Bij ons uiteraard.quote:
Dan is ie al best oud, ze zijn gestopt in 2023?quote:Op zondag 3 mei 2026 15:31 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb een 17" LG Gram, maar die was toen nog in NL te koop. Is inderdaad uitzonderlijk licht. Hij was daarna ook nog een tijd verkrijgbaar in Duitsland, maar aangezien jij zegt dat hij in Europa niet meer te koop is zal dat geen oplossing zijn.
Jawel, maar ik heb 'm dus ook in Duitsland gekocht. In Nederland was ie er toen nog, maar schaars, en de 17" variant met 16gb geheugen was hier een stuk duurder dan in Duitsland. Dus ik heb een Duits model, met dus ook een Duitse toetsenbord indeling (maar die staat wel gewoon op NL/US) ingesteld uiteraard. Dus ik moet op de Y drukken om de Z te krijgen, en op de Z drukken om de Y te krijgen.quote:Op zondag 3 mei 2026 15:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan is ie al best oud, ze zijn gestopt in 2023?
Hoopte eigenlijk dat een betrouwbare website een zooi van die dingen had liggen voor de verkoop.
Ben nu iig even aan het kijken bij de Lenovo website.
Wow, je kan deze gewoon kopen.quote:Op zondag 3 mei 2026 15:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb 'm dus ook in Duitsland gekocht. In Nederland was ie er toen nog, maar schaars, en de 17" variant met 16gb geheugen was hier een stuk duurder dan in Duitsland. Dus ik heb een Duits model, met dus ook een Duitse toetsenbord indeling (maar die staat wel gewoon op NL/US) ingesteld uiteraard. Dus ik moet op de Y drukken om de Z te krijgen, en op de Z drukken om de Y te krijgen.
Op het toetsenbord zijn die 2 letters nl omgedraaid. Maar er zitten ook knoppen op als de ö en ä en zo.
Die is ook duits.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:33 schreef Donkergroen het volgende:
Amazon heeft 'm ook. Met qwerty.
Wél 200 euro duurder, dat dan weer wel.
https://www.amazon.nl/LG-(...)s=electronics&sr=1-5
Maar hij moet ook numpad hebben.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:32 schreef Farenji het volgende:
Lenovo maakt echt top laptops, licht, draagbaar, solide, met goede toetsenborden. Al zijn de echt goede (zoals het topmodel de Thinkpad X1 Carbon) niet goedkoop. Maar voor zakelijk gebruik (waar je de waarde sowieso kan afschrijven en de afschrijving van de belasting af kan trekken) zou ik niet al te zuinig zijn.
Met een numpad wordt de laptop wel een stuk groter, en dus ook zwaarder. De meeste draagbare laptops (15 inch en kleiner) hebben die niet. Misschien is een extern toetsenbord een optie?quote:Op zondag 3 mei 2026 18:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar hij moet ook numpad hebben.
Zit nu te kijken, tis wel een mooi en stevig ding.
Daarom leek die lg gram een goede, en licht en numpad.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:44 schreef Farenji het volgende:
[..]
Met een numpad wordt de laptop wel een stuk groter, en dus ook zwaarder. De meeste draagbare laptops (15 inch en kleiner) hebben die niet. Misschien is een extern toetsenbord een optie?
Wat een onzin ditquote:Op zondag 3 mei 2026 18:35 schreef Elan het volgende:
Zakelijk sowieso MacBook. Dat is gewoon de standaard.
Als je lang genoeg typed kijk je niet eens meer wat er op de toetsen staat, ik kwam er pas na iets van 3 jaar achter dat mijn keyboard een compleet andere indeling heeftquote:Op zondag 3 mei 2026 17:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die is ook duits.
Zou je die knopjes niet gewoon kunnen wisselen, "even mesje eronder plop en omwisselen"
Zal wel niet he
Je heb ook echt een losse numpadquote:Op zondag 3 mei 2026 19:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daarom leek die lg gram een goede, en licht en numpad.
Heb een mail gestuurd naar LG, en anders maar eens kijken voor een externe numpad.
Maar bedankt voor het meedenken, het is een eisenlijstje die niet echt meewerkt haha..
En zonder coolguy had ik niet opgelet op de layout van toetsenborden..
Dit dus, de meeste bedrijven hebben ook hekel aan Macs omdat policy enforcement allemaal een stuk lastiger is.quote:
In de creatieve sector gebruikt vrijwel iedereen Mac.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dit dus, de meeste bedrijven hebben ook hekel aan Macs omdat policy enforcement allemaal een stuk lastiger is.
Pas geleden lag ee op t werk een toetsenbord zonder textquote:Op maandag 4 mei 2026 12:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je lang genoeg typed kijk je niet eens meer wat er op de toetsen staat, ik kwam er pas na iets van 3 jaar achter dat mijn keyboard een compleet andere indeling heeft
Meer omdat het hippies zijn dan voor een nuttige redenquote:Op maandag 4 mei 2026 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
In de creatieve sector gebruikt vrijwel iedereen Mac.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |