Prachtigquote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Gecondoleerd, ze zal in spirit altijd nog bij je zijn. Ik heb mijn vorige kat gecremeerd en staat met katpootafdruk, potje met haar en in een mooi potje gecremeerd tusssen de planten. (Hij lag het liefst tussen de planten naar buiten te kijken).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Kreeg zelf ook tranen in de ogen toen de kat waar ik als klein jochie mee ben opgegroeid een spuitje kreeg. Beest mocht me de halve tijd van zijn leven niet en ik was niet aanwezig om het te begrijpen, maar het beestje was onderdeel van mijn leven.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rust in vrede, lieve kad
Heel veel sterkte met het verlies van je huisdier. Ik voel echt je pijn TS. Tranen komen in mijn ogen denkend aan mijn hont die ik moest laten inslapen 3 jaar geleden, en dat in dezelfde periode (5 mei 2023)
Rouw is liefde dat voort bestaat maar geen plek meer heeft om heen te gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:37 schreef Hetekip het volgende:
Rouw is liefde dat voortbestaat.
Sterkte, hoop dat Floortje nu in de katten hemel is aan het genieten.
Probeer te koesteren wat jullie hebben gehad.
Nou, als je zoals TS een jonge kat adopteert en deze tot 19 jaar kan leven...? Blijft toch iets mooi?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 01:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Kadden die doodgaan is zowat het ergste wat je kan overkomen in het leven.
2x meegemaakt, voor mij nooit meer een kad.
Het plezier dat je ervan hebt weegt niet op tegen de rouw, het verdriet en depressie die erop volgen.
Ja misschien overdrijf ik dan een beetje. Ik heb ook een kad gehad vanaf een paar maanden oud gehad die 18 jaar werd. Dat was echt mijn maat. Nu heb ik geen poezen meer, maar dat is vooral omdat ik er te weinig thuis voor kan zijn. En een eenzame poes is een ongelukkige poes.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 01:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nou, als je zoals TS een jonge kat adopteert en deze tot 19 jaar kan leven...? Blijft toch iets mooi?
Hoe triest en treurig het ook is, 19 jaar is echt een hele mooie leeftijd voor een kat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |