abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2026 @ 22:15:12 #151
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_220888446
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi. Dit heb ik gemaakt. Veel plezier ermee.

https://stationguessr.nl/
Super leuk, en moeilijk!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:59:10 #152
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220890278
In België is een trein op een schoolbusje geklapt -O-
Meerdere doden ....

https://www.hln.be/buggen(...)lotse-klap~ab27c125/
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_220891538
Score 1/1!

Gestopt op mijn hoogtepunt ^O^
pi_220891647
Bij de buren is er een trein door een schoolbusje heengeploegd: https://www.vrt.be/vrtnws(...)7jari~1779780387016/

4 doden tot nu toe.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:49:16 #155
256146 b2py
Beton!
pi_220893695
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi. Dit heb ik gemaakt. Veel plezier ermee.

https://stationguessr.nl/
Heel cool maar wat is je haat tegen Wolvega dat die ontbreekt?
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:34:18 #156
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_220894052
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:49 schreef b2py het volgende:

[..]
Heel cool maar wat is je haat tegen Wolvega dat die ontbreekt?
Wolvega ontbreekt alleen als je de kleine stations uitzet.

Of als je Nederlandse stations uitzet, dan ook.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:35:56 #157
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_220894065
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Heemstede Aerdenhout kunnen wel ICs stoppen, soms, maar het lijkt me toch echt een klein station.

Verder, leuk concept!
"Kleine stations" betekenen in deze context stations die in de data van rijdendetreinen.nl worden aangeduid als "stoptreinstation" of "sneltreinstation". Heemstede Aeaerrrdenhoudt is daar een Intercitystation.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:36:14 #158
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220894067
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:49 schreef b2py het volgende:

[..]
Heel cool maar wat is je haat tegen Wolvega dat die ontbreekt?
Heb jij er serieus 370 geprobeerd om te kijken welke er ontbreekt?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:36:38 #159
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220894069
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]
"Kleine stations" betekenen in deze context stations die in de data van rijdendetreinen.nl worden aangeduid als "stoptreinstation" of "sneltreinstation". Heemstede Aeaerrrdenhoudt is daar een Intercitystation.
Spoorslag'70 belde
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 20:52:01 #160
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220894157
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Spoorslag'70 belde
Arriva rijdt nog met sneltreinen :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220894222
DB kan ook echt niets...
Bekijk deze YouTube-video
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:32:28 #162
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220894416
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:52 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Arriva rijdt nog met sneltreinen :P
Moete hun wete :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:36:37 #163
256146 b2py
Beton!
pi_220894450
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Heb jij er serieus 370 geprobeerd om te kijken welke er ontbreekt?
Nou ik dacht dat het Wolvega was maar die kon ik niet selecteren. Het bleek Akkrum te zijn. Ik had namelijk kleine stations gewoon aan staan.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 21:36:48 #164
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220894453
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Moete hun wete :P
Dat ding tussen Zwolle en Enschede heet bij Keolis dan weer intercity
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220894631
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Spoorslag'70 belde
Mag ik één sneltrein naar hoogeveen vanaf overal? mvg Jan Mastwijk.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 23:43:02 #166
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220895050
Grapjas heeft in Duitsland met zoveel mogelijk aaneengesloten S-bahnen gereden. Kwam tot 327 km en ruim 7 uren reistijd _O-

Bekijk deze YouTube-video
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 27 mei 2026 @ 00:17:10 #167
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220895120
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:43 schreef Peterselieman het volgende:
Grapjas heeft in Duitsland met zoveel mogelijk aaneengesloten S-bahnen gereden. Kwam tot 327 km en ruim 7 uren reistijd _O-

Bekijk deze YouTube-video
Die heeft wel meer van dit soort dingen gedaan.
Op 1 dag van Zuid naar Noord met alleen het Duitslandticket bv.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 27 mei 2026 @ 01:11:31 #168
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220895191
Miniatur Wunderland krijgt er straks weer een heel stuk Zuid-Amerika bij

Bekijk deze YouTube-video
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:47:57 #169
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_220896205
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
DB kan ook echt niets...
Bekijk deze YouTube-video
In Oostenrijk loopt een discussie over de Thermenbahn, in Steiermark. Dit is een niet-geëlektrificeerde spoorlijn in het zuidoosten van het land.

In maart lekte een document uit van ÖBB, waarin werd gesproken over de sluiting van de lijn en verbussing van het OV-aanbod. Dit vanwege zeer lage reizigersaantallen.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 mei 2026 @ 21:51:16 #170
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220908965
Vanaf maart 2027 gaat er een rechtstreekse trein rijden tussen Gare de l'est en Charles de Gaulle Airport. Trein zal iedere 20 minuten rijden en doet er ongeveer 25 minuten over

Bekijk deze YouTube-video

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 06:44:54 #171
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220909989
Euro per minuut, goedkoper dan een advocaat of dame van lichte zeden. Of een automonteur bij een dealer :')


Wie voor juni of juli een D-ticket koopt kan daarna een Bahncard-25 aanvragen voor slechts ¤5,99. Was volgende maand sowieso van plan eentje te nemen en vraag de Bahncard dan denk ik ook direct aan :Y
https://www.giga.de/tech/(...)3JN64MZF6X8HNZJS0TAW
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 29 mei 2026 @ 08:10:10 #172
256146 b2py
Beton!
pi_220910162
Die paar 100 meter lopen naar Gare du Nord voor de RER B waren ze zeker vergeten 💁🏼♂
pi_220913837
Bermbrand tussen Ede-wageningen en Utrecht. Het treinverkeer is even stilgelegd.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 22:52:07 #174
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220916769
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:10 schreef b2py het volgende:
Die paar 100 meter lopen naar Gare du Nord voor de RER B waren ze zeker vergeten 💁🏼♂
ja, maar die doet er ietsje langer over

Maar goed, zoiets zie je in meer steden
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 30 mei 2026 @ 08:51:31 #175
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220917961
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 19:23 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Toch lijkt het mij nogal apart dat Heiloo dan het eindstation is. Er zijn geen wissels, dus dan zou de trein over hetzelfde spoor in beide richtingen rijden.

Ik denk zomaar dat de reisplanner nog niet volledig is bijgewerkt, en dat er geen treinverkeer is tussen Heerhugowaard en Uitgeest.
Blijkbaar was het toch wel eindstation gisteren. Heel bijzonder dat dit blijkbaar nu wel gewoon kan :D Heel veel beter dan de bus dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')