abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220674504
De Telegraaf die Caren Brendel aanvoert als deskundige en dat serieus nemen als bron _O-
What Would Goku Do
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:56:42 #102
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220674668
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:42 schreef viagraap het volgende:
De Telegraaf die Caren Brendel aanvoert als deskundige en dat serieus nemen als bron _O-
Geen commentaar op de inhoud van het bericht.
Valt 1 van de bronnen aan terwijl er meerdere bronnen zijn vwaaronder het AIVD.
Doen alsof het de meeste gekke bron is ooit in een nieuwbericht terwijl er weinig mis is met de bron.
Kop in het zand voor de rest.

Een Viagraap comment!

Lees je het nieuwsbericht uberhaupt of skim je er even snel over heen alleen op zoek naar namen die je aan kan vallen?
pi_220676021
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, Israël voerde geen genocide uit.

Deze nogal opmerkelijke aantijgingen worden behandeld door het ICJ, tot die tijd is er een onschuldpresumptie.
We kennen allemaal de beelden van wat Israel uitgespookt heeft.
We weten allemaal de daden van Israel daar.

Heel leuk dat het juridisch nog niet bevestigd is, maar de daden zijn geen geheim en kennen we allemaal.

quote:
Tja, het bekende verhaal: in zoveel oorlogen komen er mensen om het leven. Dan zien we nooit eenzelfde hysterie op grote schaal. Wat maakt de situatie anders als het om Palestijnen gaat? Die nota bene zelf een oorlog zijn begonnen.
Over Rusland ook genoeg ´´hysterie´´.
En ja die 2 situaties komen voor de Westerling wat dichterbij.

Overigens wat boeit dat? Ja, elke genocide is even erg en zou evenveel aandacht hebben.
Maar elke aandacht tegen genocide zou toch heel goed moeten zijn? Of niet?

Je bent nou al zo vaak op de feiten gewezen: Palestijnen zijn de oorlog niet begonnen.
En ja in elke oorlog sneuvelen burgers, alleen is het doelbewust afslachten van burgers wel wat anders dan per ongeluk een burger raken als nevenschade.

quote:
Dit doen zulke mensen ten opzichte van Israël. De ongefundeerde aantijgingen zijn niet aan te slepen.

Het blijft bijzonder dat een land op barbaarse wijze kan worden aangevallen en dat het probleem dan wordt gelegd bij de tegenreactie op zo een aanval. Maar zo erg zijn sommigen inmiddels in het Westen afgegleden helaas.
Dat is omdat Israel het begonnen is, 7 oktober was een reactie op (hoe erg en afgrijselijk ook).
En dat is omdat Israel daarbij de meest gruwelijke misdaden is begaan.

Noem jij het afglijden als mensen opkomen tegen onrecht, tegen genocide, tegen misdaden?
Beetje gek.
pi_220676026
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Die mensen en slachtoffers in die landen krijgen inderdaad veel en veel te weinig aandacht. Het is zeer onrechtvaardig.

Alleen dat is je punt niet. Je wil dat de wereld de andere kant opkijkt als Israël met die nare Arabieren op het beloofde land doet wat Israël goeddunkt. Daarom dat je nog even meldt dat het juridisch gezien ook helemaal geen land is. In bepaalde contreien vindt men het enorm belangrijk dat we dat horen alleen waarom daar komt nooit een antwoord op en blijft het onduidelijk.
Dit dus.....

Er is niet evenveel aandacht voor andere genocides? Dan moet Israel ook maar gewoon genocide kunnen plegen.
Of nog sterker: Eigenlijk moeten al die genocides stoppen, behalve als Israel het doet. Dan moet het Westen het maar begrijpen en wegkijken.

Te gek voor woorden. En ik hoop ten zeerste dat hij gewoon een trol is, en niet dat hij echt zo denkt.
pi_220676117
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:17 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Enig zelfreflectie lijkt te ontbreken in die groep.
Bij de pro-Israel groep mist inderdaad alle zelfreflectie.

quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct.

Dat hebben velen echter helaas nog altijd niet door. Zij denken zelfs 'het goede' te doen door zich selectief druk te maken over burgerslachtoffers in een samenleving waar mensen weer eens zelf een oorlog zijn begonnen en het moslimfundamentalisme, antisemitisme en anti-Westerse sentimenten welig tieren. Niets is natuurlijk minder waar.

Die mensen doen ook het goede.
Opkomen voor vrede, voor mensenrechten. Dat is altijd een goed ding.
  woensdag 29 april 2026 @ 08:48:47 #106
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220676137
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:11 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dit dus.....

Er is niet evenveel aandacht voor andere genocides? Dan moet Israel ook maar gewoon genocide kunnen plegen.
Of nog sterker: Eigenlijk moeten al die genocides stoppen, behalve als Israel het doet. Dan moet het Westen het maar begrijpen en wegkijken.

Te gek voor woorden. En ik hoop ten zeerste dat hij gewoon een trol is, en niet dat hij echt zo denkt.
Dat je het in relatie tot de laatste oorlog tussen Gaza en Israël blijft hebben over genocide illustreert mooi hoe diep je in de Hamasfuik bent gezwommen. Gelukkig zijn er ook nog mensen met kritisch denkvermogen die zich niet laten leiden door die oppervlakkige leugens.
Life is what you make it.
pi_220676146
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:48 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Dat je het in relatie tot de laatste oorlog tussen Gaza en Israël blijft hebben over genocide illustreert mooi hoe diep je in de Hamasfuik bent gezwommen. Gelukkig zijn er ook nog mensen met kritisch denkvermogen die zich niet laten leiden door die oppervlakkige leugens.
Ah ja, vandaar dat al het onafhankelijke onderzoek allemaal exact hetzelfde beeld geven.
Vandaar dat de beelden en foto´s van de misdaden zo goed bekend zijn.

Dat je met al het bewijs dat er is nog ontkent dat er een genocide plaatsgevonden heeft laat zien hoe diep jij in het IDF propaganda fuik zit.
  woensdag 29 april 2026 @ 10:04:56 #108
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220676498
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Die mensen en slachtoffers in die landen krijgen inderdaad veel en veel te weinig aandacht. Het is zeer onrechtvaardig.

Alleen dat is je punt niet. Je wil dat de wereld de andere kant opkijkt als Israël met die nare Arabieren op het beloofde land doet wat Israël goeddunkt. Daarom dat je nog even meldt dat het juridisch gezien ook helemaal geen land is. In bepaalde contreien vindt men het enorm belangrijk dat we dat horen alleen waarom daar komt nooit een antwoord op en blijft het onduidelijk.
Wil ik dat? Bijzondere claim. Waar baseer je dit soort opmerkingen op? Ik merk slechts een selectieve aandacht op voor de verschillende conflicten en oorlogen met een zéér selectieve en unieke focus op Israël. Jij maakt daar vervolgens iets heel anders van. Waarom doe je dat?

We kunnen de situatie die jij schetst eigenlijk beter omdraaien in deze. Wat velen het liefst zouden willen is dat Islamitische terreurgroeperingen carte blanche krijgen om Israël te terroriseren en Israël niets terug kan doen, 'want burgerslachtoffers'.

Burgerslachtoffers die niet vallen omdat Israël wil dat deze vallen, maar omdat deze terreurgroeperingen zich nestellen en verschuilen in dichtbevolkte gebieden tussen burgers en dagdagelijkse infrastructuur.

Zo wordt deze vechtstrategie 'imbedding in civilian populations' beloond en het gebruik ervan verder gestimuleerd. Ik wil niet (zoals jij stelt) dat Israël van alles kan doen met die 'nare Arabieren', ik wil slechts dat Israël in veiligheid kan bestaan en het Islamitische terreur jegens het land stopt.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:50 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ah ja, vandaar dat al het onafhankelijke onderzoek allemaal exact hetzelfde beeld geven.
Vandaar dat de beelden en foto´s van de misdaden zo goed bekend zijn.

Dat je met al het bewijs dat er is nog ontkent dat er een genocide plaatsgevonden heeft laat zien hoe diep jij in het IDF propaganda fuik zit.
Dat oorlog is aan het ICJ. Een genocide is ook een zeer lastig te bewijzen beschuldiging. Dit wil jij niet begrijpen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 29 april 2026 @ 10:11:26 #109
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220676537
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:50 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ah ja, vandaar dat al het onafhankelijke onderzoek allemaal exact hetzelfde beeld geven.
Vandaar dat de beelden en foto´s van de misdaden zo goed bekend zijn.

Dat je met al het bewijs dat er is nog ontkent dat er een genocide plaatsgevonden heeft laat zien hoe diep jij in het IDF propaganda fuik zit.
Al het onafhankelijk onderzoek :D :'(
Er is nog helemaal geen onafhankelijk onderzoek gedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schanulleke op 29-04-2026 10:20:42 ]
Life is what you make it.
pi_220676772
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2026 10:04 schreef HowardRoark het volgende:
Ik merk slechts een selectieve aandacht op voor de verschillende conflicten en oorlogen met een zéér selectieve en unieke focus op Israël.
Rusland kuch kuch

quote:
We kunnen de situatie die jij schetst eigenlijk beter omdraaien in deze. Wat velen het liefst zouden willen is dat Islamitische terreurgroeperingen carte blanche krijgen om Israël te terroriseren en Israël niets terug kan doen, 'want burgerslachtoffers'.
Rusland is geen Islamitische terreurgroep toch?
En dit is toch precies wat @opgebaarde ook zegt tegen je...Je praat alles goed wat Israel doet, iedereen moet maar even alles negeren wat Israel doet. En als je tegen genocide bent, dan steun je ineens terroristen....

quote:
Burgerslachtoffers die niet vallen omdat Israël wil dat deze vallen, maar omdat deze terreurgroeperingen zich nestellen en verschuilen in dichtbevolkte gebieden tussen burgers en dagdagelijkse infrastructuur.
Ziekenhuizen, scholen, ambulances, apartementen, tentenkampen, voedsel punten bombarderen is niet doelbewust een burgerdoel aanvallen?
Of het onthouden van voedsel, water en medicijnen? Alleen terroristen hebben dat nodig?

quote:
Dat oorlog is aan het ICJ. Een genocide is ook een zeer lastig te bewijzen beschuldiging. Dit wil jij niet begrijpen.
Ah, nou ineens is dat wel belangrijk en in jouw voordeel. Dan haal je het ineens wel aan.

Heel leuk dat Israel straks dat stempel juridisch krijgt, wat jij overigens toch gaat ontkennen want dan is het ICJ ineens antisemitisch, maar goed.
Maar we weten allemaal wat daar allemaal gedaan is, daar heb je geen officieel stempel voor nodig.

Lastig te bewijzen?
De tientallen burgerdoelwitten, het onthouden van voedsel, water en medicijnen, en daar bovenop dat zelfs een minister van Israel gezegd heeft dat ze alles willen vegen daar.

Dus zo lastig is het niet _O- (in dit geval)
  woensdag 29 april 2026 @ 11:34:43 #111
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220676950
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 11:01 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Rusland kuch kuch
[..]
Rusland is geen Islamitische terreurgroep toch?
En dit is toch precies wat @:opgebaarde ook zegt tegen je...Je praat alles goed wat Israel doet, iedereen moet maar even alles negeren wat Israel doet. En als je tegen genocide bent, dan steun je ineens terroristen....
[..]
Ziekenhuizen, scholen, ambulances, apartementen, tentenkampen, voedsel punten bombarderen is niet doelbewust een burgerdoel aanvallen?
Of het onthouden van voedsel, water en medicijnen? Alleen terroristen hebben dat nodig?
[..]
Ah, nou ineens is dat wel belangrijk en in jouw voordeel. Dan haal je het ineens wel aan.

Heel leuk dat Israel straks dat stempel juridisch krijgt, wat jij overigens toch gaat ontkennen want dan is het ICJ ineens antisemitisch, maar goed.
Maar we weten allemaal wat daar allemaal gedaan is, daar heb je geen officieel stempel voor nodig.

Lastig te bewijzen?
De tientallen burgerdoelwitten, het onthouden van voedsel, water en medicijnen, en daar bovenop dat zelfs een minister van Israel gezegd heeft dat ze alles willen vegen daar.

Dus zo lastig is het niet _O- (in dit geval)
Rusland heeft niets met dit conflict te maken en er is geen user die hier zegt dat het ICJ antisemitisch zou zijn.

Jammer dat het je nooit lukt zonder drogredeneringen of mensen woorden in de mond te leggen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220676966
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2026 11:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Rusland heeft niets met dit conflict te maken en er is geen user die hier zegt dat het ICJ antisemitisch zou zijn.

Nee, en Soedan en de andere voorbeelden die je aanhaalde zijn ook geen onderdeel van dit conflict.
En toch haal je met alle plezier die voorbeelden aan.
Ik toon je alleen maar aan dat mensen niet alleen om Israel geven.

Nee, maar jij gaat zulke beschuldigingen vanzelf wel maken.
Omdat alles en iedereen in het Westen, behalve jezelf, antisemitisch is als ze iets negatiefs over Israel zeggen.
pi_220676989
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2026 10:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wil ik dat? Bijzondere claim. Waar baseer je dit soort opmerkingen op? Ik merk slechts een selectieve aandacht op voor de verschillende conflicten en oorlogen met een zéér selectieve en unieke focus op Israël. Jij maakt daar vervolgens iets heel anders van. Waarom doe je dat?
Je maakt dat punt alleen in de context 'Palestijnen'. Je neemt het nergens op voor Soedan, Jemen of wat dan ook. Maar maak je geen zorgen we begrijpen allemaal dat je nu doet alsof de hele wereld gek is behalve jij

quote:
We kunnen de situatie die jij schetst eigenlijk beter omdraaien in deze. Wat velen het liefst zouden willen is dat Islamitische terreurgroeperingen carte blanche krijgen om Israël te terroriseren en Israël niets terug kan doen, 'want burgerslachtoffers'.
Hmm

Hmm

Bijzondere claim. Opmerkelijk. Waar baseer je dit op? En vooral waarom benoem je dit in een post richting mij?

quote:
Burgerslachtoffers die niet vallen omdat Israël wil dat deze vallen, maar omdat deze terreurgroeperingen zich nestellen en verschuilen in dichtbevolkte gebieden tussen burgers en dagdagelijkse infrastructuur.

Zo wordt deze vechtstrategie 'imbedding in civilian populations' beloond en het gebruik ervan verder gestimuleerd. Ik wil niet (zoals jij stelt) dat Israël van alles kan doen met die 'nare Arabieren', ik wil slechts dat Israël in veiligheid kan bestaan en het Islamitische terreur jegens het land stopt.
Ik ben erg benieuwd of Israël volgens jou veilig kan bestaan met Palestijnen/Arabieren in en/of naast Israël?
  woensdag 29 april 2026 @ 12:00:35 #114
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220677118
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 11:40 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Je maakt dat punt alleen in de context 'Palestijnen'. Je neemt het nergens op voor Soedan, Jemen of wat dan ook. Maar maak je geen zorgen we begrijpen allemaal dat je nu doet alsof de hele wereld gek is behalve jij
Dat spreekt voor zich, ik ben namelijk pro-Israël, ik geef dus om dit conflict omdat het een specifiek land betreft dat ik vind dat beschermd dient te worden. Waarom zou ik mij drukmaken over Soedan of Jemen? Ik claim niet 'tegen oorlog' te zijn of in te zitten met 'oorlogsslachtoffers' wat je vaak in de pro-Palestijnse kringen hoort.
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 11:40 schreef opgebaarde het volgende:
Hmm

Hmm

Bijzondere claim. Opmerkelijk. Waar baseer je dit op? En vooral waarom benoem je dit in een post richting mij?
Ik baseer dat om het feit dat helaas vaak zichtbaar is dat in een conflict met terreurgroeperingen, selectief de tegenreactie van Israël wordt geproblematiseerd, zonder via constructieve kritiek een alternatief te bieden.

En ik noem dat hier omdat jij mij van iets beticht, waarvan je juist omgekeerde sentimenten zichtbaar zien in de samenleving. Jij stelt dat ik wil dat de wereld de andere kant opkijkt als Israël 'doet wat het wil' met 'nare Arabieren' (jouw woorden).

Terwijl de rest van de wereld dus de schouders ophaalt als Israël wordt aangevallen door zulke groeperingen en dan vooral de tegenreactie problematiseert.
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 11:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd of Israël volgens jou veilig kan bestaan met Palestijnen/Arabieren in en/of naast Israël?
Het blijkt in Israël vaak goed te gaan. Het kan dus wel, maar een vereiste is dat Arabieren het bestaan van Israël accepteren en de hoop op een 'Judenfrei' Arabisch en Islamitisch land genaamd 'Palestina' 'From the River to the Sea' voor eens en voor altijd opgeven.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220688032
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:56 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Geen commentaar op de inhoud van het bericht.
Valt 1 van de bronnen aan terwijl er meerdere bronnen zijn vwaaronder het AIVD.
Doen alsof het de meeste gekke bron is ooit in een nieuwbericht terwijl er weinig mis is met de bron.
Kop in het zand voor de rest.

Een Viagraap comment!

Lees je het nieuwsbericht uberhaupt of skim je er even snel over heen alleen op zoek naar namen die je aan kan vallen?
Ik heb het helemaal gelezen en heb ook wel gezien dat het een AIVD rapport is. Mij gaat het erom dat de Telegraaf weer eens van die halve zolen van stal haalt om zo'n rapport precies zodanig te duiden dat het hun (de Telegraaf) verhaal uitkomt. De Telegraaf kiest sinds de Tweede Wereldoorlog steevast de verkeerde kant.
What Would Goku Do
pi_220698525
Pro palastina Demonstratie bij kerk verstoord kerkdienst, inwoners moeten ingrijpen, politie treed hardhandig op tegen inwoners. |:(

Bekijk deze YouTube-video
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:25:00 #117
21467 franske19
Hit the deck!
pi_220698552
quote:
Wat een baas. Dat betaalde circus van provocateurs keihard aanpakken.
pi_220698578
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:25 schreef franske19 het volgende:

[..]
Wat een baas. Dat betaalde circus van provocateurs keihard aanpakken.
Ze hebben gelijk.
Dit had niks met demonstratie te maken.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:40:00 #119
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220698649
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Pro palastina Demonstratie bij kerk verstoord kerkdienst, inwoners moeten ingrijpen, politie treed hardhandig op tegen inwoners. |:(

Bekijk deze YouTube-video
Prachtig.
Oprotten met die terroristenvriendjes.

Mag vaker gebeuren tot de politie zelf snapt wat ze moeten doen bij dit soort protesten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:41:13 #120
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220698661
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 09:54 schreef viagraap het volgende:

[..]
Ik heb het helemaal gelezen en heb ook wel gezien dat het een AIVD rapport is. Mij gaat het erom dat de Telegraaf weer eens van die halve zolen van stal haalt om zo'n rapport precies zodanig te duiden dat het hun (de Telegraaf) verhaal uitkomt. De Telegraaf kiest sinds de Tweede Wereldoorlog steevast de verkeerde kant.
En als Joop dat zou doen, is het wel opeens goed. Toch?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:22:47 #121
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220699090
Pro-Palestina volk moet per definitie genadeloos hard worden aangepakt met de wapenstok. Het is prima als mensen zich willen positioneren aan de verkeerde kant van de geschiedenis, maar als men bewust in een klein dorp kerkgangers wil gaan lastig vallen dan worden er grenzen overschreden. Dat heeft immers niets meer met protesteren te maken maar met treiteren en blokkades zijn strafbaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door HowardRoark op 02-05-2026 20:31:41 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220699102
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Prachtig.
Oprotten met die terroristenvriendjes.

Mag vaker gebeuren tot de politie zelf snapt wat ze moeten doen bij dit soort protesten.
:Y
pi_220699140
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:22 schreef HowardRoark het volgende:
Pro-Palestina volk moet per defensie genadeloos hard worden aangepakt met de wapenstok. Het is prima als mensen zich willen positioneren aan de verkeerde kant van de geschiedenis, maar als men bewust in een klein dorp kerkgangers wil gaan lastig vallen dan worden er grenzen overschreden. Dat heeft immers niets meer met protesteren te maken maar met treiteren en blokkades zijn strafbaar.
Het is ook wel erg opzichtig aan het worden allemaal. Waarom een kerk? Wat heeft dat nog met het onderwerp te maken?
pi_220699205
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Het is ook wel erg opzichtig aan het worden allemaal. Waarom een kerk? Wat heeft dat nog met het onderwerp te maken?
Omdat die pro Israel zijn.
Tegengeluid kan niet dat moet gelijk verstoord worden.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:36:06 #125
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220699214
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Het is ook wel erg opzichtig aan het worden allemaal. Waarom een kerk? Wat heeft dat nog met het onderwerp te maken?
Er was een bijeenkomst van Christenen voor Israël, dat is een reden voor dit tuig om meteen te gaan treiteren natuurlijk.

Na een onderzoek van BOOS! werd de aantijging gemaakt dat Christenen voor Israël zogenaamd wapens zou sponsoren voor Israëliërs op de Westelijke Jordaanoever, dit is toen later ontkracht, maar het kwaad was natuurlijk al geschied.

Sindsdien heeft Christenen voor Israël last van bedreigingen, vandalisme en bij elk evenement worden ze geconfronteerd met demonstranten. Immers is die in die milieus Israël helaas een land dat op elk mogelijke manier kapot moet worden gemaakt en iedereen die hun pathologische haat jegens Israël niet deelt is 'guilty by association'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')