Ik ben het juist begonnen te zeggen omdat ik veel met data werk en ik het verschil duidelijk wil hebbenquote:Op zondag 17 mei 2026 13:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Mensen die ‘datums’ zeggen in plaats van ‘data’. Elke keer voel ik dat bijna fysiek in mijn lijf,. Ik krijg er helemaal negatieve kriebels van.
Sorry @:Eightyone
autos kunnen er gewoon met 30 voorbij, die moeten ook niksquote:Op maandag 18 mei 2026 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
Fietsers en bakfietsen die elkaar inhalen op een 1 persoons fietspad terwijl de auto’s er met 50 voorbij moeten. Wil je dood ofzo?![]()
En bijna altijd omdat ze weer op het nippertje op tijd moeten komen.
Luie eikels. Kom eerder je bed uit.
Hoe doe je dat als fietsers op de plek van de auto rijden?quote:Op maandag 18 mei 2026 13:07 schreef mschol het volgende:
[..]
autos kunnen er gewoon met 30 voorbij, die moeten ook niks
Zijn dat nog specifieke datums of gewoon alle datums?quote:Op zondag 17 mei 2026 13:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Mensen die ‘datums’ zeggen in plaats van ‘data’. Elke keer voel ik dat bijna fysiek in mijn lijf,. Ik krijg er helemaal negatieve kriebels van.
Hier zouden mensen strafrechtelijk voor mogen worden vervolgdquote:
Dat nog niet eens, nekschot ter plekke, geen proces nodigquote:Op maandag 18 mei 2026 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zouden mensen strafrechtelijk voor mogen worden vervolgd
Op z'n minst hard geslagen worden met een "vernielje-stokkie".quote:Op maandag 18 mei 2026 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zouden mensen strafrechtelijk voor mogen worden vervolgd
Met de bijnaam Lucillequote:Op maandag 18 mei 2026 14:12 schreef Farenji het volgende:
[..]
Op z'n minst hard geslagen worden met een "vernielje-stokkie".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Dat is echt smerig.quote:Op maandag 18 mei 2026 14:24 schreef StateOfMind het volgende:
Dat je een lekker cupasoupje maakt, je met de gedachten elders water uit de waterkoker inschenkt, je een slokje neemt, en er dan achter komt dat je vergeten bent hem aan te zetten![]()
![]()
Gloeiendegloeiende
Oh nee, juist niet![]()
![]()
![]()
ZIEDEND![]()
![]()
![]()
![]()
Buiwenalarmquote:Op maandag 18 mei 2026 16:28 schreef obligataire het volgende:
Weerprofeten die buiwen zeggen in plaats van buien
Waarom dan?quote:Op zondag 17 mei 2026 13:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zeg toch niet dat het geen correct Nederlands is? Ik zeg ook nooit museums. Dat vind ik ook vreselijk klinken.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom dan?
Datums is gewoon correct Nederlands en het maakt gelijk onderscheid tussen data als in 'gegevens' en data als meervoud van datum.
Quooker!!quote:Op maandag 18 mei 2026 14:24 schreef StateOfMind het volgende:
Dat je een lekker cupasoupje maakt, je met de gedachten elders water uit de waterkoker inschenkt, je een slokje neemt, en er dan achter komt dat je vergeten bent hem aan te zetten![]()
![]()
Gloeiendegloeiende
Oh nee, juist niet![]()
![]()
![]()
ZIEDEND![]()
![]()
![]()
![]()
Je ziet toch of er rook vanaf komt of niet. Of ben je simpel ofzo.quote:Op maandag 18 mei 2026 14:24 schreef StateOfMind het volgende:
![]()
Gloeiendegloeiende
Oh nee, juist niet![]()
![]()
![]()
ZIEDEND![]()
![]()
![]()
![]()
En ik snap ook niet dat dat poeder oplost? Het lijkt me bij koud water dat het zo'n hele compacte klomp spul wordt?quote:Op maandag 18 mei 2026 20:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je ziet toch of er rook vanaf komt of niet. Of ben je simpel ofzo.
Haha ja. 'Ik heb het een paar dagen geleden gekocht dus ik kan nog niet zien of het werkt. Aangename geur' En hoppa, 5 sterrenquote:Op maandag 18 mei 2026 20:14 schreef vencodark het volgende:
Mensen die niet weten hoe je een fatsoenlijke review schrijft bij een product die resultaat moet geven.
Bijvoorbeeld: “Het product kwam op tijd aan, goed verpakt en de kleur is mooi! Of het werkt, weet ik nog niet”!
Of: “Ik heb deze serum voor vollere wenkbrauwen niet nodig want ik heb al volle wenkbrauwen maar het kan natuurlijk nog voller! Ik weet nog niet of het werkt maar we zien wel”!
Bitch, schrijf dan niks!![]()
![]()
Koud water en CAS gaan idd ook niet echt lekker samen.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En ik snap ook niet dat dat poeder oplost? Het lijkt me bij koud water dat het zo'n hele compacte klomp spul wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |