Wereldwijd zijn er meer mensen tegen Trump dan voor Trump.quote:Op woensdag 29 april 2026 12:02 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ook al zouden er 18 miljoen boze Nederlanders zijn die Trump haten, dan nog is dat maar een klein percentage van het totale aantal Amerikanen dat hem wél als president wilde. Jullie mening of gehuil is in dat opzicht volledig irrelevant.
Maar er zijn miljoenen mensen die het allemaal niet zo veel uitmaakt, onder Biden floreerde rechtse mensen ook gewoon. Geen liquidatiepogingen op Sleepy Joe. Hebben jullie soms niet in AMD geinvesteerd?
Oh ja, wie heeft dat dan gepeild? NOS?quote:Op woensdag 29 april 2026 12:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wereldwijd zijn er meer mensen tegen Trump dan voor Trump.
Dus je argumentatie slaat kant noch wal.
Ik maar denken dat er ook wel wat mensen op Harris hebben gestemd, maar blijkbaar zat ik toen niet op te letten.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:04 schreef epicbeardman het volgende:
het Amerikaanse volk heeft unaniem voor hem gekozen.
Je weet de betekenis van unaniem?quote:Op woensdag 29 april 2026 13:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oh ja, wie heeft dat dan gepeild? NOS?je zult je nog verbazen hoeveel MAGA er in de wereld is, in elk land.
Daarnaast is jouw "wereldwijd" argumentatie helemaal lachwekkend natuurlijk, want wat maakt het nou uit wat peasants uit andere landen zonder stemrecht over Trump denken? het Amerikaanse volk heeft unaniem voor hem gekozen.
Daarmee laat je zien hoe dom je argument was.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oh ja, wie heeft dat dan gepeild? NOS?je zult je nog verbazen hoeveel MAGA er in de wereld is, in elk land.
Daarnaast is jouw "wereldwijd" argumentatie helemaal lachwekkend natuurlijk, want wat maakt het nou uit wat peasants uit andere landen zonder stemrecht over Trump denken? het Amerikaanse volk heeft unaniem voor hem gekozen.
Volgens mij is deze topicpointer ietwat gedateerd.quote:Voordat je reageert
Post gerust nieuws over Trump buiten dit topic, dit is bedoeld voor de inauguratie en zal na enige tijd worden gesloten.
quote:
Republikeinse stemfeaude komt toch aan het licht zo in North Carolina.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Als we al die fake stemmen meetellen, zoals vandaag bekend werd er weer 30.000 doden op de voter roll stonden.
Zo wil Tim Walz ook de voterrolls in minesota niet vrijgeven. Ik denk dat Kamala zonder al die rare praktijken niet eens aan de 20-30 miljoen votes was gekomen. Gelukkig speelt er veel op de achtergrond en is merendeel van de Trump haters nog steeds bezig met "hitler/facsist/pedo" aan het roepen. Onwetend wat zich allemaal afspeelt.
Dusja, het volk was er in mijn optiek unaniem mee eens dat Trump weer aan de macht moest komen, ze wisten namelijk precies wat hij wilde en ging doen. Daar heeft hij 4 jaar lang voor gerallied.
Bij dergelijke users staan de hersenen in de vrijstand.quote:Op woensdag 29 april 2026 11:36 schreef bianconeri het volgende:
Oprechte vraag:
Maar wat is er met users zoals onze baardmans aan de hand?
Zijn het nou inderdaad letterlijk trollen?
Of zijn het gewoon users die echt volledig de connectie met de realiteit kwijt zijn?
Of wat voor opties er nog meer zijn.
Ik snap het gewoon echt niet. Ik hoop telkens maar dat het gewoon trollen zijn of zelfs betaalde ´´spionnen´´ van de partij die ze vertegenwoordigen.
quote:Op woensdag 29 april 2026 12:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wereldwijd zijn er meer mensen tegen Trump dan voor Trump.
Dus je argumentatie slaat raakt kant noch wal.
Je doelt op al die conspiracies over Trump die onjuist blijken te zijn die dagelijks gespuwd worden op het internet. ? van de golden showers in Rusland tot aan de staged shooting voor de ballroom.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:56 schreef OllieA het volgende:
[..]
Bij dergelijke users staan de hersenen in de vrijstand.
Dan wordt er een hoop gas gegeven en komt er veel geraas uit. Verder gebeurt er niks. En dat steeds weer.
Grappig, een BNW'er die roept dat de complottheorieën onjuist zijn...quote:Op woensdag 29 april 2026 14:30 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je doelt op al die conspiracies over Trump die onjuist blijken te zijn die dagelijks gespuwd worden op het internet. ? van de golden showers in Rusland tot aan de staged shooting voor de ballroom.
Nee, zelf reflectie doet 1 kant niet aan. Dat zie je wel aan de gewelddadige retoriek die de DNC dagelijks propageert.
Een omslachtige manier om toe te geven niet te weten wat unaniem in houdt...quote:Op woensdag 29 april 2026 13:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Als we al die fake stemmen meetellen, zoals vandaag bekend werd er weer 30.000 doden op de voter roll stonden.
Zo wil Tim Walz ook de voterrolls in minesota niet vrijgeven. Ik denk dat Kamala zonder al die rare praktijken niet eens aan de 20-30 miljoen votes was gekomen. Gelukkig speelt er veel op de achtergrond en is merendeel van de Trump haters nog steeds bezig met "hitler/facsist/pedo" aan het roepen. Onwetend wat zich allemaal afspeelt.
Dusja, het volk was er in mijn optiek unaniem mee eens dat Trump weer aan de macht moest komen, ze wisten namelijk precies wat hij wilde en ging doen. Daar heeft hij 4 jaar lang voor gerallied.
Wie bepaald wat de waarheid is? jouw feed/bronnen of mijn feed/bronnen? Je zit dagelijks naar een agenda te kijken die je als zoete koek doorslikt. Een agenda om jouw te manipuleren in te denken hoe je nu denkt.quote:Op woensdag 29 april 2026 14:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Grappig, een BNW'er die roept dat de complottheorieën onjuist zijn...
Ik werd stelselmatig verguisd op BNW als ik dat zei.
De complotten die je beschrijft zie ik in grote getale op Twitter langskomen...quote:Op woensdag 29 april 2026 15:22 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wie bepaald wat de waarheid is? jouw feed/bronnen of mijn feed/bronnen? Je zit dagelijks naar een agenda te kijken die je als zoete koek doorslikt. Een agenda om jouw te manipuleren in te denken hoe je nu denkt.
Ik zie dan nog tenminste de positieve dingen, nieuws van en MSM en nieuws vanuit "rechtse" media, iets wat natuurlijk bij jou al helemaal moeilijk is, want Trump en goed past namelijk bij gehersenspoelde niet in 1 zin.
Was de waarheid tijdens Biden niet dat iedereen die een "veilige" vaccinatie zou nemen geen "corona" zou krijgen? Dat de farmaceutische handel expres bijwerkingen heeft verzwegen, ondanks dat ze "veilig" werden geclaimd?
Dat de "unvaccinated a painfully and deadly winter" zouden krijgen volgens Biden, nou ik leef nog.
[ x ]
Nee, conspiracies bestaan niet meer. Het is verleden tijd dat ze andersdenkenden makkelijk weg kunnen zetten. Dankzij Elon's goddelijke platform ziet en hoort iedereen nu en zijn we in een nieuw tijdperk beland waar de MSM steeds minder geloofwaardig gevonden wordt.
Helden zoals Nick Shirley die met een camera en microfoon meer journalistieke items maakt dan de hele establishment van agenda pushende MSM'ers waar vooral nog alleen oude boomers in trappen.
Ik ben blij dat je om jezelf kunt lachen.quote:Op woensdag 29 april 2026 15:41 schreef epicbeardman het volgende:
Het is werkelijk lachwekkend om te zien hoe mensen dagelijks nepnieuws geloven en zaken uit hun verband trekken, zonder daadwerkelijk de moeite te nemen zich ergens in te verdiepen zoals ik dat doe.
Weer typisch gehuil...quote:Jullie kijklevel is net boven het water, of zelfs in een soort stockholmsyndroom beland; volledig gevangen in de eigen gedachten en bij voorbaat al een conclusie trekken, een soort thalassofobie voor de diepte.
Het is overduidelijk dat jullie denken mij monddood te maken door agressief en op de man te spelen. Velen zullen dit forum al hebben verlaten vanwege de kinderachtige houding tegenover mensen die wél met feiten komen. Kijk alleen al naar wat opperbaas @:dr8gonoflife elke dag moet verduren; dit is de typische retoriek die de Democraten ook gebruiken.
Een soort online maffia die hun eigen 'safespace' wil verdedigen, hopend dat iedereen meegaat in dezelfde circlejerk om maar zoveel mogelijk duimpjes omhoog te krijgen van internetvriendjes.
Terwijl jullie naar de dagelijkse sleur kijken, neem anders eens een kijkje op communities.win/c/TheDonald of andere populaire maga sites. Dan zien jullie wellicht eens waar Trump echt mee bezig is, maar blijf vooral nog drie jaar pedo, Hitler, fascist noemen. Dat heeft de afgelopen 10 jaar+ goed geholpen. Not.
But you need people like me, so you can point your fucking finger and say: That's the bad guy! (en jullie helemaal niemand meer mee hebben om te discussieren)
Ja, Obama ziet tenminste wat hier gaande is.quote:Op woensdag 29 april 2026 21:08 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Laatste maand gaat het wel hard in eens, weet niet wat er gebeurd maar DOJ/Supreme court en meerdere rechters hebben juiste keuzes gemaakt. DOJ is nu Bondi eindelijk weg is overuren aan het draaien. Maar ook liquidatie pogingen zijn natuurlijk een accelerator voor de Trump administratie om een tandje bij te schakelen.
Als Obama direct tweet weet je dat het foute soep is voor de dems. Nu alleen Thune nog de SAVE act passen voor veilige verkiezingen.
[ x ]
Hoef alleen maar de namen te zien van de Supreme Court die voor waren en weet genoeg. Obama ziet zijn plan om volledige macht te krijgen in duigen vallen, ook al Iran. En hopelijk binnenkort ook DOJ samen met Tulsi Gabbard die hem voor de rechter sleept. We gaan mooie tijden tegemoet.quote:Op woensdag 29 april 2026 21:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, Obama ziet tenminste wat hier gaande is.
De vraag is waarom jij daar je ogen voor sluit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |