SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat 'we profiteren nooit' beginnen dan ook wel zeer vermoeiende reacties te worden. Een iets te hoog Calimero-gehalte ook.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:45 schreef Caland het volgende:
Feyenoord wederom de winnaar van het weekend
Maar we profiteren nooit als anderen fouten maken wordt gezegd
Wachten op De_Pel die nog even roept dat die er nog steeds niet in gelooft.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat 'we profiteren nooit' beginnen dan ook wel zeer vermoeiende reacties te worden. Een iets te hoog Calimero-gehalte ook.
Eensquote:Op zondag 3 mei 2026 18:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zie NEC volgende week ook niet zomaar winnen uit bij FC Groningen, dus ik denk dat we nog maar 1 punt nodig hebben om die 2e plaats ein-de-lijk definitief veilig te stellen.
Toch blijf ik het bizar vinden dat je pas na de rode kaart urgentie aan de dag brengt. Zeker na zulke resultaten gisteren zou je toch verwachten dat je diezelfde urgentie in het eerste half uur laat zien en dan gewoon 0-2 voor staat.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat 'we profiteren nooit' beginnen dan ook wel zeer vermoeiende reacties te worden. Een iets te hoog Calimero-gehalte ook.
DVD al gemaakt? Zonder gekheid is dit het hoogst haalbare voor een club als Feyenoord.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:01 schreef HMFuckyouall het volgende:
Krijg je natuurlijk weer alle droeftoeterij dat we een TwEede PlAaTs ViErUh AlSoF Ze De CL GEwOnnEn HebBen
Fortuna - Feyenoord samenvatting is op USB-stick gebrand.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
DVD al gemaakt? Zonder gekheid is dit het hoogst haalbare voor een club als Feyenoord.
Ik zag gisteren een of andere Spaanse dorpsdemagoog volledig uit zijn plaat gaan met een punt waar hij niks aan hadquote:Op zondag 3 mei 2026 19:01 schreef HMFuckyouall het volgende:
Krijg je natuurlijk weer alle droeftoeterij dat we een TwEede PlAaTs ViErUh AlSoF Ze De CL GEwOnnEn HebBen
BV Godts was ook even vergeten dat er nog maar een minuut te spelen was.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een of andere Spaanse dorpsdemagoog volledig uit zijn plaat gaan met een punt waar hij niks aan had
Dan kan je maar beter tevreden zijn met CL voetbal (en dat dit walgelijke seizoen eindelijk voorbij is)
En op mijn netvlies.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Fortuna - Feyenoord samenvatting is op USB-stick gebrand.
Parodie op een scheidsrechter. Die verneukt echt elke wedstrijd die hij fluit.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:39 schreef Caland het volgende:
De misdaden van Joey Kooij blijven ook in Algerije niet onopgemerkt
[ x ]
Goeie achillespeesscheurende tacklequote:Op zondag 3 mei 2026 19:39 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Joey en de VAR vonden dit geelquote:Op zondag 3 mei 2026 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goeie achillespeesscheurende tackle
Rood toch?
Tja, dit is overal rood behalve bij Kooij.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:39 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Vol van achteren op de enkels hoe is dit geen roodquote:Op zondag 3 mei 2026 19:39 schreef Caland het volgende:
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |