Nouja, dronken word je er niet van. Een hele doos van 10 flesjes flugel heeft evenveel alcohol als 1 flesje bier.quote:Op zondag 26 april 2026 18:25 schreef miss_sly het volgende:
Die deal dient om snel drinken te worden en niet heel veel of grote flessen mee te moeten sjouwen.
Niet bijzonder lekker is nog wel een understatement. Die kauwgomballenaroma blijft de hele avond in je mond achter.quote:Op zondag 26 april 2026 18:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat is het grapje van de beheerder. Je kunt er cool mee doen en mee laten zien dat je een echte meeloper bent, maar het is niet bijzonder lekker en je raakt er ook niet van naar de kloten
quote:Op zondag 26 april 2026 18:35 schreef Anton91 het volgende:
Om purple rain's mee te maken.
www.gall.nl/ontdek/cocktails/purple-rain/
Blue curacao als hoofdbestanddeel in een cocktail... en dan geen andere drank... ik word hier toch een beetje verdrietig van.quote:Ingrediënten
- 30 ml Blue Curaçao
- 150 ml Sprite
- 20 ml Flügel
- IJsblokjes
- Citroenschijfje (optioneel)
Nou... een lentebock van 7,2% (330ml) staat gelijk aan 12 (!) Flugels.quote:Op zondag 26 april 2026 18:39 schreef Donna het volgende:
1 slokje is overdreven. 6 flugels staat ongeveer gelijk aan 1 glas bier.
Ik vind het ideaal want van bier moet ik de hele avond plassen en van flugels niet.
Je hebt nooit echt goed leren rekenen, of wel?quote:Op zondag 26 april 2026 18:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
Blue curacao als hoofdbestanddeel in een cocktail... en dan geen andere drank... ik word hier toch een beetje verdrietig van.
Meestal heeft men het over de alcoholische dranken bij cocktails.quote:Op zondag 26 april 2026 18:53 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Je hebt nooit echt goed leren rekenen, of wel?
Das ook niet echt een gewoon biertje dan he?quote:Op zondag 26 april 2026 18:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nou... een lentebock van 7,2% (330ml) staat gelijk aan 12 (!) Flugels.
Heb je niet het gevoel van een plakkerige mond na flugel?
In Rotterdam een paar goede cocktailbars. De medewerkers zijn wel sporadisch Nederlands inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2026 19:02 schreef Cruzinats het volgende:
Nederland heeft sowieso geen cocktail cultuur. Cocktails op de kaart zijn vaak puur gericht op de anne fleurtjes met mierzoete troep, maar een fatsoenlijke negroni of whiskey sour kan je haast nergens krijgen. Oh, maar we hebben wel dertien in één dozijn bruine cafes waar je heineken pis kan bestellen of een baco.
Niks mis met tiki cocktails.quote:Op zondag 26 april 2026 19:02 schreef Cruzinats het volgende:
Nederland heeft sowieso geen cocktail cultuur. Cocktails op de kaart zijn vaak puur gericht op de anne fleurtjes met mierzoete troep, maar een fatsoenlijke negroni of whiskey sour kan je haast nergens krijgen. Oh, maar we hebben wel dertien in één dozijn bruine cafes waar je heineken pis kan bestellen of een baco.
Of Moscow Mules zoals ze ze in Berlijn serverenquote:Op zondag 26 april 2026 19:02 schreef Cruzinats het volgende:
Nederland heeft sowieso geen cocktail cultuur. Cocktails op de kaart zijn vaak puur gericht op de anne fleurtjes met mierzoete troep, maar een fatsoenlijke negroni of whiskey sour kan je haast nergens krijgen. Oh, maar we hebben wel dertien in één dozijn bruine cafes waar je heineken pis kan bestellen of een baco.
Dan heb je niet genoeg gedronken. Als je waffel niet meurt naar kots en pizza heb je het niet goed gedaan.quote:Op zondag 26 april 2026 18:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niet bijzonder lekker is nog wel een understatement. Die kauwgomballenaroma blijft de hele avond in je mond achter.
Was je toen een breezersletje?quote:Op zondag 26 april 2026 19:02 schreef Ama het volgende:
Was leuk toen ik als 15 jarige naar de discotheek ging.
Zit inmiddels alweer aan de wodka met ginger beer en ga zo lekker wat te roken prepareren. Heb een aanbod voor koningsnacht afgeslagen en ga morgen ook lekker niets doen.quote:-knip-
Mensen die flugel drinken, drinken waarschijnlijk ook Red Bullquote:Op zondag 26 april 2026 19:55 schreef Invisibli het volgende:
flugel is een verdienmodel van flugel.
Meer niet. Het is er om geld te verdienen, en bijzonder genoeg kopen mensen het nog ook. Kunnen ze weer een dopje op hun neus zetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |