Temu Cruijff vindt vast wel een andere spanjool om hem te vervangen.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:47 schreef HowardRoark het volgende:
Nee, deze Spanjaard is het antwoord ook niet als trainer. Dat mag duidelijk zijn.
Een trainert die tegen degradatie vecht omdat die steeds Blind laat spelen.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Temu Cruijff vindt vast wel een andere spanjool om hem te vervangen.
Misschien kan die dan Blind meenemen. Past wel bij het niveau, zo’n veteraan.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een trainert die tegen degradatie vecht omdat die steeds Blind laat spelen.
Mooie Ossenworst rondo's krijg je danquote:Op zondag 10 mei 2026 18:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien kan die dan Blind meenemen. Past wel bij het niveau, zo’n veteraan.
Alsof Ajax wint van Heerenveen.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:44 schreef Zinedinho het volgende:
PSV gaat het weggeven tegen Twente genot.
quote:Op zondag 10 mei 2026 18:16 schreef William_Papadin het volgende:
Maak nou ff die goal zodat we 3e staan
quote:Op zondag 3 mei 2026 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Feyenoord vies lucky, ongelukkig wel.
Als Ajax volgend jaar geen Europees speelt laat het dan maar een opbouw jaar zijn met veel talenten en een grote schoonmaak van de huidige kliek. Dan maar een jaar op de blaren zitten.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:05 schreef StevenHyde het volgende:
Als je dacht dat we niet verder konden zinken. Playoffs gaan we op deze manier ook weer zo door de ondergrens zakken. Echt kut om volgend jaar geen Europese potten te hebben
Godts zal wel vertrekkenquote:Op zondag 10 mei 2026 19:15 schreef raptorix het volgende:
Ik vraag me ook af hoe geen Europees voetbal het budget gaat raken, op het veld staat ook niet enorm veel om te verkopen lijkt me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |