Ik snap dat iedereen normaal zal wijzen naar de hele zichtbare zaken zoals het stadiondossier of de VvF, maar op zich is het wel het maken van dat soort beleidsstandpunten (ook wanneer ze nog niet afgerond zijn), maar de minder zichtbare zaken dus dat het niet vloekend en tierend uit de hand loopt in de rest van de organisatie ook wanneer er wel druk op de club staat, dat is op zich waar hij voor moet zorgen.quote:Op zondag 3 mei 2026 16:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat maakt Kloese wél een goede Algemeen directeur dan?
die had echt geel moeten krijgen wmbquote:Op zondag 3 mei 2026 16:39 schreef bbuddybb het volgende:
Wat was St. Juste daar allemaal aan het doen joh.
Oei, kunnen we spreken van een lucky Feyenoord?quote:Op zondag 3 mei 2026 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Schandalig slecht, de rode kaart veranderde alles
quote:Op zondag 3 mei 2026 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Schandalig slecht, de rode kaart veranderde alles
quote:Op zondag 3 mei 2026 16:12 schreef Caland het volgende:
Tegen 10 man ga je al helemaal geen goal maken
Enorm. Ik pleit voor afschaffing van dit soort rode kaarten.quote:Op zondag 3 mei 2026 16:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Oei, kunnen we spreken van een lucky Feyenoord?
wel van gestolen punten iigquote:Op zondag 3 mei 2026 16:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Oei, kunnen we spreken van een lucky Feyenoord?
Vooral Deijl die eraf ging maakte het verschilquote:
Mijn buurvrouw is ook beter en die zit in een rolstoel.quote:Op zondag 3 mei 2026 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral Deijl die eraf ging maakte het verschil
Ik speel zaterdag vijfde klasse reserves en onze rechtsback is oprecht beter dan dat stuk verdriet
Hij doet het zo leuk in interviewsquote:Op zondag 3 mei 2026 17:24 schreef De_Kraam het volgende:
Als grote voorstander van de komst van Mats Deijl bied ik mijn excuses aan.
Die kan er helemaal niks van.
Read is terug, hopelijk fit genoeg voor de basis.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:24 schreef De_Kraam het volgende:
Als grote voorstander van de komst van Mats Deijl bied ik mijn excuses aan.
Die kan er helemaal niks van.
niet voor een hele wedstrijd iig als je dat zo hoort in het interviewquote:Op zondag 3 mei 2026 17:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Read is terug, hopelijk fit genoeg voor de basis.
Lekker dan.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:54 schreef snabbi het volgende:
[..]
niet voor een hele wedstrijd iig als je dat zo hoort in het interview
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |