En oh, laten we het doen,quote:
Japen of Noorwegen hebben nog wel beter die Timmy prima kunnen 'helpen'.quote:
1 maar?quote:
Jij bent zo gemeen.quote:Op dinsdag 28 april 2026 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Japen of Noorwegen hebben nog wel beter die Timmy prima kunnen 'helpen'.
Ja? De kans is zo groot dat dat beest schade heeft opgelopen dat het verplaatsen misschien wel gemeen is.quote:
Ze doen heel voorzichtig.quote:Op dinsdag 28 april 2026 20:52 schreef drakin het volgende:
[..]
1 maar?
Het is wel 12 ton waar je zacht mee moet doen.
En snel naar dieper water
En dan nogniet zeker of hij het redquote:
Het doet me een beetje aan iets denken wat ook niet gered zou gaan worden.quote:Op dinsdag 28 april 2026 20:55 schreef drakin het volgende:
[..]
En dan nogniet zeker of hij het red
Maar goed dat de donaties kwamen om het wel te proberen
Ja dat weet ik ool wel.quote:
Dit zijn. een soort nep panda's @marcb1974quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus doen we gewoon .......
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik dacht al wat een zeldzaam beeld.quote:Op dinsdag 28 april 2026 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit zijn. een soort nep panda's @:marcb1974
https://bsky.app/profile/pattyger.bsky.social/post/3mkl5p5fcuc2x
Capibara. Die al genoeg gezien in dierentuinen. Echt lang niet zo als een panda.quote:Op dinsdag 28 april 2026 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit zijn. een soort nep panda's @:marcb1974
https://bsky.app/profile/pattyger.bsky.social/post/3mkl5p5fcuc2x
Kill it with fire.quote:Op dinsdag 28 april 2026 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
Je zal maar een amerikaans paspoort hebben ..............
[ afbeelding ]
https://www.hln.be/buiten(...)-president~a261c164/
Heb je het al in je agenda gezet?quote:
Tour of duty?quote:Op dinsdag 28 april 2026 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je het al in je agenda gezet?
Vanaf zaterdag, elke zaterdag, op Veronica. Dubbele afleveringen van misschien wel de beste serie uit onze jeugd
Nee joh, nog beterderderquote:
Jij denkt echt de verkeerde kant opquote:
Ik denk aan de beste serie uit mijn jeugd.quote:Op woensdag 29 april 2026 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij denkt echt de verkeerde kant op
Baywatch natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2026 00:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk aan de beste serie uit mijn jeugd.
Dudequote:Op woensdag 29 april 2026 00:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Veel kijkplezier gewenst![]()
Ik vond/vind daar weinig aan.
Speciaal voor jou danquote:
Straks komt hij aan je deur met de Wachttoren.quote:
Goedemorgen.quote:
Goedemorgen knul.Ben ik nou je verjaardag vergeten ?quote:
Deze baasquote:
Je bent de enige niet.quote:Op woensdag 29 april 2026 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen knul.Ben ik nou je verjaardag vergeten ?
Ja maar, dat weet ik toch heul nietquote:
Ja maar ,hoe kan ik jou nou vergeten. Do bist myn freon.quote:
Hoezee voor onze eendquote:
44quote:Op woensdag 29 april 2026 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja maar ,hoe kan ik jou nou vergeten. Do bist myn freon.![]()
Nogmaals sorry.![]()
45 alweer. Mooie leeftijd.
+10.quote:
O ja, 54 jaar.quote:
Ik heb er ook weinig aan gedaan.quote:Op woensdag 29 april 2026 12:01 schreef FreshFruit het volgende:
Voel me nog steeds lullig en niemand zei ook wat.
Maakt niet uit, ik hoor je te feliciteren en een SBE is jarig topic te geven.quote:Op woensdag 29 april 2026 12:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er ook weinig aan gedaan.
Die post hier nooitquote:Op woensdag 29 april 2026 12:09 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn we nou @:Haags ook vergeten ? of is dat deze zaterdag ?
Ik ook alquote:Op woensdag 29 april 2026 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen knul.Ben ik nou je verjaardag vergeten ?
Dan is het aankomende zaterdag.quote:Op woensdag 29 april 2026 12:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Die post hier nooitAlleen om aan te geven dat hij binnen kort legaal hier mag komen posten en ben vergeten wanneer dat ook alweer was
Ik stel het nog even wat dagen uit, maatquote:Op woensdag 29 april 2026 12:09 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn we nou @:Haags ook vergeten ? of is dat deze zaterdag ?
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 29 april 2026 12:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik stel het nog even wat dagen uit, maat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |