument en de directe omgeving zelfquote:Op maandag 4 mei 2026 08:33 schreef AFA2022 het volgende:
Je zou denken dat zo’n plek vol cameratoezicht hangt dat 24/7 alles registreert. Dat soort lui moet stevig worden aangepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |