Je bent wel echt piemel geobsedeerd he? @De_Pelquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:34 schreef Wotte het volgende:
Neccie chokes on piemels. Twente op hoogstens 57. Die choken waarschijnlijk nog wel op een lul ergens evenals NEC. Nog alles om voor te spelen.
Kampioenschap.
Deze man…quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je bent wel echt piemel geobsedeerd he? @:de_pel
Dat forumuser @Wotte de biertjes en de piemelpap niet kan weerstaan is wel duidelijk, en dat moet hij natuurlijk lekker zelf weten. Maar het opdringen van zijn seksuele voorkeuren vind ik wel wat onsmakelijk worden.quote:Op zondag 3 mei 2026 07:38 schreef Bugno3 het volgende:
User @:Wotte heeft de biertjes lekker laten smaken na het late punt tegen PSV.
Als die Godts nou in oktober een pittige blessure had opgelopen he...quote:Op zondag 3 mei 2026 09:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is bij Ajax toch gewoon gebaseerd op opportunisme met acties van met name Godts en dan maar wat schieten. Organisatie is er amper.
Als mijn tante een lul had, was het misschien Danny geweest.quote:Op zondag 3 mei 2026 09:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als die Godts nou in oktober een pittige blessure had opgelopen he...
Dan zou je nu toch gewoon met Utrecht, Sparta, Groningen en Heerenveen in gevecht zijn voor een play-offs plekje?
Ik ben professioneel swaffelaar.quote:Op zondag 3 mei 2026 08:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat forumuser @:wotte de biertjes en de piemelpap niet kan weerstaan is wel duidelijk, en dat moet hij natuurlijk lekker zelf weten. Maar het opdringen van zijn seksuele voorkeuren vind ik wel wat onsmakelijk worden.
Het is hem gegund.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:38 schreef Dven het volgende:
Wij zijn (ook een beetje) kampioen, wij zijn (ook een beetje) kampioen!
Farioli draagt landstitel FC Porto op aan Ajax: 'Deze prijs is ook voor hen'
ik vond het erg slordig allemaal, zoveel simpele dingen die fout gingen. Ja men werkte hard maar dit moet echt veel en veel beter.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:45 schreef Schanulleke het volgende:
Dat viel niet tegen gisteren. Op voorhand had ik getekend voor een punt. En van wat ik zag in de samenvatting was het ook nog om aan te zien. Hopelijk krijgt Dolberg nu ook de voorkeur in de laatste wedstrijden.
Voelt wel wat alsof hij me slaat met een dode mus.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:38 schreef Dven het volgende:
Francesco, Francesco, waarom altijd die overacting?quote:Op zondag 3 mei 2026 10:38 schreef Dven het volgende:
Het is natuurlijk absurd dat het maar 1 helft lukt omdat de conditie ontbreekt, er zijn veel meer zaken niet goed, maar dit vind ik de meest ernstige omdat het gewoon trainbaar is.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:10 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik vond het erg slordig allemaal, zoveel simpele dingen die fout gingen. Ja men werkte hard maar dit moet echt veel en veel beter.
Is dat ook niet een soort van Nederlandse ziekte. Waar conditietraining en krachttraining een ondergeschoven kindje zijn.quote:Op zondag 3 mei 2026 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is natuurlijk absurd dat het maar 1 helft lukt omdat de conditie ontbreekt, er zijn veel meer zaken niet goed, maar dit vind ik de meest ernstige omdat het gewoon trainbaar is.
Zou kunnen, maar meen me toch te herinneren dat dit onder Ten Hag en Van Gaal niet voorkwam.quote:Op zondag 3 mei 2026 13:35 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Is dat ook niet een soort van Nederlandse ziekte. Waar conditietraining en krachttraining een ondergeschoven kindje zijn.
Hadden ze hem maar gehouden. Maar nee we moeten een trainer met Ajax dnaquote:Op zondag 3 mei 2026 10:38 schreef Dven het volgende:
True, maar je hoort ook van veel buitenlandse spelers die verbaasd zijn over de aandacht op de gebieden tijdens de trainingen.quote:Op zondag 3 mei 2026 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar meen me toch te herinneren dat dit onder Ten Hag en Van Gaal niet voorkwam.
Hij wilde zelf weg en zou er alles aan doen om een breuk te forceren.quote:Op zondag 3 mei 2026 14:21 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Hadden ze hem maar gehouden. Maar nee we moeten een trainer met Ajax dna
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |