Dat is goed. Is de scène waar ze uit het raam van de nachtclub in de klaarstaande auto springen. De naam van de club is te zien als ze wegrijden.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 13:52 schreef DTF het volgende:
Qua jaartallen kan het de Temple of Doom zijn, maar geen herinnering aan deze still.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Dat klinkt bekend. Dan ga ik voor 71+69=140.quote:
Dit vind ik meer dan goed genoeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:33 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend. Dan ga ik voor 71+69=140.
Dat is juist en tevens correct.quote:
Yes!quote:
Correct!quote:Op zondag 3 mei 2026 15:24 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Mali. Met dank aan vele uren Civilization spelen
De naam van de koningquote:Op zondag 3 mei 2026 18:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Correct!Herkende je daardoor de naam van de koning of de naam van de stad?
mitt 9
Quyxz_ 9
Opzoeknaarvrienden 10
Starflyer 8
Burnett 5
pipster 4
slaveloos 4
FireFox1 3
Bargehassus 3
DTF 4
marcel.de 2
Berkery 1
HELL YEAH!quote:
Is er een vraag aan gekoppeld...?quote:Op zondag 3 mei 2026 21:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Oh ik dacht dat die van Maxis was ipv EA Games. Ik vond Sim City veel leuker dan The Sims!![]()
Gelijk deze ff luisteren.
Bekijk deze YouTube-video
Ja, ik zag het te laat. Sorry.quote:
Civilization natuurlijkquote:Op maandag 4 mei 2026 15:07 schreef Starflyer het volgende:
Van welk computerspel is Sid Meier bekend?
quote:
Pirates!quote:Op maandag 4 mei 2026 15:07 schreef Starflyer het volgende:
Van welk computerspel is Sid Meier bekend?
Hintje? Noem bijvoorbeeld nog 3 bekende dingen die in dat jaartal gebeurd zijn.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:20 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
In welk jaar werd het Nationaal Monument op de Dam gebouwd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |