abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220659101
In de groepsapp een vriendin die zegt "een grote voorraad flügel mee te nemen".

Ik vind die drap echt niet te drinken, maar na het googlen kom ik er dus achter dat je per flesje ongeveer evenveel alcohol binnen krijgt als bij 1 (!) slokje wijn of bier...

Waar dient die drap dan voor???
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220659138
Soort slap aftreksel van shotjes denk ik? Geen idee. Weggegooid geld in elk geval.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Moderator zondag 26 april 2026 @ 18:25:56 #3
5428 crew  miss_sly
pi_220659316
Die deal dient om snel drinken te worden en niet heel veel of grote flessen mee te moeten sjouwen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 26 april 2026 @ 18:27:26 #4
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220659332
Dat is het grapje van de beheerder. Je kunt er cool mee doen en mee laten zien dat je een echte meeloper bent, maar het is niet bijzonder lekker en je raakt er ook niet van naar de kloten _O-
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220659427
quote:
7s.gif Op zondag 26 april 2026 18:25 schreef miss_sly het volgende:
Die deal dient om snel drinken te worden en niet heel veel of grote flessen mee te moeten sjouwen.
Nouja, dronken word je er niet van. Een hele doos van 10 flesjes flugel heeft evenveel alcohol als 1 flesje bier.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220659454
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 18:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat is het grapje van de beheerder. Je kunt er cool mee doen en mee laten zien dat je een echte meeloper bent, maar het is niet bijzonder lekker en je raakt er ook niet van naar de kloten _O-
Niet bijzonder lekker is nog wel een understatement. Die kauwgomballenaroma blijft de hele avond in je mond achter. :r
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220659536
Flugel is maar 10% alcohol. Je kan nog beter een schultenbräu extra zwaar wegtikken.
pi_220659544
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 18:35 schreef Anton91 het volgende:
Om purple rain's mee te maken.
www.gall.nl/ontdek/cocktails/purple-rain/
quote:
Ingrediënten
- 30 ml Blue Curaçao
- 150 ml Sprite
- 20 ml Flügel
- IJsblokjes
- Citroenschijfje (optioneel)
Blue curacao als hoofdbestanddeel in een cocktail... en dan geen andere drank... ik word hier toch een beetje verdrietig van. ;(
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Moderator / Colorchick zondag 26 april 2026 @ 18:39:46 #10
382129 crew  Donna
pi_220659556
1 slokje is overdreven. 6 flugels staat ongeveer gelijk aan 1 glas bier.

Ik vind het ideaal want van bier moet ik de hele avond plassen en van flugels niet. :X
pi_220659579
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 18:39 schreef Donna het volgende:
1 slokje is overdreven. 6 flugels staat ongeveer gelijk aan 1 glas bier.

Ik vind het ideaal want van bier moet ik de hele avond plassen en van flugels niet. :X
Nou... een lentebock van 7,2% (330ml) staat gelijk aan 12 (!) Flugels. ;(

Heb je niet het gevoel van een plakkerige mond na flugel?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220659604
Trouwens wel echt een achterlijk dure manier om dranken te worden.
  zondag 26 april 2026 @ 18:53:50 #13
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_220659629
quote:
9s.gif Op zondag 26 april 2026 18:37 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
[..]
Blue curacao als hoofdbestanddeel in een cocktail... en dan geen andere drank... ik word hier toch een beetje verdrietig van. ;(
Je hebt nooit echt goed leren rekenen, of wel?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_220659691
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 18:53 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]
Je hebt nooit echt goed leren rekenen, of wel?
Meestal heeft men het over de alcoholische dranken bij cocktails.

Een Skinny Bitch ga je toch ook niet beschrijven als een drankje met water. :') Nee, je stelt dat het een drankje is met wodka.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220659705
Nederland heeft sowieso geen cocktail cultuur. Cocktails op de kaart zijn vaak puur gericht op de anne fleurtjes met mierzoete troep, maar een fatsoenlijke negroni of whiskey sour kan je haast nergens krijgen. Oh, maar we hebben wel dertien in één dozijn bruine cafes waar je heineken pis kan bestellen of een baco.
  roze zondag 26 april 2026 @ 19:02:52 #16
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220659722
Was leuk toen ik als 15 jarige naar de discotheek ging.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Colorchick zondag 26 april 2026 @ 19:03:37 #17
382129 crew  Donna
pi_220659745
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 18:44 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Nou... een lentebock van 7,2% (330ml) staat gelijk aan 12 (!) Flugels. ;(

Heb je niet het gevoel van een plakkerige mond na flugel?
Das ook niet echt een gewoon biertje dan he?

Nee, geen plakkerige mond.
pi_220659791
quote:
4s.gif Op zondag 26 april 2026 19:02 schreef Cruzinats het volgende:
Nederland heeft sowieso geen cocktail cultuur. Cocktails op de kaart zijn vaak puur gericht op de anne fleurtjes met mierzoete troep, maar een fatsoenlijke negroni of whiskey sour kan je haast nergens krijgen. Oh, maar we hebben wel dertien in één dozijn bruine cafes waar je heineken pis kan bestellen of een baco.
In Rotterdam een paar goede cocktailbars. De medewerkers zijn wel sporadisch Nederlands inderdaad.

Aan de andere kant bestel ik 9/10 keer een negroni, old fashioned of een wodka martini, dus heel veel skill hebben ze ook weer niet nodig.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zondag 26 april 2026 @ 19:21:25 #19
511221 Hetekip
Depressief
pi_220659865
quote:
4s.gif Op zondag 26 april 2026 19:02 schreef Cruzinats het volgende:
Nederland heeft sowieso geen cocktail cultuur. Cocktails op de kaart zijn vaak puur gericht op de anne fleurtjes met mierzoete troep, maar een fatsoenlijke negroni of whiskey sour kan je haast nergens krijgen. Oh, maar we hebben wel dertien in één dozijn bruine cafes waar je heineken pis kan bestellen of een baco.
Niks mis met tiki cocktails.
Hou jij je old fashioned maar.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 26 april 2026 @ 19:41:45 #20
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220659978
quote:
4s.gif Op zondag 26 april 2026 19:02 schreef Cruzinats het volgende:
Nederland heeft sowieso geen cocktail cultuur. Cocktails op de kaart zijn vaak puur gericht op de anne fleurtjes met mierzoete troep, maar een fatsoenlijke negroni of whiskey sour kan je haast nergens krijgen. Oh, maar we hebben wel dertien in één dozijn bruine cafes waar je heineken pis kan bestellen of een baco.
Of Moscow Mules zoals ze ze in Berlijn serveren :(
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 18:33 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Niet bijzonder lekker is nog wel een understatement. Die kauwgomballenaroma blijft de hele avond in je mond achter. :r
Dan heb je niet genoeg gedronken. Als je waffel niet meurt naar kots en pizza heb je het niet goed gedaan.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 26 april 2026 @ 19:52:42 #21
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220660064
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 19:02 schreef Ama het volgende:
Was leuk toen ik als 15 jarige naar de discotheek ging.
Was je toen een breezersletje? :9
pindazakje
  zondag 26 april 2026 @ 19:54:06 #22
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220660080
quote:
-knip-
Zit inmiddels alweer aan de wodka met ginger beer en ga zo lekker wat te roken prepareren. Heb een aanbod voor koningsnacht afgeslagen en ga morgen ook lekker niets doen.

[ Bericht 47% gewijzigd door miss_sly op 26-04-2026 19:58:29 ]
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220660096
flugel is een verdienmodel van flugel.
Meer niet. Het is er om geld te verdienen, en bijzonder genoeg kopen mensen het nog ook. Kunnen ze weer een dopje op hun neus zetten.
  zondag 26 april 2026 @ 19:57:36 #24
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220660116
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 19:55 schreef Invisibli het volgende:
flugel is een verdienmodel van flugel.
Meer niet. Het is er om geld te verdienen, en bijzonder genoeg kopen mensen het nog ook. Kunnen ze weer een dopje op hun neus zetten.
Mensen die flugel drinken, drinken waarschijnlijk ook Red Bull _O-
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  roze zondag 26 april 2026 @ 20:50:00 #25
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220660559
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 19:52 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Was je toen een breezersletje? :9
Nee :{
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')