Dat doet toch ook niemand?quote:Op maandag 27 april 2026 11:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben trouwens geen fan van het afkraken van de prinsessen of andere aanwezigen bij een 'missertje'. Het zijn ook maar mensen die niet 100% aan kunnen staan.
ik ook niet het zijn idd gewoon mensen, en gaat zoals het gaat, tis natuurlijk live voor hele wereld? Maarja boeie. ik vind het altijd mooi om ze als mensen te zien en niet als ambtsdragers die alles maar via protocol moeten doen.quote:Op maandag 27 april 2026 11:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben trouwens geen fan van het afkraken van de prinsessen of andere aanwezigen bij een 'missertje'. Het zijn ook maar mensen die niet 100% aan kunnen staan.
Alleen zo ver weg, en ik woon nog wel tegen Friesland aan.quote:Op maandag 27 april 2026 11:30 schreef Toby56 het volgende:
Los van alles: Dokkum is een machtig mooi stadje.
Hartelijk aanbevolen!
Hier (nog) niet nee. Zei ik dat dan?quote:
tja toch meer voor Katwijk ben ik danquote:Op maandag 27 april 2026 11:30 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Alleen zo ver weg, en ik woon nog wel tegen Friesland aan.
Eigen keuze.quote:Op maandag 27 april 2026 11:30 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Alleen zo ver weg, en ik woon nog wel tegen Friesland aan.
Nouja, ik ken jaren dat het hier ook behoorlijk uit de hand liep over Amalia, of over de tick van Ariane. Maar daar kun je nu ook weinig meer over zeggen.quote:Op maandag 27 april 2026 11:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hier (nog) niet nee. Zei ik dat dan?
Maar online zullen de opmerkingen en memes vast wel weer komen.
We zijn echt een schattig landje.quote:Op maandag 27 april 2026 11:15 schreef kree het volgende:
toch hoe kneuterig het is he en show. ik denk dat we als NL enige weinige landen zijn die dit zo doen.
ik heb er altijd wel respect voor dat ze dat doen toch dan.
Die gaat hem sowieso wel kopen voor thuisquote:Op maandag 27 april 2026 11:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zit Willie nou nog op die Sjon Deere simulator?
Nee, helaas.
Ziedend!quote:Op maandag 27 april 2026 11:39 schreef kree het volgende:
dit is geplande. no fuckining way dat het niet zo was.... jammer weer.
Nee, uiteraard niet. Dat mag niet op de publieke omroep.quote:Op maandag 27 april 2026 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Het is een groot horloge merk uit de regio”
Mogen natuurlijk niet de naam zeggen
Elke minuut is gepland op zo'n dag, echt niks is spontaan, dat kan ook niet anders.quote:Op maandag 27 april 2026 11:39 schreef kree het volgende:
dit is geplande. no fuckining way dat het niet zo was.... jammer weer.
Bizarre onzin natuurlijk.quote:Op maandag 27 april 2026 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Dat mag niet op de publieke omroep.
IS gewoon een rustgevende hobby.quote:Op maandag 27 april 2026 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat deze mevrouw aan borduren doet.
Onze favoriete Euranje, groetjes VVD.quote:
Het is sowieso gaaf om even verdwaald te zijn.quote:Op maandag 27 april 2026 11:44 schreef spapaars het volgende:
Je moet wel compleet verdwaald zijn om daar te gaan wandelen.
Wat een lelijk dorp dat zichzelf een stad noemt.
Bij de Flodders?quote:Op maandag 27 april 2026 11:42 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Elke minuut is gepland op zo'n dag, echt niks is spontaan, dat kan ook niet anders.
Behalve dan toen de koningin haar bezoek aan Zonnedael afbrak.
Nee de Neuteboompjes nou goedquote:
tik zie er ook voordeel in he dit soort dingen? want samen zijn als NL enzo.quote:Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat het te veel geld kost zal nooit veranderen.
Wanneer was dat?quote:
Vind het opzich nog netjes dat de NPO het in beeld brengt. Kunnen ze daar ook niet over zeuren.quote:Op maandag 27 april 2026 11:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Mooi hoe WA die gekkies negeert. Al zullen ze ongetwijfeld gebriefd zijn van tevoren.
Willy gaat vanavond weer even checken wat zijn aandelen Shell doen en lacht zich vervolgens de ballen uit de broek.quote:Op maandag 27 april 2026 11:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Mooi hoe WA die gekkies negeert. Al zullen ze ongetwijfeld gebriefd zijn van tevoren.
Terug naar de stadhouders!quote:Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leve de Rubliek der Zeven Verenigde Nederlanden
Crème of slagroom?quote:
De watquote:Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leve de Rubliek der Zeven Verenigde Nederlanden
Beide goed te doen. Slagroom liever denk ik.quote:
Dat waren andere Oranjes.quote:Op maandag 27 april 2026 11:49 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Terug naar de stadhouders!Oh wacht, dat waren ook de Oranjes
Vroegâh hadden we bordjes met Beatrix en Claus, dan nog liever de Paus.quote:Op maandag 27 april 2026 11:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://nieuws.nl/algemee(...)e-laatste-zwaaizwaai
Ze gebruiken al jaren dezelfde bordjes.
Mijn ongelijk.quote:Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het is sowieso gaaf om even verdwaald te zijn.
En Dokkum is een mooi stadje.
quote:Op maandag 27 april 2026 11:32 schreef spapaars het volgende:
Amerikaan kijkt live mee
Bekijk deze YouTube-video
Nee.quote:Op maandag 27 april 2026 11:52 schreef Felagund het volgende:
Tempo zit er goed in, Willy wil over een uurtje weer aan de pils?
Sonnema denk ik.quote:Op maandag 27 april 2026 11:52 schreef Felagund het volgende:
Tempo zit er goed in, Willy wil over een uurtje weer aan de pils?
Lekker duurzaam.quote:Op maandag 27 april 2026 11:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://nieuws.nl/algemee(...)e-laatste-zwaaizwaai
Ze gebruiken al jaren dezelfde bordjes.
quote:Op maandag 27 april 2026 11:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nee.
Dokkum is de stad van Fedde Sonnema.
Ook prima, al denk ik dat Willy het niet uit maakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |