Ik las echt heel wat andersquote:
Ja vertel...quote:
Ik las ook iets andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tomatensoep met tuberculose,quote:
Nee, die volg ik niet.quote:Op vrijdag 24 april 2026 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tomatensoep met tuberculose,
ja, mijn hoofd is raar vandaag![]()
of vandaag
Had ik ook niet verwachtquote:Op vrijdag 24 april 2026 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, die volg ik niet.
Maar de soep was lekker
Dat is wel een rare dan, die jij er in las.quote:Op vrijdag 24 april 2026 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tomatensoep met tuberculose,
ja, mijn hoofd is raar vandaag![]()
of vandaag
Gok dat het zomaar aan mij ligtquote:Op vrijdag 24 april 2026 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel een rare dan, die jij er in las.
Daar zet ik ook mijn geld op in.quote:
Ik denk het wel. Niet te laat naar bed gaan dan voordat je helemaal dingen gaat zien die er niet zijn.quote:
Nee. Van Unoxquote:Op vrijdag 24 april 2026 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht
Zelf gemaakte soep?
Kan ook lekker zijn tochquote:
Heb jij dat? Hoe ziet dat eruit?quote:Op vrijdag 24 april 2026 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zet ik ook mijn geld op in.
Misschien wel gewoon niet naar bed gaan, kan beter zijnquote:Op vrijdag 24 april 2026 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Niet te laat naar bed gaan dan voordat je helemaal dingen gaat zien die er niet zijn.
Dan ga je denk ik juist nog meer dingen zien die er niet zijn. Maar je moet doen wat je zelf wil natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2026 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien wel gewoon niet naar bed gaan, kan beter zijn
Als ik doe wat ik wil worden er weer mensen boos enzoquote:Op vrijdag 24 april 2026 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan ga je denk ik juist nog meer dingen zien die er niet zijn. Maar je moet doen wat je zelf wil natuurlijk.
Dan niet doen, tenzij het je niets kan schelen natuurlijk. Boze mensen kunnen best gemeen zijn dus het is maar net wat je wil.quote:Op vrijdag 24 april 2026 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik doe wat ik wil worden er weer mensen boos enzo
2 bier en een wodka graagquote:Op vrijdag 24 april 2026 22:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan niet doen, tenzij het je niets kan schelen natuurlijk. Boze mensen kunnen best gemeen zijn dus het is maar net wat je wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |