Ik mag hopen dat er helemaal niets gevierd wordt. We hebben geluk dat het goed afloopt maar dit was geen topploeg waardig seizoen.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:01 schreef HMFuckyouall het volgende:
Krijg je natuurlijk weer alle droeftoeterij dat we een TwEede PlAaTs ViErUh AlSoF Ze De CL GEwOnnEn HebBen
Relatief goed afloopt. Volgend seizoen weer met Van Prutsie de competitie en de CL in is niet echt iets waar ik naar uitkijk en dan moet je nog hopen dat de directie weer compleet is voor die tijd.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er helemaal niets gevierd wordt. We hebben geluk dat het goed afloopt maar dit was geen topploeg waardig seizoen.
Financieel wel echt een opsteker maar moet het eerst nog maar zien. Verliezen tegen AZ kan gewoon met deze ploeg, en dan moet je maar zien te winnen uit bij Zwolle.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er helemaal niets gevierd wordt. We hebben geluk dat het goed afloopt maar dit was geen topploeg waardig seizoen.
Ik denk zelf dat we het ook met 2 nederlagen gaan redden want ik zie NEC wel gelijkspelen in Groningen.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Financieel wel echt een opsteker maar moet het eerst nog maar zien. Verliezen tegen AZ kan gewoon met deze ploeg, en dan moet je maar zien te winnen uit bij Zwolle.
Ik zie geen niemand in de race voor plek 2 de volle buit nog pakken in de komende wedstrijden.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat we het ook met 2 nederlagen gaan redden want ik zie NEC wel gelijkspelen in Groningen.
Alvast 20 miljoen reserveren om Arend Martijn 3 seizoenen hier te laten trainenquote:Op zondag 3 mei 2026 21:39 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Ik zie geen niemand in de race voor plek 2 de volle buit nog pakken in de komende wedstrijden.
Dus in dat geval, mooi! worden we 2de. Toch fijn nog even 40-45 miljoen binnen harken.
Nu nog leren fatsoenlijk te investeren.
Ik ben het stadion toch altijd twintig minuten voor het eind uit om bier te gaan zuipen, maar kan me zomaar voorstellen dat enkelen met een 16:45 wedstrijd en lekker weer knetterlam en gezellig doorgesnoven toch wat opluchting voelen mocht de pot tegen AZ gewonnen wordenquote:Op zondag 3 mei 2026 20:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vrees nu al voor volgend seizoen inderdaad.quote:Op maandag 4 mei 2026 08:37 schreef onlogisch het volgende:
Zo, dat Fortuna weet ook weer waar het staat boys.
Met dit team lekker de SJEMPIONS LIEK in. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Als je dan toch je selectie van zo’n 40-45 contractspelers grondig moet gaat hervormen is dat wel iets lekkerder met 60 miljoen in de tasquote:Op maandag 4 mei 2026 08:37 schreef onlogisch het volgende:
Zo, dat Fortuna weet ook weer waar het staat boys.
Met dit team lekker de SJEMPIONS LIEK in. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
In 2010 dachten we 'dit nooit meer'. Maar het lijkt allemaal wel weer akelig actueel te worden. De vooruitzichten zijn niet best.quote:Op maandag 4 mei 2026 08:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vrees nu al voor volgend seizoen inderdaad.
Er moet veel gebeuren deze transferperiode (42 selectiespelers geloof ik?)
Maar we gaan de transferperiode in zonder:
Algemeen Directeur
Technisch Directeur
Duidelijke visie
Maar met:
Een matige trainer
Veel te veel selectiespelers
Slechte medische staf.
Ik houd mijn hart vast. Kan niet anders dan dat we weer achter de feiten gaan aanlopen deze zomer en dat we daar komend seizoen nog de vruchten van plukken.
Denk dat iedereen vooral heel blij is als het seizoen straks is afgelopen.quote:Op maandag 4 mei 2026 08:58 schreef VEM2012 het volgende:
2e plaats zo goed als zeker binnen en het negativisme overheerst.
Waarom?
Wees gerust, de krenten uit de pap zullen er in no time uit gepikt worden. Gelukkig hebben we een directie die bekend staat om hun onderhandelingsskills. Oh wacht...quote:
Voor Nederland lood om oud ijzer ja. Voor de clubs een gigantisch verschil.quote:Op maandag 4 mei 2026 10:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Of je op dit moment Ajax of Feyenoord de CL instuurt lijkt me ook lood om oud ijzer, om van alles wat daarachter zit nog maar te zwijgen.
Ik zet in op Van Persie die in oktober ontslagen gaat worden.quote:Op maandag 4 mei 2026 10:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voor Nederland lood om oud ijzer ja. Voor de clubs een gigantisch verschil.
Uiteindelijk maakt het vooral uit welke trainers er staan volgens jaar. Dan kan het snel beter worden in beide gevallen.
Dat zagen we een paar jaar geleden al met Slot en meer recent met Farioli.
Feyenoord gaat gewoon door met Van Persie, dus sterkte alvast.quote:Op maandag 4 mei 2026 10:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voor Nederland lood om oud ijzer ja. Voor de clubs een gigantisch verschil.
Uiteindelijk maakt het vooral uit welke trainers er staan volgens jaar. Dan kan het snel beter worden in beide gevallen.
Dat zagen we een paar jaar geleden al met Slot en meer recent met Farioli.
Zonde dat er waarschijnlijk in de zomer geen ander komt inderdaad. Lekker blijven aanmodderen.quote:Op maandag 4 mei 2026 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zet in op Van Persie die in oktober ontslagen gaat worden.
Denken we toch elke 5 jaar. Kutclub.quote:Op maandag 4 mei 2026 08:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In 2010 dachten we 'dit nooit meer'. Maar het lijkt allemaal wel weer akelig actueel te worden. De vooruitzichten zijn niet best.
Het valt niet uit te sluiten dat ajax de laatste 2 wedstrijden wint, en misschien ook twente. Die komen dan als Feyenoord 2x verliest in punten langszij. Het doelsaldo voldoet in dat geval niet om de 2e plek te behouden (momenteel Feyenoord +24, ajax +22, twente +19)quote:Op zondag 3 mei 2026 21:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat we het ook met 2 nederlagen gaan redden want ik zie NEC wel gelijkspelen in Groningen.
Ook al verlies je twee keer dan doet de rest dat vermoedelijk ook wel minstens een keer.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Het valt niet uit te sluiten dat ajax de laatste 2 wedstrijden wint, en misschien ook twente. Die komen dan als Feyenoord 2x verliest in punten langszij. Het doelsaldo voldoet in dat geval niet om de 2e plek te behouden (momenteel Feyenoord +24, ajax +22, twente +19)
Dus doe toch maar wat punten tegen AZ en/of PEC. Dat RvP dan sowieso mag blijven nemen we maar op de koop toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |