Super leuk, en moeilijk!quote:Op maandag 25 mei 2026 18:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi. Dit heb ik gemaakt. Veel plezier ermee.
https://stationguessr.nl/
Heel cool maar wat is je haat tegen Wolvega dat die ontbreekt?quote:Op maandag 25 mei 2026 18:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi. Dit heb ik gemaakt. Veel plezier ermee.
https://stationguessr.nl/
Wolvega ontbreekt alleen als je de kleine stations uitzet.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:49 schreef b2py het volgende:
[..]
Heel cool maar wat is je haat tegen Wolvega dat die ontbreekt?
"Kleine stations" betekenen in deze context stations die in de data van rijdendetreinen.nl worden aangeduid als "stoptreinstation" of "sneltreinstation". Heemstede Aeaerrrdenhoudt is daar een Intercitystation.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Heemstede Aerdenhout kunnen wel ICs stoppen, soms, maar het lijkt me toch echt een klein station.
Verder, leuk concept!
Heb jij er serieus 370 geprobeerd om te kijken welke er ontbreekt?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:49 schreef b2py het volgende:
[..]
Heel cool maar wat is je haat tegen Wolvega dat die ontbreekt?
Spoorslag'70 beldequote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
"Kleine stations" betekenen in deze context stations die in de data van rijdendetreinen.nl worden aangeduid als "stoptreinstation" of "sneltreinstation". Heemstede Aeaerrrdenhoudt is daar een Intercitystation.
Moete hun wetequote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Arriva rijdt nog met sneltreinen
Nou ik dacht dat het Wolvega was maar die kon ik niet selecteren. Het bleek Akkrum te zijn. Ik had namelijk kleine stations gewoon aan staan.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij er serieus 370 geprobeerd om te kijken welke er ontbreekt?
Dat ding tussen Zwolle en Enschede heet bij Keolis dan weer intercityquote:
Mag ik één sneltrein naar hoogeveen vanaf overal? mvg Jan Mastwijk.quote:
Die heeft wel meer van dit soort dingen gedaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:43 schreef Peterselieman het volgende:
Grapjas heeft in Duitsland met zoveel mogelijk aaneengesloten S-bahnen gereden. Kwam tot 327 km en ruim 7 uren reistijd
Bekijk deze YouTube-video
In Oostenrijk loopt een discussie over de Thermenbahn, in Steiermark. Dit is een niet-geëlektrificeerde spoorlijn in het zuidoosten van het land.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
DB kan ook echt niets...
Bekijk deze YouTube-video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
ja, maar die doet er ietsje langer overquote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:10 schreef b2py het volgende:
Die paar 100 meter lopen naar Gare du Nord voor de RER B waren ze zeker vergeten 💁🏼♂
Blijkbaar was het toch wel eindstation gisteren. Heel bijzonder dat dit blijkbaar nu wel gewoon kanquote:Op maandag 18 mei 2026 19:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Toch lijkt het mij nogal apart dat Heiloo dan het eindstation is. Er zijn geen wissels, dus dan zou de trein over hetzelfde spoor in beide richtingen rijden.
Ik denk zomaar dat de reisplanner nog niet volledig is bijgewerkt, en dat er geen treinverkeer is tussen Heerhugowaard en Uitgeest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |