Lijkt mij dat je hier geen tactisch genie voor hoeft te zijn. De hele zomer rennen en verplicht het krachthonk in.quote:Op zondag 3 mei 2026 15:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schok dat Oscar Garcia dit ook ontdekt.
Pure onzin.quote:Op zondag 3 mei 2026 16:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hij wilde zelf weg en zou er alles aan doen om een breuk te forceren.
De rest zit steeds niet tegenquote:Op zondag 3 mei 2026 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Feyenoord vies lucky, ongelukkig wel.
Hahahahaha viesmadquote:Op zondag 3 mei 2026 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Feyenoord vies lucky, ongelukkig wel.
Vreemd, Fredje Grim zou met speels gemak boven het walgelijke PersieBall eindigenquote:Op zondag 3 mei 2026 18:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel is wel dat Van Persie nu hopelijk nog een jaar blijft.
Volgens mij stond jij het hele seizoen vooraan om zijn hoofd te eisen en nu komen koketteren met de trainer in dit topic.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd, Fredje Grim zou met speels gemak boven het walgelijke PersieBall eindigen
Is Wotte een acroniem voor Whisky Op, Trollpost, Tukkie, Enweerdoor?quote:Op zondag 3 mei 2026 20:27 schreef Wotte het volgende:
Goed nieuws boys. Er is niks gewijzigd want de rest kan er ook geen kut van. De dikke dame heeft nog niet gezongen. Feyenoord verslikt zich volgende week in AZ en daarin in PEC. Ajax wint alles en wordt alsnog tweede op doelsaldo.
Nee, want Feyenoord speelt tegen AZ in de Kuip en dat verliest Feyenoord natuurlijk niet, hooguit gelijkspel maar dat is genoeg voor ze.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:27 schreef Wotte het volgende:
Goed nieuws boys. Er is niks gewijzigd want de rest kan er ook geen kut van. De dikke dame heeft nog niet gezongen. Feyenoord verslikt zich volgende week in AZ en daarin in PEC. Ajax wint alles en wordt alsnog tweede op doelsaldo.
Ik zou echt in mijn handen wrijven als we nog 3de worden. Dan mag je het in de voorronde cl laten zien en anders Europa League. Het meest realistische voor Ajax op dit moment. Weer volledig afgedroogd worden in de Europese campagne werkt ook door in de competitie.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:27 schreef Wotte het volgende:
Het is niet onrealistisch dat Ajax wint, Feyenoord verliest van AZ, NEC gelijkspeelt en Twente wint. Dan wordt het een eindronde met veel spanning op de poten. Dan kan er van alles gebeuren.quote:Op maandag 4 mei 2026 00:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zou echt in mijn handen wrijven als we nog 3de worden. Dan mag je het in de voorronde cl laten zien en anders Europa League. Het meest realistische voor Ajax op dit moment. Weer volledig afgedroogd worden in de Europese campagne werkt ook door in de competitie.
Net zoals het niet onrealistisch is dat Ajax verliest van Utrecht. Maar theoretisch kan het nog die 2de plek inderdaad. Ik heb er alleen niet veel hoop op.quote:Op maandag 4 mei 2026 08:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is niet onrealistisch dat Ajax wint, Feyenoord verliest van AZ, NEC gelijkspeelt en Twente wint. Dan wordt het een eindronde met veel spanning op de poten. Dan kan er van alles gebeuren.
Wie heb je in gedachten?quote:
Nu al zin in.quote:Op maandag 4 mei 2026 18:36 schreef PowerLoungen het volgende:
1 september gaat de legendarische :''We hebben het geprobeerd-dag'' worden.
Van mening zijn dat het totaal onrealistisch is dat Ajax verliest is de kern van een Ajacied.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Net zoals het niet onrealistisch is dat Ajax verliest van Utrecht. Maar theoretisch kan het nog die 2de plek inderdaad. Ik heb er alleen niet veel hoop op.
Derde plek zou geweldig zijn in deze fase.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |