Ok , Dat wist ik niet. Nadat ik had geopend stond topic (bij mij althans) niet sticky, Dank u.quote:Op woensdag 29 april 2026 14:37 schreef CoolGuy het volgende:
Hij is al sticky want je hebt gewoon een nieuw deel geopend, dus hij neemt die eigenschap gewoon over.
Nee, maar als je in het R&P subforum topicoverzicht zit zie je boven aan wel onder 'sticky topics' dit FB topic staan als het goed is, daar kun je het aan herkennen.quote:Op woensdag 29 april 2026 14:53 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ok , Dat wist ik niet. Nadat ik had geopend stond topic (bij mij althans) niet sticky, Dank u.![]()
Ik heb hem sticky gezetquote:Op woensdag 29 april 2026 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, maar als je in het R&P subforum topicoverzicht zit zie je boven aan wel onder 'sticky topics' dit FB topic staan als het goed is, daar kun je het aan herkennen.
Zeggen dat je geen zin hebt om het vervolgens tóch te doenquote:Op donderdag 30 april 2026 23:43 schreef Masberum het volgende:
R&P / KREE'S TOPIC
Ik heb geen zin om slecht te praten over Lenny of Coolguy, maar kom op, dit is toch slecht
Fijn dat die slogan jouw goedkeuring kan wegdragenquote:"Een mooie plaats voor Kree, een user met een goed hart maar een beetje hardleers."
Geweldig
Lenny heeft kree alleen maar op het goede pad gezet.quote:Op donderdag 30 april 2026 23:43 schreef Masberum het volgende:
R&P / KREE'S TOPIC
Dit is toch een compleet 'speciaal' idee. Vooral omdat hij het niet zelf start. Ik heb geen zin om slecht te praten over Lenny of Coolguy, maar kom op, dit is toch slecht, alleen de TT zelf al. Waar zijn jullie mee bezig?
"Een mooie plaats voor Kree, een user met een goed hart maar een beetje hardleers."
Geweldig
Huh?quote:Op donderdag 30 april 2026 23:43 schreef Masberum het volgende:
R&P / Kree's Topic
Dit is toch een compleet 'speciaal' idee. Vooral omdat hij het niet zelf start. Ik heb geen zin om slecht te praten over Lenny of Coolguy, maar kom op, dit is toch slecht, alleen de TT zelf al. Waar zijn jullie mee bezig?
"Een mooie plaats voor Kree, een user met een goed hart maar een beetje hardleers."
Geweldig
Nou ik zat de hele tijd op hem in te praten in het topic over geen alcohol drinken en vervolgens is dat topic er met jouw reacties erbij.. Je kan me toch niet kwalijk nemen dat ik niet weet dat hij op dat moment zat te overleggen met jou..quote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Huh?
Je weet niet eens wat er vooraf aan gegaan is? Dit was in overleg met hem he?
Kree en ik hebben het al langer over een topic voor hemzelf. Maar hij vond dat zo wat raar en wou niet alle dagen het gevoel hebben om te moeten posten enz. En ik zie hem dan posten in het stoppen met alcohol topic en ik WEET dat hij het goed bedoelt maar steeds (terecht) wordt weg gejaagd.. Het werd tijd dat hij er eentje kreeg.
Die hoofdletters waren oprecht goed bedoeld.. Maar ok, ze zijn wat schreeuwerig, ik pas ze aan.
Bedoel gezien hoe hij daar reageerde had ik niet het idee dat hij overlegd had met jou ofzo daarover.quote:Op donderdag 30 april 2026 22:54 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Alles geveegd na CoolGuy zijn verwittiging. Kree, blijf weg uit dit topic.
Ik ga NU een topic voor je aanmaken en dan ga je maar helemaal los. Alles zal vanaf hier verwijderd worden. [/modbreak]
Ik laat mijn abo aflopen en ik neem ook geen nieuwe meer, daarnaast heb ik ook een hele tijd in dubio gezeten of ik überhaupt nog op een forum wil zitten waar zo met mensen wordt omgegaan . En dan kom je op het punt principes.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:58 schreef RedFever007 het volgende:
Wie loopt er nu steeds mijn reacties te verwijderen?
![]()
Face it; FOK! gaat kapot aan bepaalde users een hand boven het hoofd houden. Kritiek kunnen ontvangen is blijkbaar niet mogelijk?
Kinderachtig, maar zoek het lekker uit.
Blijven doneren zou ik zeggen aan dit zinkende schip
ik denk dat het prima kan werken zo? maar zoals gezegd ik had die niet gemaakt.quote:Op donderdag 30 april 2026 23:43 schreef Masberum het volgende:
R&P / Kree's Topic
Geweldig
Je weet dat-ie even niet kan reageren?quote:Op zondag 3 mei 2026 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk dat het prima kan werken zo? maar zoals gezegd ik had die niet gemaakt.
Maar het scheelt mss meer gedoe en onzin in andere topics die ik dan mss serieus bedoel. terwijl de rest er maar een grote grap van maakt?
Ik had ander originele topic van mij he die ik eigenlijk dan liever door wilde laten gaan. maar oke dat is besloten mocht niet.
Dat Lenny dit doet is wmb alleen maar goed idee, en denkt werkt beter als dat ik talloze TR moet doen in de SC topics.
Goed ik denk gaat nu oke, en wmb is het dan prima.
nou zeg het hier in het algemeen ook voor de moderatie denk. zucht zullen mensen denken krijgt kree een topic.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |