Maandags 20:30 uur NPO 3quote:Gijs Groenteman en Marcel van Roosmalen geven hun scherpe, uitgesproken en vrolijke blik op de media. Samen met twee wisselende gasten nemen Gijs en Marcel de hoogte- en dieptepunten van de voorbije mediaweek door.
1000 euro.quote:
Tip:quote:Op maandag 27 april 2026 22:01 schreef Makamba_ het volgende:
Ga nu terugkijken maar per definitie goed, ik houd van Van Dis.
Hoorde van mijn moeder dat er een hoop dichten bij zat, maar zal het een kans gevenquote:Op maandag 27 april 2026 22:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Tip:
https://www.radioviainternet.nl/podcasts/van-dis-ongefilterd
Jammer.quote:Op maandag 7 september 2026 19:37 schreef Makamba_ het volgende:
Bontenbal en de onvermijdelijke Tina Nijkamp als gast.
Als tweede gast krijgt Nina zelden veel tijd. Hooguit wat veren in de eigen bips waarom ze een nieuw seizoen verdienenquote:Op maandag 7 september 2026 19:42 schreef BobW het volgende:
[..]
Jammer.
Bontenbal was alleen de eerste keer leuk en Tina nooit.
Het vaste format.quote:Op maandag 7 september 2026 20:31 schreef spapaars het volgende:
Zijn wel altijd terugkerende gasten.
Haha zet net hetzelfde op twitter. Denk ozempicquote:Op maandag 7 september 2026 20:33 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Zo dan, Gijs gewoon even 15 kilo afgevallen?
Een fluisterboot in Giethoorn was ook al een hele opgaaf voor hem, bleek in de laatste Radio Romano podcast.quote:Op maandag 7 september 2026 20:45 schreef golfer het volgende:
Marcel die wil vliegen zonder diploma en niet een slaagt zijn rijbewijs te halen.
Gun mij dit programma zonder links, rechts troep. Hij wilde bontenbal tot een uitspraak uitdagen.quote:Op maandag 7 september 2026 21:07 schreef Dutch_view het volgende:
Gijs de linkse rukker. Die taartdiagrammen waren van D66 en VVD bijna even groot qua groene kleur.
Maar Gijs zei letterlijk "Bij VVD willen ze dit helemaal niet".
Dat was erg goed.quote:Op maandag 7 september 2026 20:54 schreef Martinello het volgende:
[..]
Een fluisterboot in Giethoorn was ook al een hele opgaaf voor hem, bleek in de laatste Radio Romano podcast.
In de podcast 'Teun en Gijs vertellen alles' heeft hij het al een tijd over zijn keto dieet en dat de kilo's eraf vliegen. Ik had hem sinds de vorige uitzending niet meer gezien maar dat blijkt inderdaad wel een goed dieet te zijn.quote:Op maandag 7 september 2026 20:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha zet net hetzelfde op twitter. Denk ozempic
Was sarcastisch bedoeld toch?quote:Op maandag 7 september 2026 20:31 schreef golfer het volgende:
Overdreven loftuitingen van Marcel voor Bontebal.
Zie je vaker bij mannen na een scheidingquote:Op dinsdag 8 september 2026 10:14 schreef Chea49 het volgende:
Leuk dat ze weer terug zijn.![]()
Groenteman is erg afgevallen zeg!
Gelukkig is Marcel wars van commercie.quote:Op maandag 14 september 2026 20:32 schreef golfer het volgende:
Verder geen reclame voor zijn kinderboek. Hij heeft de naam Kindermoppermeisjes maar 3x genoemd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |