SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Er is bijna geen windquote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:26 schreef PzKpfw het volgende:
Die wind begin ik inmiddels wel aardig beu te worden.
Bij jou misschien niet.quote:
Ja als je geen wind wil, moet je niet op een Waddeneiland gaan wonen. Het afgelopen uur is het een beetje gaan aantrekken in het uiterste noorden, maar zelfs daar was het redelijk windstil de rest van de dag.quote:
Misschien moet je voortaan gewoon alleen voor jezelf spreken i.p.v. anderen als je niet weet waar je over praat.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja als je geen wind wil, moet je niet op een Waddeneiland gaan wonen. Het afgelopen uur is het een beetje gaan aantrekken in het uiterste noorden, maar zelfs daar was het redelijk windstil de rest van de dag.
Ik hoop het. Vooralsnog is alles (zoals gebruikelijkquote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat er vandaag alleen in het gebied rond Eindhoven en 's Hertogenbosch nog wel wat kan knallen. In het westen is de wind van zee al op gang gekomen, want dat hoort. Ben ik er toch weer ingetrapt @:Haags
Ik kijk verdomme naar een windkaart voor heel Nederland. Als je de huidige wind echt een probleem vindt, woon je gewoon in het verkeerde land.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Misschien moet je voortaan gewoon alleen voor jezelf spreken i.p.v. anderen als je niet weet waar je over praat.
Elke storm die nu vormt, eet zichzelf direct op. Dus in Duitsland gaat er ook niets meer komen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik hoop het. Vooralsnog is alles (zoals gebruikelijk) voor Duitsland.
Het zuidelijkste puntje van Limburg pakt al wat mee. Als ik de wolken bekijk heeft de lijn Eindhoven - Emmen wel enige potentie.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:15 schreef DemonRage het volgende:
Buienvorming nu ook elders boven België. Het lijkt te gaan beginnen.
Ik neem zulke dingen waar als ik buiten ben, niet door domweg te kijken wat een of ander kaartje zegt.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk verdomme naar een windkaart voor heel Nederland. Als je de huidige wind echt een probleem vindt, woon je gewoon in het verkeerde land.
[..]
Elke storm die nu vormt, eet zichzelf direct op. Dus in Duitsland gaat er ook niets meer komen.
Welke wind?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:26 schreef PzKpfw het volgende:
Die wind begin ik inmiddels wel aardig beu te worden.
Ik woon er vlakbij en inderdaad, de buien gaan vaak aan ons voorbijquote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:22 schreef CyberCow het volgende:
Breda regent het toch nooit. Dat zegt iedereen toch
Drenthe heeft over het algemeen mooi weer met uitzondering van Assen @Djeezquote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:44 schreef Seeburg54 het volgende:
Hier in Drenthe gewoon prachtig weer. Er valt hier geen drup vandaag.
Vooral met de TT.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Drenthe heeft over het algemeen mooi weer met uitzondering van Assen @:Djeez
Die geeft je geen antwoord want locatie is geheimelijk heimelijkquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:11 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
"Spareribs waren te warm", aldus @:geschiedkundige
Zo heurt het!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:17 schreef Dven het volgende:
Vannacht misschien weer een sneeuwvlokje. Prima in mei.
we krijgen zo de volle ladingquote:
Denk dat het tegenvalt. Rond Hengelo iets meer, zo lijkt het maar de grote pit trekt over Rheine/Ibbenbüren. Die kan ik vanuit het zolderraam wrsch wel zienquote:
Ik zei morgen.quote:
Mag wel wat vallen nu, tis weer lekker plakkerig.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zei morgen.
En wat er nu op ons af komt sterft direct af zodra het boven Zeeland ligt. Er is zo goed als geen brandstof in het westen.
Ik ben nu buiten, en het is nu veel minder plakkerig dan vanochtendquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:17 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Mag wel wat vallen nu, tis weer lekker plakkerig.
Hier in Middelburg regent het wat maar da's alles.quote:
Goh dit verwacht je toch ook weer niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zei morgen.
En wat er nu op ons af komt sterft direct af zodra het boven Zeeland ligt. Er is zo goed als geen brandstof in het westen.
watjesquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
NEC - Telstar staking want de onweer is te dichtbij
Jan Jongbloed vindt dit niet leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |