Ja dat was wel een zangeresquote:
Omdatquote:
Zeer indrukkend die reactiequote:
Nothing compares to youuuuuuuuquote:
Die vond ik niet zo geweldig.quote:Op maandag 27 april 2026 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nothing compares to youuuuuuuu
Wetenquote:
Hoe danquote:
Achter een boomquote:
Vraag hem eens of hij een badeendje na kan doen.quote:
Ik kan geen badeendje nadoenquote:Op maandag 27 april 2026 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vraag hem eens of hij een badeendje na kan doen.
Waar moet ik wonen om het te zien?quote:Op maandag 27 april 2026 22:18 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
sorry voor dubbel, maar het is zo leuk
Zit je in Engeland? Imgur blokkeert Engeland.quote:Op maandag 27 april 2026 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was serieus
Er stond dat ik het niet kon zien in mijn regio
Managarm in ONZ / Memes, post ze hierquote:Op maandag 27 april 2026 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was serieus
Er stond dat ik het niet kon zien in mijn regio
Ik had VPN UK idd, omdat Fok niet op USA werkte vanmorgen, en Ebay.com niet op NLquote:Op maandag 27 april 2026 22:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zit je in Engeland? Imgur blokkeert Engeland.
Ik werd vanuit Spanje geblokkeert ....quote:Op maandag 27 april 2026 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had VPN UK idd, omdat Fok niet op USA werkte vanmorgen, en Ebay.com niet op NL
Nu lijkt alles het weer te doenquote:Op maandag 27 april 2026 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd vanuit Spanje geblokkeert ....
Deze baasquote:
quote:
Snelkookpan, snelkookpan vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van.quote:
He, daar kan je rellen en gratiesch vakanties scorenquote:Op dinsdag 28 april 2026 16:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snelkookpan, snelkookpan vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van.
Snelkookpan, snelkookpan vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van.
Hopelijk gaat het nu goed ....quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:14 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/dieren/(...)%2Fwww.google.com%2F
Tsja. Die werd niet vrijwillig gezet natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
Hee, hebben jullie ook een tattoo,
nee, we zijn pas 16, we willen/weten nog niet ....
maar als je er nou neemt ,neem er dan niet zo 1 .......
En hij laat het nummer op zijn pols zien dat er meer dan 80 jaar terug op is gezet
Nou is dat wel lichtelijk ongeloofwaardig gezien zijn broer ..........quote:
Ik hoorde dit op de radio. Hij gaat het er heel druk mee krijgen. Knap hoe die onderzoekster het ontdekt heeft.quote:Op dinsdag 28 april 2026 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
Dude, wat doe je![]()
NWS / Mannetje bevrucht twee vrouwtjes in groeve van Maastricht
Zo is ie meteen van al zijn panda punten afquote:
Hij mag de mijne wel hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2026 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo is ie meteen van al zijn panda punten af
TIMMYYYYYquote:Op dinsdag 28 april 2026 16:14 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/dieren/(...)%2Fwww.google.com%2F
Red Timmy!!!!quote:
Nee die andere Timmyquote:
Mijn parkiet zit nu uit volle borst mee te blèren op dit nummer.quote:
Kent ze deze vast ook wel :quote:Op dinsdag 28 april 2026 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zit nu uit volle borst mee te blèren op dit nummer.
Hier ook steeds.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |