quote:Op donderdag 23 april 2026 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral stil moet zijn, en betaalde klushulp mag dus wel tot 23:00. Maar verder niet zo op gelet. Ik neem aan dat tegels plakken ook geen lawaai maakt.
Jullie gooien wel van alles door elkaar nu. Maar goed, ik post nu nog een keer de bouwregels, snappen jullie het dan nog niet, dan leg ik dit topic een bouwstop opquote:Op donderdag 23 april 2026 22:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Als ze die gebruikt hebben na acht uur dan is dat niet volgens de bouwregels. Punt is dat niemand dat kan bewijzen inmiddels.
Ik heb mij lasbril opquote:Op donderdag 23 april 2026 22:17 schreef pmponer het volgende:
Jaaaa, dat is heel onduidelijk, bijna niet te lezen joh, wij gaan gewoon door.
Vergeet onze gluiperd Onkel X niet hè! Hands upquote:Op donderdag 23 april 2026 22:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dus... even voor de zij-instromers:
TT (bij 1 persoon) = Tante Til = Lottie
TT (bij 2 personen) = Trage Tukkers = Patrick & Marloes
F&P = Flower en Power(less) = Bianca & Silvio
KKK = KlunsKlusKoppel = Bianca & Silvio
M&M = Moppenflopper en Mono-toon = Menno & Jacky
SS (oude variant) = Schone (?!)Sonja = Sergeant Schoonmaak = Sonja
SS (jonge variant) = Slinkse Spreekstalmeesteres = Steffi
S&S = Steffie & Schoonmoer
BH = Brave Hendrik
GG = Geniepige Gregor = Gregor
BB = Beige en Boring = Kimberley & Jim
Aanvullingen en correcties zijn natuurlijk altijd van harte welkom
Ja natuurlijk, Tante Til en Onkel X zijn 1 eenheid!quote:Op donderdag 23 april 2026 22:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vergeet onze gluiperd Onkel X niet hè! Hands up![]()
Hij heeft een goed voorbeeld in de VS..quote:Op donderdag 23 april 2026 23:20 schreef Arcee het volgende:
Grappig dat je als vrome Christen ook een botte lul kunt zijn.
quote:Op donderdag 23 april 2026 22:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, Tante Til en Onkel X zijn 1 eenheid!![]()
[ afbeelding ]
Ik wil toch even een lans breken voor Silvio. Volgens mij kan hij best wel wat klussen. Hij is niet onhandig en zeker geen kluns. Ze hebben alleen andere prioriteiten en snelheid valt daar niet onder.quote:Op donderdag 23 april 2026 22:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
...
KKK = KlunsKlusKoppel = Bianca & Silvio
...
Aan Mevrouw Campinghoofd!quote:Op vrijdag 24 april 2026 10:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En ineens weet ik waar Sergeant Schoonmaak mij al heel de tijd aan deed denken
Het zou een heel stuk schelen als zijn kleurrijke vriendin ook eens iets deed. Zag hem in deze uitzending met afval slepen. Handen vol een trap omlaag en helemaal krom van de rugpijn en zij zit gewoon aan de koffie met haar tablet op schoot. Dat mens steekt geen poot uit terwijl baardmans het eigenlijk allemaal voor háár doet.quote:Op vrijdag 24 april 2026 11:16 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Ik wil toch even een lans breken voor Silvio. Volgens mij kan hij best wel wat klussen. Hij is niet onhandig en zeker geen kluns. Ze hebben alleen andere prioriteiten en snelheid valt daar niet onder.
Ik denk dat de grootste valkuil van Silvio is dat hij het pas "begrijpt" op het moment dat iemand het voordoet, maar dat hij ook een persoon is die niet in eerste instantie om hulp vraagt.
Je kan wel twijfelen of zo'n koppel dan mee moet doen aan een wedstrijd. Het is ze gewoon ook allemaal te veel.
Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik de namen nog niet kenquote:Op vrijdag 24 april 2026 16:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Wie hopen jullie dat zullen winnen?
Ik hoop op Kimberley en Jim.
Marloes en Patrick *slikkkk* gun jij die de winst? Ik vind het erg chagrijnige tiepjesquote:Op vrijdag 24 april 2026 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik de namen nog niet ken
Op een paar na
Sonja > container
Silvio en Bianca > hippies
Gregor > wijsneus
Marloes > stevige dame van huiswerk en sympathiek
Frank en Lottie > die begin ik steeds leuker te vinden
Marloes + eega of Frank en Lottie gun ik de winst (zeg niet dat het realistisch is)
Oh ik vind ze niet onsympathiek (in verhouding tot de rest)(Marloes en Patrick)quote:Op vrijdag 24 april 2026 16:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Marloes en Patrick *slikkkk* gun jij die de winst? Ik vind het erg chagrijnige tiepjes
Lottie is erg leuk, ga haar ook steeds leuker vinden, Frank ook
Dan heb je nog Sonja en man Hendrik en
Kimberley en man Jim
Dan is er nog Jacky en Menno (zij maken geen gendernogwat kamer) en
Steffi en …….. (vergeten)
Frank en Lottiequote:Op vrijdag 24 april 2026 16:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Wie hopen jullie dat zullen winnen?
Ik hoop op Kimberley en Jim.
Wat vind je van Marloes en Patrick?quote:Op vrijdag 24 april 2026 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Frank en Lottie [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Zijn wel aardig maar vind ze wat saai. Gun ze het iig evt. ook wel.quote:Op vrijdag 24 april 2026 17:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat vind je van Marloes en Patrick?
Af en toe een schroef er in draaien.quote:Op vrijdag 24 april 2026 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij de hippies vraag ik me echt af wat ze doen. Zeggen ze de hele nacht door te gaan, echter zie je ze alleen maar zitten? En natuurlijk lastig van Silvio zijn rug en misschien is Bianca niet handig (al was zij degene die het wilde), maar ze kan toch wel wat meer dan alleen maar zitten?
Wat doen ze in de nacht?
Vond Marloes en Gregor (die kok) eerst wel leuk, nu een stel saggerijnen en die verontwaardigd waren dat er voor alles klushulpen moesten worden ingehuurd om iets op tijd af te krijgen en ze zelf helemaal geen kluservaring hebben.quote:Op vrijdag 24 april 2026 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn wel aardig maar vind ze wat saai. Gun ze het iig evt. ook wel.
De hippies gunde ik het ook wel, maar die kunnen het wel schudden en ik vind Bianca ook niet erg productief.
De rest van de koppels hebben (nogal) wat ergernissen bij me.
Bedoel je Patrick?quote:Op vrijdag 24 april 2026 17:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vond Marloes en Gregor (die kok) eerst wel leuk, nu een stel saggerijnen en die verontwaardigd waren dat er voor alles klushulpen moesten worden ingehuurd om iets op tijd af te krijgen en ze zelf helemaal geen kluservaring hebben.
Kim en Jim waren eerst wat onopvallend, vind die steeds leuker worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |