Waarom denk je dat het zo slecht met FOK! gaat?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:43 schreef cinderloom het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom beleid het probleem is.
Je maakt dit anno 2026 als FOK! crew neem ik aan toch samen als 1 team:
Er is een plan, dit wordt uitgevoerd, men ervaart dat iets bv niet werkt en dan wordt het beleid opnieuw bekeken en zonodig aangepast.
Alles mag gezegd worden, tot Danny de discussie niet kan winnen op inhoud want dan krijg je een ban. Een serieuze user mag zulke dingen na 20 jaar niet zeggen, terwijl de trollenfabriek ruim baan krijgt. Geen wonder dat de kwaliteit users en mods weglopen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het zo slecht met FOK! gaat?
Bizar ja , dat zit mij dus al heel lang dwars.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Alles mag gezegd worden, tot Danny de discussie niet kan winnen op inhoud want dan krijg je een ban. Een serieuze user mag zulke dingen na 20 jaar niet zeggen, terwijl de trollenfabriek ruim baan krijgt. Geen wonder dat de kwaliteit users en mods weglopen.
Ja, dat gebeurt juist allemaal precies niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:43 schreef cinderloom het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom beleid het probleem is.
Je maakt dit anno 2026 als FOK! crew neem ik aan toch samen als 1 team:
Er is een plan, dit wordt uitgevoerd, men ervaart dat iets bv niet werkt en dan wordt het beleid opnieuw bekeken en zonodig aangepast.
Dat is niet wat hier gebeurt is; nogmaals, wat hier gebeurde is is een optelsom van veel dingen, over lange tijd, en dat er dan wat dingen zijn die eea in een stroomversnelling hebben gebracht is helemaal prima, maar ik beweer niet dat item X of Y dé reden is. Dat beweer ik niet om de simpele reden dat dat niet zo is.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Ik denk namelijk dat Danny het beleid maakt en hij kan maar op 1 manier reageren op kritische denkers als CoolGuy, en dat is met veel machtsvertoon.
Dat siert je. Altijd correct.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is niet wat hier gebeurt is; nogmaals, wat hier gebeurde is is een optelsom van veel dingen, over lange tijd, en dat er dan wat dingen zijn die eea in een stroomversnelling hebben gebracht is helemaal prima, maar ik beweer niet dat item X of Y dé reden is. Dat beweer ik niet om de simpele reden dat dat niet zo is.
Ik wist wel dat er commentaar zou komen, maar op welke manier het dan ook maar gebeurt was, indianenverhalen waren er toch gekomen. Mijn enige beweegreden voor dit topic was omdat ik hier 8 jaar mod ben geweest ofzo, en ik met veel users goeie contacten onderhou, om het vooraf kenbaar te maken in plaats van dat er 'ineens' dingen gebeurden.
Ik snap dat er gespeculeerd wordt, ik snap dat er gevist wordt, maar dat was allemaal niet de opzet en niet de bedoeling. Ik heb me nou eenmaal ooit gecommitteerd aan niet lekken, ik heb nooit gelekt, ik zal niet lekken, want ik heb daartoe mijn woord gegeven, en een man een man, een woord een woord.
Ik zeg ook niet dat een confrontatie tussen jou en Danny de directe aanleiding is, maar hij schept het klimaat waarin trollen de overhand krijgen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is niet wat hier gebeurt is; nogmaals, wat hier gebeurde is is een optelsom van veel dingen, over lange tijd, en dat er dan wat dingen zijn die eea in een stroomversnelling hebben gebracht is helemaal prima, maar ik beweer niet dat item X of Y dé reden is. Dat beweer ik niet om de simpele reden dat dat niet zo is.
Ik wist wel dat er commentaar zou komen, maar op welke manier het dan ook maar gebeurt was, indianenverhalen waren er toch gekomen. Mijn enige beweegreden voor dit topic was omdat ik hier 8 jaar mod ben geweest ofzo, en ik met veel users goeie contacten onderhou, om het vooraf kenbaar te maken in plaats van dat er 'ineens' dingen gebeurden.
Ik snap dat er gespeculeerd wordt, ik snap dat er gevist wordt, maar dat was allemaal niet de opzet en niet de bedoeling. Ik heb me nou eenmaal ooit gecommitteerd aan niet lekken, ik heb nooit gelekt, ik zal niet lekken, want ik heb daartoe mijn woord gegeven, en een man een man, een woord een woord.
Dat ben ik wel met je eens, maar dat is niet dé keuze geweest om op te stappen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat een confrontatie tussen jou en Danny de directe aanleiding is, maar hij schept het klimaat waarin trollen de overhand krijgen.
Het lijkt wel een scène uit één of andere maffiafilm. Niet lekken want....quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nog wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar fok was echt wel een fijne plek met dito users. Dat is nu gewoon heel anders. Ben wel blij dat ik de vaste users zoals maily, lienekien, capricia venco etc. nog zie.
Nee het is niet de dreiging van een consequentie. Dan krijg ik een ban, en dan? dan ik kan geen woordjes meer tikken op een specifieke plek op internet. dat overleef ik wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het lijkt wel een scène uit één of andere maffiafilm. Niet lekken want....![]()
We komen nooit achter de werkelijke waarheid. Beetj begrijpelijk, maar frustrerend
Wie praat, die gaat.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het lijkt wel een scène uit één of andere maffiafilm. Niet lekken want....![]()
We komen nooit achter de werkelijke waarheid. Beetje begrijpelijk, maar frustrerend
Hoe dan ook de eer aan jezelf houden.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee het is niet de dreiging van een consequentie. Dan krijg ik een ban, en dan? dan ik kan geen woordjes meer tikken op een specifieke plek op internet. dat overleef ik wel.
Ik lek niet, omdat ik de belofte heb gedaan dat niet te doen. Niet 'omdat anders....'. In mijn zienswijze is een belofte wat waard, óók als dat achteraf misschien wat minder goed uitkomt.
Je hoeft niet ten alle tijden je mond te houden, daar wordt de wereld niet altijd beter van.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee het is niet de dreiging van een consequentie. Dan krijg ik een ban, en dan? dan ik kan geen woordjes meer tikken op een specifieke plek op internet. dat overleef ik wel.
Ik lek niet, omdat ik de belofte heb gedaan dat niet te doen. Niet 'omdat anders....'. In mijn zienswijze is een belofte wat waard, óók als dat achteraf misschien wat minder goed uitkomt.
Dat klopt, maar sommige dammen kunnen beter dicht blijven.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je hoeft niet ten alle tijden je mond te houden, daar wordt de wereld niet altijd beter van.
Maar goed dat is uiteraard je eigen keuze.
Ik kan me voorstellen dat het voor een aantal users dat misschien wel zo is. Ik wil er nog niet de brui aan geven, al post ik wel veel minder als voorheen.quote:
Dit hoop ik ookquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:14 schreef nostra het volgende:
Maar goed, dank CoolGuy en blijf op zwart gewoon lekker af en toe doorposten over horloges etc!
Ben je nou klaar met je gedram?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je hoeft niet ten alle tijden je mond te houden, daar wordt de wereld niet altijd beter van.
Maar goed dat is uiteraard je eigen keuze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2026 17:26:18 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |