Ja. En daar krijgen die vredelievende bezorgde burgers de schuld vanquote:Op dinsdag 21 april 2026 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Het vloog compleet per ongeluk naar een linie ME
Waarschijnlijk was het gewoon een buurtbewoner die dat stukje vuurwerk ter vermaak wilde afsteken terwijl er compleet toevallig een demonstratie gaande was.
Hou toch op man.quote:Op dinsdag 21 april 2026 11:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat als je ergens een wit/blank persoon op een ´´dader´´ video ziet het toch direcht om buitenlanders gaat.
Vandaar dat bij elke misdaad, zonder enig bewijs, altijd gehaat komt op buitenlanders.
Vandaar dat alle vluchtelingen altijd op 1 hoopje gegooid worden.
Uhu
Wat ben je toch een totaalidioot. In sommige dorpen heb je een dorpsgek. Wij hebben bianconeri de forumgek.quote:Op dinsdag 21 april 2026 11:42 schreef bianconeri het volgende:
Te gek voor woorden dat het normaal geworden is om alle buitenlanders te haten en te verachten.
En als je het daar niet mee eens bent dan ben je een trol en weet ik het wat![]()
Dat belerende ge-etter van jou kan ik persoonlijk ook best missen in topics als deze. Bah.quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat een triest kutleven moet je hebben om mensen te haten die je niet kent en aan de andere kant van het land wonen.
Woonde ze daar maar, dan had niemand er haat opquote:Op dinsdag 21 april 2026 12:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat een triest kutleven moet je hebben om mensen te haten die je niet kent en aan de andere kant van het land wonen.
Toch geeft men daarmee te kennen dat men niet wil praten met iemand die gebrekkig Nederlands praat, m.a.w. men vindt hen inferieur.quote:Op dinsdag 21 april 2026 13:05 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Wat ben je toch een totaalidioot. In sommige dorpen heb je een dorpsgek. Wij hebben bianconeri de forumgek.
Tegen een azc in je dorp zijn staat bij jou gelijk aan buitenlanderhaat.
Laat je eens nakijken, of beter nog, log uit.
Ik had je post verkeerd gelezen. Excuses.quote:Op dinsdag 21 april 2026 13:00 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Hoeveel accountjes heb je bianco? Waaruit blijkt dat ik iemand haat?
Dan zou je wel belerend ge-etter verdienen.quote:Op dinsdag 21 april 2026 13:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat belerende ge-etter van jou kan ik persoonlijk ook best missen in topics als deze. Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |