Oh interessant!quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:08 schreef Beathoven het volgende:
Dat het kerkorgel een evolutietak van de panfluit is.
Bekijk deze YouTube-video
De oude Grieken hadden al een waterorgel.
[ afbeelding ]
je had net zo goed Noord-Zuid kunnen typen ipv afkortingen, dan was je verduidelijking ook niet nodig geweest.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:21 schreef Multatilu het volgende:
Dat even snelwegnummers NZ/ZN georiënteerd zijn en oneven WO/OW (Afkortingen zijn windrichtingen)
Zo is het misschien ooit begonnen, maar bij de A73 klopt het iig niet meerquote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:21 schreef Multatilu het volgende:
Dat even snelwegnummers NZ/ZN georiënteerd zijn en oneven WO/OW (Afkortingen zijn windrichtingen)
het klopt voor de Europese nummering grofweg. Niet voor de Nederlandse nummering, die we in Nederland hoofdzakelijk gebruiken.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:28 schreef camilero het volgende:
[..]
Zo is het misschien ooit begonnen, maar bij de A73 klopt het iig niet meer
GC / Dingen waar je enorm vrolijk van wordt #2quote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:29 schreef vosss het volgende:
89 euro. 3 camera's vervangen. Was eik 159, maar hadden verkeerde prijs doorgegeven, dus voor die prijs gefixed.
Dat doen ze in LIF en R&P alquote:Op zondag 17 mei 2026 11:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik dacht dat de aanduiding in het forum ‘MED’ voor medisch stond. Vaak langs gescrolld met de indruk: wie gaat hier nou z’n medische problemen neerzetten?
quote:Op zondag 17 mei 2026 11:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik dacht dat de aanduiding in het forum ‘MED’ voor medisch stond. Vaak langs gescrolld met de indruk: wie gaat hier nou z’n medische problemen neerzetten?
Hoe pauper ben je als je geen nieuwe telefoon koopt wanneer je camera stuk isquote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:40 schreef vosss het volgende:
Dat ze niet alleen kapotte schermen van mobiele telefoons kunnen repareren, maar ook defecte camera's.
Ik loop al bijna 2 jaar rond met een telefoon waar de camera's niks meer van deden nadat ik hem uit mijn handen had laten kletteren.
Ik kwam er stomtoevallig achter via een advertentie op internet.
Telefoon wordt as we speak gerepareerd en de prijs valt ook reuze mee. Straks ophalen.
Voel me wel een beetje dom nu. Kan al bijna 2 jaar geen foto's maken.
Gisteren in een winkel geweest, onderdelen waren niet op voorraad, vandaag brengen, rond de middag klaar.
Had ik dat maar eerder geweten![]()
Jij koopt zeker ook een nieuwe fiets als je band lek is?quote:Op zondag 17 mei 2026 13:25 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Hoe pauper ben je als je geen nieuwe telefoon koopt wanneer je camera stuk is![]()
Nou nou zeg.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:25 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Hoe pauper ben je als je geen nieuwe telefoon koopt wanneer je camera stuk is![]()
Ik kan de apps van ING, Rabobank en PostNL niet meer gebruiken op mijn telefoon, mag ik dan wel naar een nieuwe gaan kijken?quote:Op zondag 17 mei 2026 14:10 schreef Farenji het volgende:
[..]
Jij koopt zeker ook een nieuwe fiets als je band lek is?
Alleen kijken!quote:Op zondag 17 mei 2026 14:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan de apps van ING, Rabobank en PostNL niet meer gebruiken op mijn telefoon, mag ik dan wel naar een nieuwe gaan kijken?
Tamtampastaquote:Op zondag 17 mei 2026 14:45 schreef Beathoven het volgende:
Dat er toch wel veel mensen zijn die tampasta zeggen.
Dat is pasta voor de tam.
Dat is iets anders, dat kun je itt een kapotte camera of lekke band niet zelf (laten) repareren. Zou natuurlijk wel moeten kunnen, het is achterlijk dat software support op mobieltjes zo snel ophoudt, zeker als daar gezien de hardware vaak geen reden voor is.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan de apps van ING, Rabobank en PostNL niet meer gebruiken op mijn telefoon, mag ik dan wel naar een nieuwe gaan kijken?
Ik gebruikte tot deze reminder mijn oude telefoon omdat de ing app na een update niet meer werkte omdat ik opnieuw moest activeren. Met de camera. Dus dat kan nu ook weer gewoonquote:Op zondag 17 mei 2026 14:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar echt, een volwassen man die met een half functionerende telefoon blijft rondlopen. Dan moet gebrek aan geld de reden zijn, toch?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |