Hoe heb je je kamp in Pailune in chapter 8?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:13 schreef -Deluzion- het volgende:
Eindelijk weekend. Tijd om mijn kamp in Pailune uit te breiden, ik heb nog ruim 200k aan camp funds nodig. Daarna ga ik op jacht naar side bosses en wil ik nog wat Witches quests afronden. Chapter 8 heb ik inmiddels voltooid, dat was een leuke afwisseling met al dat sneaken in paleizen en dure woningen. Het ziet er ook echt schitterend uit met max lighting en ray reconstruction.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe heb je je kamp in Pailune in chapter 8?Nou ja , ik ben het nog aan het opbouwen bedoel ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
greetings and salutations
Ahzo jaquote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:45 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nou ja , ik ben het nog aan het opbouwen bedoel ik.
[ link | afbeelding ]
Je hebt de glittergleuf ook gevondenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:08 schreef StateOfMind het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat is echt een sprookjesachtige omgeving, schitterendquote:
Loopt gewoon een quest naar toe hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is echt een sprookjesachtige omgeving, schitterend![]()
En in principe gewoon volledig te missen.
Deze game
Ongeacht hóe goed je ook explored, je vindt sowieso niet allesquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Loopt gewoon een quest naar toe hoor![]()
Maarja, je kan in principe de helft van de game missen
Dat is voor de tweede playthroughquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ongeacht hóe goed je ook explored, je vindt sowieso niet alles
2e playthroughquote:
quote:Greymanes, Patch Version 1.05.00 is rolling out.
This patch introduces the Rematch and Re-blockade features, which we will continue to refine over future patches, alongside new legendary creatures that can be kept as Pets. We've also fixed the issue preventing the summoning of legendary mounts and where comrade trust reset under certain conditions.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |