In LA zal er sowieso de home court advantage zijn qua fluiten, publiek speelt nogal een rol ook heb ik het idee in hoe de scheidsen erin staan.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt, maar het geeft wel aan hoe de scheidsrechters te beinvloeden zijn. De refs hebben nu weer zoveel negatieve aandacht gekregen dat de volgende crew wel uitkijkt om wat tegen de Lakers te fluiten denk ik zo.
Ze zullen J-dub wel nodig hebben, weet niet hoe lang die nog moet helen. En een Dort mag wel weer wat meer drietjes raak schieten.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:40 schreef Hathor het volgende:
OKC-Spurs gaat in potentie een hele interessante WCF zijn. OKC is denk ik favoriet, maar de Spurs gaat echt een probleem zijn gezien de resultaten in het reguliere seizoen. In ieder geval wel iets om naar uit te kijken.
Zie de Lakers dit ook niet recht trekken hoor, OKC is simpelweg te diep. En dan doet JDub nog niet eens mee, die kan mooi herstellen nu.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Joh je staat al met 2-0 voor, Lebron loopt op zijn laatste benen, maak je niet druk.
Ik vrees voor hem wel nog altijd dat het vroeg in z’n carriere moet gaan gebeuren. De kans dat hij 10 jaar of meer kan speler met dit frame is vrij klein.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:17 schreef Hathor het volgende:
Zou wel wat zijn als hij zo vroeg in zijn carriere al een titel zou pakken.
Ben ik met je eens, maar ik had eigenlijk al veel eerder allerlei pijntjes en blessures verwacht, maar tot nu toe valt dat best mee. Ik heb ook het idee dat hij spiermassa aan het opbouwen is, wat tevens zeer verstandig zou zijn, Als deze gast fit blijft, hebben OKC en Spurs de komende 10 jaar de handen vol aan elkaar.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 13:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vrees voor hem wel nog altijd dat het vroeg in z’n carriere moet gaan gebeuren. De kans dat hij 10 jaar of meer kan speler met dit frame is vrij klein.
Dat zeker. Je ziet het nu al online, veel fans van de andere 28 teams aan het bidden en hopen dat Wemby die o zo vervelende en smerige Thunder stopt.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar ik had eigenlijk al veel eerder allerlei pijntjes en blessures verwacht, maar tot nu toe valt dat best mee. Ik heb ook het idee dat hij spiermassa aan het opbouwen is, wat tevens zeer verstandig zou zijn, Als deze gast fit blijft, hebben OKC en Spurs de komende 10 jaar de handen vol aan elkaar.
Highest paid coach tochquote:Op zondag 10 mei 2026 02:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Speedrun naar 100 jaar stress genot
Luisteren niet goed genoeg naar me, meer ballen aan Kennard geven. Maar ze staan wel voor bij de rust.quote:Op zondag 10 mei 2026 03:37 schreef Hathor het volgende:
Lebron staat me toch een partij kut te schieten.
Mag ook wel met al die ranzige elementen boven hem die achterlijke verwachtingen hebben.quote:
Als Silver dan toch de NBA rigged voor OKC, zoals 75% van de fans claimed, laat OKC dan maar een top 4 pick krijgen voor een totale implosie van de NBA volgersquote:[Barkely] “I really hope OKC gets a top 4 pick tomorrow. That will show those tanking teams…. Karma I really hope it happens”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |