abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220660581
Blijft bizar goede marketing dat ze het voor elkaar hebben gekregen mensen voor 1 slok rode wodka hetzelfde te laten betalen als voor een halve fles.
  zondag 26 april 2026 @ 20:55:36 #27
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220660607
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 20:50 schreef Ama het volgende:

[..]
Nee :{
Wrom niet? :(
pindazakje
pi_220660642
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 18:39 schreef Donna het volgende:
1 slokje is overdreven. 6 flugels staat ongeveer gelijk aan 1 glas bier.

Ik vind het ideaal want van bier moet ik de hele avond plassen en van flugels niet. :X
Hoe werkt dit dan? Op een gemiddelde avond gaan er zo’n 12 biertjes in, dan zou ik dus 72 flugels moeten wegtikken?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 april 2026 @ 21:00:29 #29
284411 crew  heywoodu
pi_220660651
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 20:59 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Hoe werkt dit dan? Op een gemiddelde avond gaan er zo’n 12 biertjes in, dan zou ik dus 72 flugels moeten wegtikken?
Een gemiddelde avond bij standaarddrinker Martin of wat?
pi_220660654
quote:
10s.gif Op zondag 26 april 2026 21:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Een gemiddelde avond bij standaarddrinker Martin of wat?
Als je een avond gaat stappen of naar een evenement gaat is 12 normale pilsjes echt niet absurd hoor.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 april 2026 @ 21:08:16 #31
284411 crew  heywoodu
pi_220660699
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 21:01 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Als je een avond gaat stappen of naar een evenement gaat is 12 normale pilsjes echt niet absurd hoor.
Ah van die kleine bekertjes, ok. Ik dacht aan gewone flesjes van een halve liter :+
pi_220660713
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 21:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ah van die kleine bekertjes, ok. Ik dacht aan gewone flesjes van een halve liter :+
25-33CL.
pi_220660714
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 21:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ah van die kleine bekertjes, ok. Ik dacht aan gewone flesjes van een halve liter :+
"Gewone flesjes van een halve liter"

"Gewoon" impliceert een vaasje :(
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220660866
Goed topic, het is inderdaad gewoon een grote marketingtruc die in ieder geval niet gericht is op de smaakbeleving.

Ik kwam dit artikel tegen met een goed citaat:
quote:
"80 procent van de mensen weet vooraf niet wat hij aan de bar gaat bestellen. Aan ons de taak om die beslissing op Flügel te laten vallen."
https://www.deondernemer.(...)-shotjesmerk~e3a869b
gr gr
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 april 2026 @ 23:34:18 #35
284411 crew  heywoodu
pi_220661383
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 21:12 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
"Gewone flesjes van een halve liter"

"Gewoon" impliceert een vaasje :(
Een wat? Bij gewoon denk ik aan een flesje Kapuziner of Franziskaner ofzo, lekker in een halfliterflesje :9 (wat je, logischerwijze, niet uit de fles drinkt)
  VIVA zondag 26 april 2026 @ 23:41:12 #36
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220661411
Wel het dopje op je neus zetten ala Gillis!
What lies behind makes no sense in my mind
pi_220661762
Toch denk ik dat het effect van "slechts 1 slokje" flugel onderschat wordt.
Vooral wanneer je voornamelijk bier drinkt heeft zo'n andere soort alcohol en percentage een sterkere invloed op je maag en brein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')