abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 16:49:03 #126
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678896
https://globe.adsbexchange.com/?icao=480449,480440,480446,48044a

Chinook nummer 4 ook onderweg. (Al zal er ook wel een keer eentje worden afgelost)
  woensdag 29 april 2026 @ 16:49:41 #127
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220678900
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:35 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk als dus de hele regio al bijna leeg is moeten ze ff van wat verder komen.

Klarenbeek is 30km.
Deze komen vn nog verder!



Maar is het nog steeds niet onder controle? Of is dit gewoon aflossing?
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 29 april 2026 @ 16:51:48 #128
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220678912
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:49 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Deze komen vn nog verder!

[ afbeelding ]

Maar is het nog steeds niet onder controle? Of is dit gewoon aflossing?
Granietstraat lijkt me een nieuwe (brand)melding en niet een UGS oid. Dit is in 't Harde zelf aan de andere kant van de snelweg.
  woensdag 29 april 2026 @ 16:53:36 #129
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220678922
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:51 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Granietstraat lijkt me een nieuwe (brand)melding en niet een UGS oid. Dit is in 't Harde zelf aan de andere kant van de snelweg.
Ik zie het ja! Nog een nieuwe brand :o :o :o
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 16:55:51 #130
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678932
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:51 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Granietstraat lijkt me een nieuwe (brand)melding en niet een UGS oid. Dit is in 't Harde zelf aan de andere kant van de snelweg.
Vliegvuur?
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 17:01:32 #131
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678954
https://globe.adsbexchang(...)480446,48044a,48080c

Een 5e heli, dit keer geen Chinook lijkt ook die kant op te gaan. En wederom een tankbeurt op Teuge.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 17:06:57 #132
284411 crew  heywoodu
pi_220678982
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:51 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Granietstraat lijkt me een nieuwe (brand)melding en niet een UGS oid. Dit is in 't Harde zelf aan de andere kant van de snelweg.
Dat is wel de grens van de bebouwde kom, als ik op 't Harde woonde zou ik me daar toch een beetje zorgen gaan maken :@

De Granietstraat grenst overigens aan de Brandweg, ha!
  woensdag 29 april 2026 @ 17:12:59 #133
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220678999
quote:
9s.gif Op woensdag 29 april 2026 17:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat is wel de grens van de bebouwde kom, als ik op 't Harde woonde zou ik me daar toch een beetje zorgen gaan maken :@

De Granietstraat grenst overigens aan de Brandweg, ha!
Je zou denken dat graniet brandwerend is.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 17:13:31 #134
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220679002
#werkenbijdeNOS :') Gewoon 20x dezelfde vraag stellen.

https://nos.nl/livestream(...)slaggever-ter-plekke
  woensdag 29 april 2026 @ 17:25:09 #135
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220679046
Den Ham is nu ook zeer grote brand :o Ook wel serieus daar dus
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 17:26:01 #136
510587 crew  Watmoetjenou
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 17:29:53 #137
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220679063


Teamuitje
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 17:37:57 #138
388664 crew  Dotteke
pi_220679117
Wauw, heftige brand, hopelijk hebben ze hem snel onder controle
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220679908
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:51 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Heerderstrand genot @:de_kraam
Ik heb ooit een handtekening van Paul Bosvelt en Edwin Zoetebier gekregen in 't Harde.

Komt wel erg dichtbij zo.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220679992
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:15 schreef Pino112 het volgende:
https://www.defensie.nl/o(...)e-schietkamp-t-harde

Woensdag 8.30 tot 16.00 uur Geweer- en mitrailleurvuur, kanon en werken met explosieven Noord en Zuid Geen

Denk dat de oefening van morgen afgelast wordt.
"Byzonderheden: geen". :+
  woensdag 29 april 2026 @ 20:00:36 #141
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_220679993
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:49 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Ik heb ooit een handtekening van Paul Bosvelt en Edwin Zoetebier gekregen in 't Harde.

Komt wel erg dichtbij zo.
Je verzamelt handtekeningen van onbekende voetballers? Mag ik van jou Edwin Zoetebier, dan krijg je van mij Otman Bakkal.
  woensdag 29 april 2026 @ 20:31:53 #142
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220680206
Ook recent weer bosbranden in Putten en Enschede zie ik op 112meldingen
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 20:56:44 #143
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220680471
Alle heli's zijn nu loesoe
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 21:11:09 #144
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220680604
Ik ben geen expert, maar volgens mij is het feit dat het donker wordt juist wel handig om te kijken waar nog brandhaarden zijn.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 29 april 2026 @ 21:14:29 #145
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220680637
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:11 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik ben geen expert, maar volgens mij is het feit dat het donker wordt juist wel handig om te kijken waar nog brandhaarden zijn.
Protocol, zal wel te gevaarlijk zijn met heli's.
Neem aan dat de droneteams wel gewoon doorgaan.
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 21:23:21 #146
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220680717
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:14 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Protocol, zal wel te gevaarlijk zijn met heli's.
Neem aan dat de droneteams wel gewoon doorgaan.
Zal ook ongetwijfeld wel, maar denk dat de politie nog wel gaat vliegen.
pi_220680761
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:11 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik ben geen expert, maar volgens mij is het feit dat het donker wordt juist wel handig om te kijken waar nog brandhaarden zijn.
Denk dat dat niet heel veel uit maakt aangezien je dat veel efficienter kan doen met infrarood/warmtebeeld camera’s, die zullen ze wel zowel overdag als in de nacht gebruiken.
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 21:37:26 #148
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220680826
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:28 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Denk dat dat niet heel veel uit maakt aangezien je dat veel efficienter kan doen met infrarood/warmtebeeld camera’s, die zullen ze wel zowel overdag als in de nacht gebruiken.
Ook dan. De omgeving is in elk geval koud
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 30 april 2026 @ 06:34:00 #149
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220681660
We gaan door met een grote brand in Kessel (Limburg), zowel op de grond als in bomen.
https://www.ad.nl/112-nie(...)er-ingezet~af6ec839/

Heli is om 6u gealarmeerd dus die gaat ook binnenkort vliegen.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 30 april 2026 @ 09:42:12 #150
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220682185
Eén GRZLY onderweg:
https://globe.adsbexchange.com/?icao=480441

[ Bericht 10% gewijzigd door Pino112 op 30-04-2026 09:45:01 (eentje maar) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')