Are you okayquote:Op maandag 27 april 2026 11:12 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb ff npo aangezet en zit nu te kijken naar Koningsdag. Echt jaren geleden dat ik dat heb gedaan.
Einde mededeling.![]()
Ik kijk altijd wel even, maar een hele uitzending hou ik niet volquote:Op maandag 27 april 2026 11:12 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb ff npo aangezet en zit nu te kijken naar Koningsdag. Echt jaren geleden dat ik dat heb gedaan.
Einde mededeling.![]()
Ik weet het eigenlijk niet.quote:
Even klinkt wel goed. Denk dat dat bij mij ook zo gaat zijn.quote:Op maandag 27 april 2026 11:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk altijd wel even, maar een hele uitzending hou ik niet vol
Enige dat ze daar kunnen natuurlijikquote:
Nounou, denk dat je FF nu tekort doet met zijn handeltjequote:
Ja wat zou die dealen vandaag?quote:Op maandag 27 april 2026 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nounou, denk dat je FF nu tekort doet met zijn handeltje
Best leuk tasjequote:Op maandag 27 april 2026 11:44 schreef maily het volgende:
@:Superbadeendje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker origineel weer
Dat verhaal klopt toch nietquote:Op maandag 27 april 2026 11:48 schreef pullup het volgende:
Maar goed het lot van Bonifacius zal hem wel bespaard blijven daaro denk ik
Nee?quote:
Een rechtzaak, Friezen waren in die tijd nogal van wetten en regels en Bonifstius wist dat.quote:Op maandag 27 april 2026 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee?
Wat hebben ze hem dan aangedaan?
Maar hij heeft het overleefd uiteindelijk?quote:Op maandag 27 april 2026 11:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Een rechtzaak, Friezen waren in die tijd nogal van wetten en regels en Bonifstius wist dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |