Dat moderatoren begrijpen waarom is ook best zorgwekkend. Er speelt blijkbaar best wel het een en ander, zachtjes uitgedrukt.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 15:59 schreef Ole het volgende:
Vind het echt jammer dat je stopt. Ik begrijp waarom.
Maar dat weet je wel
Dat gaat er steeds meer op lijkenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:05 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat moderatoren begrijpen waarom is ook best zorgwekkend. Er speelt blijkbaar best wel het een en ander, zachtjes uitgedrukt.
Dat is een beetje het probleem van dit topic. Mods die hier posten weten waar het over gaat...users moeten maar een beetje gokken. Het blijft gissen waarom beide modjes nu precies stoppen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:05 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat moderatoren begrijpen waarom is ook best zorgwekkend. Er speelt blijkbaar best wel het een en ander, zachtjes uitgedrukt.
Wat voegt het toe? We weten het. En dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem van dit topic. Mods die hier posten weten waar het over gaat...users moeten maar een beetje gokken. Het blijft gissen waarom beide modjes nu precies stoppen.
Ik kan het niet halen uit dit topic wat nou precies het probleem van het beleid is (want daar heeft het mee te maken, begrijp ik).
Zoveel vraagtekens![]()
Daar zat ik sowieso niet op te wachten. en tussen de regels door valt er ook genoeg te lezen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 15:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Topic kan wel dicht idd. Een normale reactie van achteren ga je toch niet krijgen.
Ik had niet verwacht dat mijn post zoveel los zou maken. Beetje naïef, maar net wakker en bedoelde alleen CG een steun te geven.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem van dit topic. Mods die hier posten weten waar het over gaat...users moeten maar een beetje gokken. Het blijft gissen waarom beide modjes nu precies stoppen.
Ik kan het niet halen uit dit topic wat nou precies het probleem van het beleid is (want daar heeft het mee te maken, begrijp ik).
Zoveel vraagtekens![]()
Zo zonde inderdaad. Ik heb heel wat jaren met heel veel plezier hier gepost. Het was een mooie plekquote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:13 schreef Seven. het volgende:
Wat een verrassing weer, je verwacht het niet, hè? Zowel voor als achter de schermen is Fok keihard aan het verloederen.
Het is nog niet voorbij.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zo zonde inderdaad. Ik heb heel wat jaren met heel veel plezier hier gepost. Het was een mooie plek
Dat weet ik. Maar fok was echt wel een fijne plek met dito users. Dat is nu gewoon heel anders. Ben wel blij dat ik de vaste users zoals maily, lienekien, capricia venco etc. nog zie.quote:
Inderdaad heeft bijna iedereen wel haar/zijn favoriete usersquote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar fok was echt wel een fijne plek met dito users. Dat is nu gewoon heel anders. Ben wel blij dat ik de vaste users zoals maily, lienekien, capricia venco etc. nog zie.
Jullie zien elkaar letterlijk? Als IRL? Leuk!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar fok was echt wel een fijne plek met dito users. Dat is nu gewoon heel anders. Ben wel blij dat ik de vaste users zoals maily, lienekien, capricia venco etc. nog zie.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:21 schreef maily het volgende:
[..]
Inderdaad heeft bijna iedereen wel haar/zijn favoriete users
Dit topic is net een slechte film. Je krijgt niet mee waar het over gaat, want belangrijke fragmenten zijn weggelaten.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat mijn post zoveel los zou maken. Beetje naïef, maar net wakker en bedoelde alleen CG een steun te geven.
Dat gezegd. De afspraak is altijd al niet lekken. En ik zie wel waarom dat is. Het is niet aan de gewone mods om hierover te praten verder. Dat is aan de FA's en de A"'s
Ik bedoel hierquote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:21 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Jullie zien elkaar letterlijk? Als IRL? Leuk!
quote:
quote:
Maar toch blijven kijken! Want wie weet komt dat laterquote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dit topic is net een slechte film. Je krijgt niet mee waar het over gaat, want belangrijke fragmenten zijn weggelaten.
En dat maakt het een niet te volgen verhaal.
Na de reclamequote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar toch blijven kijken! Want wie weet komt dat later
Slechts 1 persoon maakt het beleid.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:43 schreef cinderloom het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom beleid het probleem is.
Je maakt dit anno 2026 als FOK! crew neem ik aan toch samen als 1 team:
Er is een plan, dit wordt uitgevoerd, men ervaart dat iets bv niet werkt en dan wordt het beleid opnieuw bekeken en zonodig aangepast.
Maar als 23 mensen het eens zijn over het beleid en 2 niet kun je op je kop gaan staan, maar er zal niks veranderen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:43 schreef cinderloom het volgende:
Er is een plan, dit wordt uitgevoerd, men ervaart dat iets bv niet werkt en dan wordt het beleid opnieuw bekeken en zonodig aangepast.
Denk je dat echt? Ik denk namelijk dat Danny het beleid maakt en hij kan maar op 1 manier reageren op kritische denkers als CoolGuy, en dat is met veel machtsvertoon.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:43 schreef cinderloom het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |