Kliff kan hem ook gebruiken en mee schietenquote:Op woensdag 29 april 2026 18:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ahh ja ik dacht al, waarom is die van jou zo THICCDie kan alleen Oongka gebruiken toch?
Ohh nice. Ik moet ook wat meer doen met ranged weapons... Gebruik die echt nooitquote:Op woensdag 29 april 2026 18:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Kliff kan hem ook gebruiken en mee schieten
Dat is met elke construction opdracht zoquote:Op woensdag 29 april 2026 19:47 schreef StateOfMind het volgende:
Ben nu met mijn boerderij bezig, en toen ik zojuist in mijn kamp (maar goed dat ik geen Duitser ben 😱) zag ik dat ze idd ook echt bezig zijn met opbouwen![]()
Oehquote:Op woensdag 29 april 2026 20:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is met elke construction opdracht zo![]()
en als je je Greymanes naar een locatie stuurt om te vechten en daar vervolgens zelf ook bent kan je dikke battles zien (en zelf meevechten)
Oké ik ben benieuwd, dinsdag nu.quote:Op woensdag 29 april 2026 20:09 schreef Divje het volgende:
Ga ook eens op een ingame zondag naar een kerk
quote:Op woensdag 29 april 2026 20:34 schreef summer2bird het volgende:
Er zijn weekdagen in de game?
Speel al meer dan 100 uur en wist dat niet eens
Boven de minimapquote:Op woensdag 29 april 2026 20:34 schreef summer2bird het volgende:
Er zijn weekdagen in de game?
Speel al meer dan 100 uur en wist dat niet eens
Getest, hele bossfight past nu in een gifjequote:Op woensdag 29 april 2026 10:34 schreef 2dope het volgende:
Ik ben er wel achter wat momenteel mijn sterkste aanval is, namelijk 'Elemental Turning Slash (fire)' met Flame Spear op humanoids. Dan heb je de fire elemental damage van Imbue Element + de explosie van een Flame Spear chargeGetest op "White Bear", 25% van z'n health bar weg. Moet nu eigenlijk ook nog die Volcanic Eruption op m'n gloves zetten, al weet ik niet of die naast AoE ook extra impact damage geeft
Ik gebruik ook voornamelijk Turning Slash, met die Gear voor 35% extra damage, imbued met Lightning (de enige die ik heb tot nu toe), R2 met Dark ringer met Ators Orb en Crow Pursuit (beide op R2) en Stamina Syphon voor stamina regen.quote:Op woensdag 29 april 2026 21:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Getest, hele bossfight past nu in een gifje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoooly shit lmao. Het enige waar ik naar keek was de tijdquote:Op woensdag 29 april 2026 20:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Boven de minimap
De zoveelste ingame dag, welke dag, de tijd en daarnaast het weer
quote:Op woensdag 29 april 2026 21:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hoooly shit lmao. Het enige waar ik naar keek was de tijd
Dat doe ik sowieso altijd als ik een nieuw wapen vind die ik niet ga gebruiken.quote:Op donderdag 30 april 2026 16:23 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik heb alle overpowered abyss gems van mijn wapens en gear gehaald die ik niet of nauwelijks gebruik en ze overgezet naar mijn main setup. Nu heb ik echt absurd veel special attacks. Met dual swords slacht ik alles af, beide zwaarden hebben nu 6 on use abyss effects.
Al die special effects lol, blauw, groen, geel, wit, rood licht, alles door elkaar als ik attacks uitvoer, 1 grote lichtshow.
Nu ingame zondag 10 uur 's ochtends in de kerk (dat ik dat ooit zou zeggenquote:Op woensdag 29 april 2026 20:09 schreef Divje het volgende:
Ga ook eens op een ingame zondag naar een kerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |