abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:29:28 #101
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663605
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 11:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben trouwens geen fan van het afkraken van de prinsessen of andere aanwezigen bij een 'missertje'. Het zijn ook maar mensen die niet 100% aan kunnen staan.
Dat doet toch ook niemand?
pi_220663610
Los van alles: Dokkum is een machtig mooi stadje.

Hartelijk aanbevolen!
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220663611
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 11:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben trouwens geen fan van het afkraken van de prinsessen of andere aanwezigen bij een 'missertje'. Het zijn ook maar mensen die niet 100% aan kunnen staan.
ik ook niet het zijn idd gewoon mensen, en gaat zoals het gaat, tis natuurlijk live voor hele wereld? Maarja boeie. ik vind het altijd mooi om ze als mensen te zien en niet als ambtsdragers die alles maar via protocol moeten doen.
Do what you love, love what you do!
  maandag 27 april 2026 @ 11:30:39 #104
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220663612
Welkom in FOK!kum _O_
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:30:50 #105
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663614
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:30 schreef Toby56 het volgende:
Los van alles: Dokkum is een machtig mooi stadje.

Hartelijk aanbevolen!
Alleen zo ver weg, en ik woon nog wel tegen Friesland aan.
pi_220663621
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:29 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Dat doet toch ook niemand?
Hier (nog) niet nee. Zei ik dat dan?

Maar online zullen de opmerkingen en memes vast wel weer komen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220663623
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:30 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Alleen zo ver weg, en ik woon nog wel tegen Friesland aan.
tja toch meer voor Katwijk ben ik dan :P
Do what you love, love what you do!
pi_220663632


Tijd voor een oranje product. @3rr0r
  maandag 27 april 2026 @ 11:32:58 #109
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220663635
Amerikaan kijkt live mee
Bekijk deze YouTube-video
pi_220663636
We gaan los, we gaan lekker *O*
pi_220663637
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:33:18 #112
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663640
Farm simulator _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220663641
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:30 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Alleen zo ver weg, en ik woon nog wel tegen Friesland aan.
Eigen keuze.

Ik ben er een paar keer geweest, lekker wandelen over de Bolwerken.
Ik doe het ff rustig aan.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:33:35 #114
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663645
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 11:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hier (nog) niet nee. Zei ik dat dan?

Maar online zullen de opmerkingen en memes vast wel weer komen.
Nouja, ik ken jaren dat het hier ook behoorlijk uit de hand liep over Amalia, of over de tick van Ariane. Maar daar kun je nu ook weinig meer over zeggen.

Voor de rest moet een gebbetje kunnen toch.
pi_220663648
Farm simulator spelen :D
  maandag 27 april 2026 @ 11:33:55 #116
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220663649
Ik las landbouwstimulator.
pi_220663653
quote:
5s.gif Op maandag 27 april 2026 11:33 schreef Kopiko het volgende:
Ik las landbouwstimulator.
dat zei commentator ook?
Do what you love, love what you do!
pi_220663657
geen idee wat dit nu weer is :P
Do what you love, love what you do!
pi_220663662
:'(
  maandag 27 april 2026 @ 11:34:58 #120
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220663664
Gelukkig. Diversiteit.
pi_220663667
:D
pi_220663669
prinsessen aan de slag, altijd fan van die :P
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:35:23 #123
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663671
DragqueenGod
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:35:25 #124
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663674
Dokkum Fortuin _O_
pi_220663678
zucht......
Do what you love, love what you do!
pi_220663679
Raptiel, wie kent hem niet :P
pi_220663680
Leuk dat de zus van Caroline van der Plas ook mee mag doen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220663686
nou snel naar de prinsesjes. :)
Do what you love, love what you do!
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:36:21 #129
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663687
Dit is wel weer een moetertje
pi_220663689
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:15 schreef kree het volgende:
toch hoe kneuterig het is he en show. ik denk dat we als NL enige weinige landen zijn die dit zo doen.

ik heb er altijd wel respect voor dat ze dat doen toch dan.
We zijn echt een schattig landje. O+
pi_220663694
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:36 schreef Jojoke het volgende:

[..]
We zijn echt een schattig landje. O+
jaaaaaa we moeten het lief houden enzo.
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:37:20 #132
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663695
Zit Willie nou nog op die Sjon Deere simulator?

Nee, helaas.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220663696
Goede trui.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:38:27 #134
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663700
Horloge Goden _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220663701
duurt lang en saai, next :P

owja beetje d66 erin nog, ga door naar kindjes enzo die er voor zijn enzo.
Do what you love, love what you do!
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:38:35 #136
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663702
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 11:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zit Willie nou nog op die Sjon Deere simulator?

Nee, helaas.
Die gaat hem sowieso wel kopen voor thuis
  maandag 27 april 2026 @ 11:39:54 #137
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220663718
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 11:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Horloge Goden _O_
zie de dollartekens in zijn ogen.
pi_220663719
dit is geplande. no fuckining way dat het niet zo was.... jammer weer.
Do what you love, love what you do!
  maandag 27 april 2026 @ 11:40:07 #139
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220663721
De pandjesprins is er ook.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:40:07 #140
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663722
“Het is een groot horloge merk uit de regio”

Mogen natuurlijk niet de naam zeggen :')
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220663724
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:39 schreef kree het volgende:
dit is geplande. no fuckining way dat het niet zo was.... jammer weer.
Ziedend!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220663729
Ja, Willem ook dit is NL.
pi_220663731
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:40 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ziedend!
beetje :P
Do what you love, love what you do!
  maandag 27 april 2026 @ 11:41:31 #144
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220663737
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Het is een groot horloge merk uit de regio”

Mogen natuurlijk niet de naam zeggen :')
Nee, uiteraard niet. Dat mag niet op de publieke omroep.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:42:02 #145
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663742
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:39 schreef kree het volgende:
dit is geplande. no fuckining way dat het niet zo was.... jammer weer.
Elke minuut is gepland op zo'n dag, echt niks is spontaan, dat kan ook niet anders.

Behalve dan toen de koningin haar bezoek aan Zonnedael afbrak.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:42:18 #146
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663744
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nee, uiteraard niet. Dat mag niet op de publieke omroep.
Bizarre onzin natuurlijk.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 27 april 2026 @ 11:42:27 #147
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220663747
Ik denk dat deze mevrouw aan borduren doet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220663750
Maxim Hartman had dit item een stuk korter kunnen maken.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220663752
ik vind onze koning btw wel oke. maar niet dat ie iets idee heeft hoe mss meerderheid van bevolking het heeft/.

Maarja. toch heb ik wel sijmpatie.
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:43:13 #150
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220663755
quote:
84s.gif Op maandag 27 april 2026 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat deze mevrouw aan borduren doet.
IS gewoon een rustgevende hobby.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 27 april 2026 @ 11:44:18 #151
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220663763
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:40 schreef Van_Poppel het volgende:
De pandjesprins is er ook.
Onze favoriete Euranje, groetjes VVD.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220663765
ik vind het leuk dat kinderen dit leuk vinden en mss iets leren van monarchie ook en met samen leven in... dat is het voordeel.

naja nee ik had zin om het af te zeiken, maar wil ik niet, vind het eigenlijk wel oke nog steeds.
Do what you love, love what you do!
  maandag 27 april 2026 @ 11:44:40 #153
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220663766
Je moet wel compleet verdwaald zijn om daar te gaan wandelen.
Wat een lelijk dorp dat zichzelf een stad noemt.
pi_220663778
Kening!

KENING!

Mei ik jo wat freegje??!
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220663781
Willem de laatste _O-
pi_220663782
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:45 schreef Toby56 het volgende:
Kening!

KENING!

Mei ik jo wat freegje??!
Deuge jo wol?
pi_220663784
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:44 schreef spapaars het volgende:
Je moet wel compleet verdwaald zijn om daar te gaan wandelen.
Wat een lelijk dorp dat zichzelf een stad noemt.
Het is sowieso gaaf om even verdwaald te zijn.

En Dokkum is een mooi stadje.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 27 april 2026 @ 11:46:02 #158
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220663785
Dat het te veel geld kost zal nooit veranderen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 27 april 2026 @ 11:46:31 #159
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220663790
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:42 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Elke minuut is gepland op zo'n dag, echt niks is spontaan, dat kan ook niet anders.

Behalve dan toen de koningin haar bezoek aan Zonnedael afbrak.
Bij de Flodders?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:46:50 #160
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663795
Nou dan heb je wel even je statement gemaakt hoor
  maandag 27 april 2026 @ 11:46:53 #161
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220663796
Leve de Rubliek der Zeven Verenigde Nederlanden w/
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:46:57 #162
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663798
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Bij de Flodders?
:Y
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:47:00 #163
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663799
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Bij de Flodders?
Nee de Neuteboompjes nou goed
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 27 april 2026 @ 11:47:26 #164
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220663805
Mooi hoe WA die gekkies negeert. Al zullen ze ongetwijfeld gebriefd zijn van tevoren.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:47:27 #165
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663806
w/
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220663807
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat het te veel geld kost zal nooit veranderen.
tik zie er ook voordeel in he dit soort dingen? want samen zijn als NL enzo.

naja verder betalen we het samen dat weet ik ook.
Do what you love, love what you do!
  maandag 27 april 2026 @ 11:47:51 #167
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220663812
Mooi gezongen hoor.
  maandag 27 april 2026 @ 11:47:57 #168
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220663813
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
:Y
Wanneer was dat?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220663814
quote:
5s.gif Op maandag 27 april 2026 11:47 schreef Kopiko het volgende:
Mooi gezongen hoor.
Bedankt.
  maandag 27 april 2026 @ 11:48:06 #170
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220663815
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:45 schreef Toby56 het volgende:
Kening!

KENING!

Mei ik jo wat freegje??!
Smoke jo geiten?
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:48:21 #171
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663816
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 11:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Mooi hoe WA die gekkies negeert. Al zullen ze ongetwijfeld gebriefd zijn van tevoren.
Vind het opzich nog netjes dat de NPO het in beeld brengt. Kunnen ze daar ook niet over zeuren.
  maandag 27 april 2026 @ 11:48:35 #172
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220663818
Friese oranjekoek is echt GENOT
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 27 april 2026 @ 11:48:53 #173
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220663821
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 11:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Mooi hoe WA die gekkies negeert. Al zullen ze ongetwijfeld gebriefd zijn van tevoren.
Willy gaat vanavond weer even checken wat zijn aandelen Shell doen en lacht zich vervolgens de ballen uit de broek.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220663822
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Smoke jo geiten?
pi_220663825
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leve de Rubliek der Zeven Verenigde Nederlanden w/
Terug naar de stadhouders! w/ Oh wacht, dat waren ook de Oranjes :D
  maandag 27 april 2026 @ 11:49:18 #176
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220663828
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 11:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Friese oranjekoek is echt GENOT
Het gehele jaar verkrijgbaar :?
pi_220663833
quote:
5s.gif Op maandag 27 april 2026 11:49 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Het gehele jaar verkrijgbaar :?
Ja, zo bijzonder is dat niet.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:49:46 #178
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220663834
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 11:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Friese oranjekoek is echt GENOT
Crème of slagroom?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 27 april 2026 @ 11:50:07 #179
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220663839
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leve de Rubliek der Zeven Verenigde Nederlanden w/
De wat :?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:50:07 #180
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663840
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:49 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Crème of slagroom?
Slagroom _O_
  maandag 27 april 2026 @ 11:50:10 #181
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220663842
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:49 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Crème of slagroom?
Beide goed te doen. Slagroom liever denk ik.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:50:17 #182
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220663844
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:49 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Terug naar de stadhouders! w/ Oh wacht, dat waren ook de Oranjes :D
Dat waren andere Oranjes. ;)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220663848
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:45 schreef StephanL het volgende:
Willem de laatste _O-
https://nieuws.nl/algemee(...)e-laatste-zwaaizwaai

Ze gebruiken al jaren dezelfde bordjes. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 27 april 2026 @ 11:51:04 #184
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220663855
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:50 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
De wat :?
Republiek.

Ik kan niet typen. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:51:43 #185
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663861
“Mogen wij een familiefoto” _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220663862
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:48 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Smoke jo geiten?
Nee?

Dan stiet jo skuorre yn de brân!
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220663865
Tempo zit er goed in, Willy wil over een uurtje weer aan de pils?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 27 april 2026 @ 11:52:30 #188
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220663868
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:50 schreef Felagund het volgende:

[..]
https://nieuws.nl/algemee(...)e-laatste-zwaaizwaai

Ze gebruiken al jaren dezelfde bordjes. :D
Vroegâh hadden we bordjes met Beatrix en Claus, dan nog liever de Paus.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 27 april 2026 @ 11:52:53 #189
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220663870
Je bent altijd vrij op je eigen verjaardag. Ook wel leuk. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 27 april 2026 @ 11:53:01 #190
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220663871
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Het is sowieso gaaf om even verdwaald te zijn.

En Dokkum is een mooi stadje.
Mijn ongelijk.
Kijk nu tv.
Die Amerikaan op YT is volledig de weg kwijt.
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:32 schreef spapaars het volgende:
Amerikaan kijkt live mee
Bekijk deze YouTube-video
pi_220663873
ik vind het toch leuk dit,
Do what you love, love what you do!
pi_220663874
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:52 schreef Felagund het volgende:
Tempo zit er goed in, Willy wil over een uurtje weer aan de pils?
Nee.

Dokkum is de stad van Fedde Sonnema.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:53:33 #193
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663878
Wat een glitter en glamour
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 27 april 2026 @ 11:53:41 #194
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220663880
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:52 schreef Felagund het volgende:
Tempo zit er goed in, Willy wil over een uurtje weer aan de pils?
Sonnema denk ik.
pi_220663885
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:50 schreef Felagund het volgende:

[..]
https://nieuws.nl/algemee(...)e-laatste-zwaaizwaai

Ze gebruiken al jaren dezelfde bordjes. :D
Lekker duurzaam.

Welmoed *O*
pi_220663889
@speedygj. ?
Do what you love, love what you do!
pi_220663895
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:53 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Nee.

Dokkum is de stad van Fedde Sonnema.
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:53 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Sonnema denk ik.
Ook prima, al denk ik dat Willy het niet uit maakt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:54:51 #198
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663899
Dat is die OP1 mevrouw
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220663902
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat waren andere Oranjes. ;)
Een vrouwelijke afstammeling is niet minder afstammeling dan een mannelijke vind ik. c_/
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:55:45 #200
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663907
Shock effect.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')