Nou er is iemand met famillie wezen shoppen, en dan ook nog buiten de tijden dat dit mag!quote:Op donderdag 23 april 2026 21:11 schreef V. het volgende:
"Ja, wij hebben nu eenmaal geen familiehulp"
Ik heb al tijden bij niemand familie gezien.
Ja al een stuk of 30 keerquote:Op donderdag 23 april 2026 21:08 schreef Soury het volgende:
Des te minder zielen des te meer vreugdHad ik al gezegd dat Frank een man naar mijn hart is
Hmmm, die zit ook maar wat aan te klooien.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:15 schreef pmponer het volgende:
Kijk Frank lult de hele dag maar raak maar hij heeft wel een grap ratio van ca 80 procent.
Al mag er wmb wel wat variatie in zijn grappen....op een gegeven moment weet je het wel...ik zou er gek van worden na een tijdjequote:Op donderdag 23 april 2026 21:15 schreef pmponer het volgende:
Kijk Frank lult de hele dag maar raak maar hij heeft wel een grap ratio van ca 80 procent.
Terwijl Lottie nog zo gezegd had dat het zaagblad er verkeerd in zit!quote:Op donderdag 23 april 2026 21:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hmmm, die zit ook maar wat aan te klooien.
Ja maar dat heb je met elke cabaretierquote:Op donderdag 23 april 2026 21:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Al mag er wmb wel wat variatie in zijn grappen....op een gegeven moment weet je het wel...ik zou er gek van worden na een tijdje
Niet goed vanuit Het Blok dat niemand dat controleert.... Eerlijk gezegd kan ik me wel voorstellen dat in dat geval koppels de grens opzoeken...quote:Op donderdag 23 april 2026 21:13 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou er is iemand met famillie wezen shoppen, en dan ook nog buiten de tijden dat dit mag!
Dat zie ik nietquote:Op donderdag 23 april 2026 21:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hmmm, die zit ook maar wat aan te klooien.
Is Frank te boeken?quote:Op donderdag 23 april 2026 21:18 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja maar dat heb je met elke cabaretier
Op een gegeven moment ken je het truukje wel.
Doe ik ook altijd en dan geef ik mijn vrouw de schuldquote:Op donderdag 23 april 2026 21:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee, omdat ie met een grote waffel de boel overschreeuwt
En dan zo'n piano slapstick muziekje eronderquote:Op donderdag 23 april 2026 21:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Terwijl Lottie nog zo gezegd had dat het zaagblad er verkeerd in zit!
Ja nou poeh poeh wat een prutserquote:Op donderdag 23 april 2026 21:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zag je die fout met die zaagmachine niet?
Eens die overtredingen moeten gewoon bestraft worden. En dat gewoon wekelijks.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Niet goed vanuit Het Blok dat niemand dat controleert.... Eerlijk gezegd kan ik me wel voorstellen dat in dat geval koppels de grens opzoeken...
Trouwens.... waar the f*ck is Dennis???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |