Bij ons uiteraard.quote:
Dan is ie al best oud, ze zijn gestopt in 2023?quote:Op zondag 3 mei 2026 15:31 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb een 17" LG Gram, maar die was toen nog in NL te koop. Is inderdaad uitzonderlijk licht. Hij was daarna ook nog een tijd verkrijgbaar in Duitsland, maar aangezien jij zegt dat hij in Europa niet meer te koop is zal dat geen oplossing zijn.
Jawel, maar ik heb 'm dus ook in Duitsland gekocht. In Nederland was ie er toen nog, maar schaars, en de 17" variant met 16gb geheugen was hier een stuk duurder dan in Duitsland. Dus ik heb een Duits model, met dus ook een Duitse toetsenbord indeling (maar die staat wel gewoon op NL/US) ingesteld uiteraard. Dus ik moet op de Y drukken om de Z te krijgen, en op de Z drukken om de Y te krijgen.quote:Op zondag 3 mei 2026 15:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan is ie al best oud, ze zijn gestopt in 2023?
Hoopte eigenlijk dat een betrouwbare website een zooi van die dingen had liggen voor de verkoop.
Ben nu iig even aan het kijken bij de Lenovo website.
Wow, je kan deze gewoon kopen.quote:Op zondag 3 mei 2026 15:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb 'm dus ook in Duitsland gekocht. In Nederland was ie er toen nog, maar schaars, en de 17" variant met 16gb geheugen was hier een stuk duurder dan in Duitsland. Dus ik heb een Duits model, met dus ook een Duitse toetsenbord indeling (maar die staat wel gewoon op NL/US) ingesteld uiteraard. Dus ik moet op de Y drukken om de Z te krijgen, en op de Z drukken om de Y te krijgen.
Op het toetsenbord zijn die 2 letters nl omgedraaid. Maar er zitten ook knoppen op als de ö en ä en zo.
Die is ook duits.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:33 schreef Donkergroen het volgende:
Amazon heeft 'm ook. Met qwerty.
Wél 200 euro duurder, dat dan weer wel.
https://www.amazon.nl/LG-(...)s=electronics&sr=1-5
Maar hij moet ook numpad hebben.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:32 schreef Farenji het volgende:
Lenovo maakt echt top laptops, licht, draagbaar, solide, met goede toetsenborden. Al zijn de echt goede (zoals het topmodel de Thinkpad X1 Carbon) niet goedkoop. Maar voor zakelijk gebruik (waar je de waarde sowieso kan afschrijven en de afschrijving van de belasting af kan trekken) zou ik niet al te zuinig zijn.
Met een numpad wordt de laptop wel een stuk groter, en dus ook zwaarder. De meeste draagbare laptops (15 inch en kleiner) hebben die niet. Misschien is een extern toetsenbord een optie?quote:Op zondag 3 mei 2026 18:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar hij moet ook numpad hebben.
Zit nu te kijken, tis wel een mooi en stevig ding.
Daarom leek die lg gram een goede, en licht en numpad.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:44 schreef Farenji het volgende:
[..]
Met een numpad wordt de laptop wel een stuk groter, en dus ook zwaarder. De meeste draagbare laptops (15 inch en kleiner) hebben die niet. Misschien is een extern toetsenbord een optie?
Wat een onzin ditquote:Op zondag 3 mei 2026 18:35 schreef Elan het volgende:
Zakelijk sowieso MacBook. Dat is gewoon de standaard.
Als je lang genoeg typed kijk je niet eens meer wat er op de toetsen staat, ik kwam er pas na iets van 3 jaar achter dat mijn keyboard een compleet andere indeling heeftquote:Op zondag 3 mei 2026 17:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die is ook duits.
Zou je die knopjes niet gewoon kunnen wisselen, "even mesje eronder plop en omwisselen"
Zal wel niet he
Je heb ook echt een losse numpadquote:Op zondag 3 mei 2026 19:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daarom leek die lg gram een goede, en licht en numpad.
Heb een mail gestuurd naar LG, en anders maar eens kijken voor een externe numpad.
Maar bedankt voor het meedenken, het is een eisenlijstje die niet echt meewerkt haha..
En zonder coolguy had ik niet opgelet op de layout van toetsenborden..
Dit dus, de meeste bedrijven hebben ook hekel aan Macs omdat policy enforcement allemaal een stuk lastiger is.quote:
In de creatieve sector gebruikt vrijwel iedereen Mac.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dit dus, de meeste bedrijven hebben ook hekel aan Macs omdat policy enforcement allemaal een stuk lastiger is.
Pas geleden lag ee op t werk een toetsenbord zonder textquote:Op maandag 4 mei 2026 12:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je lang genoeg typed kijk je niet eens meer wat er op de toetsen staat, ik kwam er pas na iets van 3 jaar achter dat mijn keyboard een compleet andere indeling heeft
Meer omdat het hippies zijn dan voor een nuttige redenquote:Op maandag 4 mei 2026 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
In de creatieve sector gebruikt vrijwel iedereen Mac.
quote:Op maandag 4 mei 2026 12:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Pas geleden lag ee op t werk een toetsenbord zonder text![]()
Ik had het pas door toen iemand half in paniek raakte
haha ja zo eentjequote:
Defukquote:
Ja, ik heb nog officieel een typediploma behaalt, gewoon om zo een mechanisch ding, dat was trouwens geen kattepis, dat was gewoon 2 jaar lang, 2 uur per week les. Was trouwens niet alleen typen, je moest er ook oldskool memos uitwerken en financieele staten maken, dus een soort van excel maar dan op een typemachinequote:Op maandag 4 mei 2026 12:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Defuk
Ik zou daar echt niks mee kunnen.
Als men mij zo'n minimalistisch toetsenbord zou geven, zou men ook een zeer minimalistisch resultaat krijgen
Ja dat vind ik het enige kutte aan lenovo. Thuis gebruik ik een extern toetsenbord maar onderweg niet. Dan grijp ik soms wel eens mis. Maar ik kan ook niet omgaan met toetsen die iets anders doen dan wat er op staatquote:Op maandag 4 mei 2026 12:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
haha ja zo eentje
Trouwens als je een Lenovo neemt de fn en ctrl key zitten omgedraaid. Je kan het veranderen wat ze doen maar fysiek zitten ze omgedraaid en dit geef ik altijd als waarschuwing mee
Heb jij ervaring met de nieuwste XPS? Mijn ervaring met de oudere is best wel slecht maar de nieuwe schijnt goed te zijnquote:Op maandag 4 mei 2026 14:10 schreef dimmak het volgende:
Je bent gewoon op zoek naar een ultrabook. Koop een Dell XPS.
Ik ga morgen eens kijken voor een goede numpad (het zal ook gewoon een kwestie van een knoop doorhakken zijn).quote:Op zondag 3 mei 2026 18:44 schreef Farenji het volgende:
[..]
Met een numpad wordt de laptop wel een stuk groter, en dus ook zwaarder. De meeste draagbare laptops (15 inch en kleiner) hebben die niet. Misschien is een extern toetsenbord een optie?
Deze is dus retour gebracht.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 12:45 schreef Droopie het volgende:
Het is een 14" HP Omnibook geworden
Er stond ook een medion laptop van 1 kg, maar die had maar een accuduur van 3 uur..
Bedankt voor jullie hulp
Tering jij bent echt een lastige klant... Dat rare idee ook dat er een numeriek pad op moet zitten. En als de Lenovo niet bevalt dan zal die ook weer teruggaan wegens altijd iets aan te merken.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Deze is dus retour gebracht.
Teveel glare, dus het is een Lenovo geworden.
een klant met wensen , en ja die wensen zijn lastig maar hebben ook een reden.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Tering jij bent echt een lastige klant... Dat rare idee ook dat er een numeriek pad op moet zitten. En als de Lenovo niet bevalt dan zal die ook weer teruggaan wegens altijd iets aan te merken.
Nee, ik heb een externe numeriek blok erbij gekocht.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:09 schreef Bart2002 het volgende:
Maar zo'n 14 inch omnibook heeft die wel een numeriek blok?
Oh, maar ik vind dat echt niet gek hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:59 schreef Bart2002 het volgende:
Dat rare idee ook dat er een numeriek pad op moet zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lenovo IdeaPad die ik had was overigens best zwak qua (plastic) behuizing, al is het wel gelukt het scherm te vervangen en de deksel incl. scharnieren, toen dat allemaal stuk/gebroken was paar jaar geleden.
Ik kreeg van sommige mensen al 'op de kop' dat ik een IdeaPad had gekozen, want die 'was nu eenmaal slecht qua materiaal.' Maar ja.. budget he.
On topic: ik hoop dat de 14" je bevalt met het typen, @Droopie !
Ik vind het zelf heel lastig wennen tussen mijn huidige, net nieuwe 16" HP werklaptop en de 13"HP Folio..
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |