Vorig seizoen, met Edwards, ging het vrij makkelijk in ieder geval. Zou ook liever tegen de Wolves spelen ipv de Spurs.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mooi scenario voor OKC....Edwards zorgt er in zijn eentje voor dat Spurs geelimineerd gaat worden, om in de beslissende pot zo ernstig geblesseerd te raken dat zijn seizoen voorbij is, waardoor T-Wolves zonder Edwards moeten aantreden tegen OKC.
Gek genoeg was ik van mening dat van alle teams in het oosten de Celtics de enige waren die OKC tegengas zouden kunnen geven, maar aangezien die er al uit liggen durf ik gerust hardop te zeggen dat de kampioen van 2026 100% zeker uit het westen komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tering
Xbox Live Gamertag : ThaD16
Zolang Luka niet kan spelen gaat dat ze toch niet genoeg helpenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Maar goed, je weet alweer hoe het gaat. De Lakers klagen als een malle, 3x raden wie er in de volgende pot (in LA) de meest bizarre calls mee gaan krijgen.
Klopt, maar het geeft wel aan hoe de scheidsrechters te beinvloeden zijn. De refs hebben nu weer zoveel negatieve aandacht gekregen dat de volgende crew wel uitkijkt om wat tegen de Lakers te fluiten denk ik zo.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zolang Luka niet kan spelen gaat dat ze toch niet genoeg helpen
Joh je staat al met 2-0 voor, Lebron loopt op zijn laatste benen, maak je niet druk.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt, maar het geeft wel aan hoe de scheidsrechters te beinvloeden zijn. De refs hebben nu weer zoveel negatieve aandacht gekregen dat de volgende crew wel uitkijkt om wat tegen de Lakers te fluiten denk ik zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |