Die dieren zorgen meestal wel dat ze optijd weg zijn, maar al die vissen die ineens in een heide liggen, die komen er niet meer bovenopquote:Op woensdag 29 april 2026 16:32 schreef Masberum het volgende:
Al die arme dieren die levend verbranden
Die liggen er nu toch al bovenop?quote:Op woensdag 29 april 2026 16:38 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Die dieren zorgen meestal wel dat ze optijd weg zijn, maar al die vissen die ineens in een heide liggen, die komen er niet meer bovenop
Padden kunnen niet snel lopenquote:Op woensdag 29 april 2026 16:38 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Die dieren zorgen meestal wel dat ze optijd weg zijn, maar al die vissen die ineens in een heide liggen, die komen er niet meer bovenop
Waarom doen ze Lunteren niet? Die kunnen dan ook gelijk mooie beelden makenquote:Op woensdag 29 april 2026 16:35 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk als dus de hele regio al bijna leeg is moeten ze ff van wat verder komen.
Klarenbeek is 30km.
Deze komen vn nog verder!quote:Op woensdag 29 april 2026 16:35 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk als dus de hele regio al bijna leeg is moeten ze ff van wat verder komen.
Klarenbeek is 30km.
Granietstraat lijkt me een nieuwe (brand)melding en niet een UGS oid. Dit is in 't Harde zelf aan de andere kant van de snelweg.quote:Op woensdag 29 april 2026 16:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Deze komen vn nog verder!
[ afbeelding ]
Maar is het nog steeds niet onder controle? Of is dit gewoon aflossing?
Ik zie het ja! Nog een nieuwe brandquote:Op woensdag 29 april 2026 16:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Granietstraat lijkt me een nieuwe (brand)melding en niet een UGS oid. Dit is in 't Harde zelf aan de andere kant van de snelweg.
Vliegvuur?quote:Op woensdag 29 april 2026 16:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Granietstraat lijkt me een nieuwe (brand)melding en niet een UGS oid. Dit is in 't Harde zelf aan de andere kant van de snelweg.
Dat is wel de grens van de bebouwde kom, als ik op 't Harde woonde zou ik me daar toch een beetje zorgen gaan makenquote:Op woensdag 29 april 2026 16:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Granietstraat lijkt me een nieuwe (brand)melding en niet een UGS oid. Dit is in 't Harde zelf aan de andere kant van de snelweg.
Je zou denken dat graniet brandwerend is.quote:Op woensdag 29 april 2026 17:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is wel de grens van de bebouwde kom, als ik op 't Harde woonde zou ik me daar toch een beetje zorgen gaan maken
De Granietstraat grenst overigens aan de Brandweg, ha!
Ik heb ooit een handtekening van Paul Bosvelt en Edwin Zoetebier gekregen in 't Harde.quote:
"Byzonderheden: geen".quote:Op woensdag 29 april 2026 16:15 schreef Pino112 het volgende:
https://www.defensie.nl/o(...)e-schietkamp-t-harde
Woensdag 8.30 tot 16.00 uur Geweer- en mitrailleurvuur, kanon en werken met explosieven Noord en Zuid Geen
Denk dat de oefening van morgen afgelast wordt.
Je verzamelt handtekeningen van onbekende voetballers? Mag ik van jou Edwin Zoetebier, dan krijg je van mij Otman Bakkal.quote:Op woensdag 29 april 2026 19:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb ooit een handtekening van Paul Bosvelt en Edwin Zoetebier gekregen in 't Harde.
Komt wel erg dichtbij zo.
Protocol, zal wel te gevaarlijk zijn met heli's.quote:Op woensdag 29 april 2026 21:11 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik ben geen expert, maar volgens mij is het feit dat het donker wordt juist wel handig om te kijken waar nog brandhaarden zijn.
Zal ook ongetwijfeld wel, maar denk dat de politie nog wel gaat vliegen.quote:Op woensdag 29 april 2026 21:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Protocol, zal wel te gevaarlijk zijn met heli's.
Neem aan dat de droneteams wel gewoon doorgaan.
Denk dat dat niet heel veel uit maakt aangezien je dat veel efficienter kan doen met infrarood/warmtebeeld camera’s, die zullen ze wel zowel overdag als in de nacht gebruiken.quote:Op woensdag 29 april 2026 21:11 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik ben geen expert, maar volgens mij is het feit dat het donker wordt juist wel handig om te kijken waar nog brandhaarden zijn.
Ook dan. De omgeving is in elk geval koudquote:Op woensdag 29 april 2026 21:28 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Denk dat dat niet heel veel uit maakt aangezien je dat veel efficienter kan doen met infrarood/warmtebeeld camera’s, die zullen ze wel zowel overdag als in de nacht gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |