abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220625307
Bron https://nos.nl/artikel/26(...)dTn9F3K1IiMJdH_Zyrbw

quote:
De politie heeft gisteravond het gebied rond het gemeentehuis in Loosdrecht ontruimd. Dat gebeurde tijdens een demonstratie tegen de komst van een noodopvang voor asielzoekers in het Noord-Hollandse dorp.
Is dit overigens nog NWS? In plaats van “Loosdrecht” kun je hier intussen elke Nederlandse plaatsnaam invullen.
pi_220625328
Het is toch ziek om te zien hoe ver extreem rechtse propaganda rijkt tegenwoordig.

Overal krijgen buitenlanders maar de schuld als de oh zo grote zondebok.
En dan zo´n leuk extreem rechtse actiegroep die naar elke AZC gaat voor een demonstratie, ook zo fijn natuurlijk.
pi_220625330
Kennen we ons ergens aanmelden voor deze demonstraties?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:25:15 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220625339
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:22 schreef bianconeri het volgende:
En dan zo´n leuk extreem rechtse actiegroep die naar elke AZC gaat voor een demonstratie
Dit ja :') Zijn steeds dezelfde figuren.
pi_220625348
quote:
Het is toch ziek om te zien hoe ver extreem rechtse propaganda rijkt tegenwoordig.

En dan zo´n leuk extreem rechtse actiegroep die naar elke AZC gaat voor een demonstratie, ook zo fijn natuurlijk.
Ik zag geen hakenkruizen of hitlergroeten, dus vanwaar de notie dat het om extreemrechtsen zou gaan?

Eerder zeer bezorgde burgers.
pi_220625368
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:27 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Ik zag geen hakenkruizen of hitlergroeten, dus vanwaar de notie dat het om extreemrechtsen zou gaan?

Eerder zeer bezorgde burgers.
Bij elk van die demonstraties is het hetzelfde groepje dat door heel NL reist om herrie te schoppen.
En dat zijn groepen die aardig fan zijn van een bepaald figuur in de historie.
pi_220625372
quote:

Dat is jouw interpretatie.

Ik lees niets over schuld. Ik lees ook niets over een zondebok. Die dingen verzin jij.

Ik lees alleen iets over een demonstratie tegen een noodopvang. Mag je hier niet tegen zijn?

Er is geen schuld. Er is geen zondebok.

Wat er wel is: overbevolking, te weinig woningen, teveel immigratie.
  Redactie Frontpage dinsdag 21 april 2026 @ 11:32:16 #8
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220625374
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:31 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Bij elk van die demonstraties is het hetzelfde groepje dat door heel NL reist om herrie te schoppen.
Hoe krijg je het je strot uit :N
pi_220625389
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:31 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Napoleon?
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:37:15 #10
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220625401
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:32 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Dat is jouw interpretatie.

Ik lees niets over schuld. Ik lees ook niets over een zondebok. Die dingen verzin jij.

Ik lees alleen iets over een demonstratie tegen een noodopvang. Mag je hier niet tegen zijn?

Er is geen schuld. Er is geen zondebok.

Wat er wel is: overbevolking, te weinig woningen, teveel immigratie.
Dmv vuurwerk ed een politiek standpunt maken heet gewoon terrorisme hoor. Daar mag de lat over.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_220625404
quote:
Demonstranten gooiden onder meer met eieren en vuurwerk naar de politie.
:')
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:38:40 #12
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220625412
Snap de sentimenten wel.

Overal waar een opvang is, is het niet meer veilig en veranderd de sfeer.
Stoppen met die kutimport van kanslozen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:38:50 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220625414
Zeer bezorgde burgers die zwaar vuurwerk naar hulpverleners gooien.

Grappig dat dezelfde mensen die altijd zo’n voorstander zijn van keihard straffen dit grotendeels dan weer door de vingers zien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220625415
De lokale politiek in Wijdemeren is al jaren een bizarre puinzooi, totaal disfunctioneel.

Met ruzie: https://www.gooieneemland(...)ewaren/11660153.html
Met chaos: https://www.nhnieuws.nl/n(...)-coalitie-nog-helpen
Met onderling wantrouwen: https://www.gooieneemland(...)ollege/11233531.html
Met wethouders die om de haverklap opstappen: https://nhgooi.nl/nieuws/(...)n-twee-jaar-tijd-weg

Het plan is nu om maar te gaan fuseren met Hilversum. Niettemin (en dat is waar ook dit specifieke pand om de hoek komt kijken) wilde de wethouder nog maar kort geleden dat er toch miljoenen euro's in nieuwe tapijten, lampen en dergelijke voor het gemeentehuis gepompt zouden worden, want het gebouw zou ondanks de fusie nog "jaren nodig" zijn: https://www.gooieneemland(...)erhoud/15436286.html

quote:
Gemeentehuis Wijdemeren kan nog jaren nodig zijn: drie miljoen voor onderhoud

Wijdemeren mag begin 2027 dan niet meer bestaan, het college wil toch echt nog drie miljoen euro uitgeven aan onderhoud van het gemeentehuis aan de Rading. Onbegrip in de politiek, ook over de hoogte van de bedragen, maar volgens wethouder financiën Gert Zagt kan het raadhuis aan de Rading na de fusie best nog eens hard nodig zijn. Alleen al omdat in het Hilversumse raadhuis niet genoeg plek is.
Nu nog maar eens anderhalf jaar verder, en ineens is dat hele gemeentehuis al zodanig overbodig dat het een opvang kan worden. Ineens is er in het Hilversumse raadhuis ook wel genoeg plek voor de ambtenaren van Wijdemeren, blijkbaar.
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:39:13 #15
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220625418
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:32 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Hoe krijg je het je strot uit :N
Bizar weer ja.
Zet tr's. En blijf dat doen.
1947-2016
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:40:05 #16
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220625424
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De lokale politiek in Wijdemeren is al jaren een bizarre puinzooi, totaal disfunctioneel.

Met ruzie: https://www.gooieneemland(...)ewaren/11660153.html
Met chaos: https://www.nhnieuws.nl/n(...)-coalitie-nog-helpen
Met onderling wantrouwen: https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Met wethouders die om de haverklap opstappen: https://nhgooi.nl/nieuws/(...)n-twee-jaar-tijd-weg

Het plan is nu om maar te gaan fuseren in Hilversum. Niettemin (en dat is waar ook dit specifieke pand om de hoek komt kijken) wilde de wethouder nog maar kort geleden dat er toch miljoenen euro's in nieuwe tapijten, lampen en dergelijke voor het gemeentehuis gepompt zouden worden, want het gebouw zou ondanks de fusie nog "jaren nodig" zijn: https://www.gooieneemland(...)erhoud/15436286.html
[..]
Nu nog maar eens anderhalf jaar verder, en ineens is dat hele gemeentehuis al zodanig overbodig dat het een opvang kan worden. Ineens is er in het Hilversumse raadhuis ook wel genoeg plek voor de ambtenaren van Wijdemeren, blijkbaar.
'ambtenaren'.
1947-2016
pi_220625433
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:37 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Dmv vuurwerk ed een politiek standpunt maken heet gewoon terrorisme hoor. Daar mag de lat over.
Nu is het weer terrorisme. De fantasie op links is eindeloos.

Okay, vuurwerk moet bestraft worden. Natuurlijk.

Maar het protest tegen de opgedrongen immigratie blijft staan.
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:50:22 #18
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220625478
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:41 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Nu is het weer terrorisme. De fantasie op links is eindeloos.

Okay, vuurwerk moet bestraft worden. Natuurlijk.

Maar het protest tegen de opgedrongen immigratie blijft staan.
Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld, of ernstige dreiging daarmee, met een politiek of religieus doel.

En zo links ben ik niet trouwens. Ligt aan je referentiekader.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_220625481
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:45 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Totale bullshit en frames posten is niet 'anders denken'.
En 65 tot 80% van NL die een strenger asielbeleid willen wegzetten als 'extreem rechtse propaganda fuik' is al helemaal bullshit. Want onder links zitten ook een hoop mensen waarvan het wel een stuk minder mag. Zoals ik je al gisteren heb gedeeld met je.

Dus zwart-witje, je zit er echt compleet naast.
Iets willen doen tegen de illegalen en criminelen is wat anders dan de zeer diepe haat tegen buitenlanders.
En het zelfs als het duidelijk om een wit/blank persoon gaat roepen hoe slecht buitenlanders zijn.
Of bij andere zaken altijd direct alle buitenlanders veroordelen.

Dat snap je zelf ook wel.
Hoop ik althans, laatste beetje hoop wat ik heb gezien je PoHi
pi_220625485
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Je zet iedere tegenstander van een azc in zn buurt weg als 'fan zijn van een bepaald figuur in de historie.'
En deelt onnozelheden.
Dat zeg ik niet.
En nee dat deel ik niet.

quote:
Daarom mag je best aangesproken worden als trol ja.
En niemand haat per definitie buitenlanders, mensen hebben het niet op de buitenlanders die hier een teringzooi van trappen en nog meer druk komen leggen op verschillende delen in onze maatschappij. Mensen die dat door hebben zet jij ook weg als racisten.

Jij framed mijn berichten door er dingen uit te halen die ik niet zeg.
Jij beledigd mij constant en overal omdat ik geen haat tegen buitenlanders heb en mij wel aan feiten hou.
Als je weer eens op je leugens gewezen wordt dan schiet je in een nog diepere persoonlijke aanval.

Ik ben zelf ook tegen illegalen en criminelen, wat ik al 100x gezegd heb.
Echter gaat het bij velen om een diepe haat tegen alles wat een buitenlander is.
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:52:25 #21
308523 the-eye
I'm a Live Wire
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:52:49 #22
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220625491
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:50 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Iets willen doen tegen de illegalen en criminelen is wat anders dan de zeer diepe haat tegen buitenlanders.
En het zelfs als het duidelijk om een wit/blank persoon gaat roepen hoe slecht buitenlanders zijn.
Of bij andere zaken altijd direct alle buitenlanders veroordelen.

Dat snap je zelf ook wel.
Hoop ik althans, laatste beetje hoop wat ik heb gezien je PoHi
Die zeer diepe haat tegen buitenlanders verzin jij er anders nogal te pas en onpas bij. Steeds maar weer.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 21-04-2026 13:14:19 ]
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220625492
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:45 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Je fantasie slaat weer op hol.

Er is geen haat en er is geen verachting. Die dingen bestaan alleen in jouw hoofd.

Wat is er dan wel? Bezwaar tegen overbevolking, tegen ongelimiteerde immigratie.
Ah, vandaar dat als je ergens een wit/blank persoon op een ´´dader´´ video ziet het toch direcht om buitenlanders gaat.
Vandaar dat bij elke misdaad, zonder enig bewijs, altijd gehaat komt op buitenlanders.
Vandaar dat alle vluchtelingen altijd op 1 hoopje gegooid worden.

Uhu :')
pi_220625494
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:52 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Die zeer diepe haat tegen buitenlanders verzin jij er anders nogal te pas en onpas bij. Steeds maar weer.
Misschien moet je eens wat topics gaan doorlezen ipv blind dit te roepen en kom dan maar weer eens terug
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:54:27 #25
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220625503
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:53 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Misschien moet je eens wat topics gaan doorlezen ipv blind dit te roepen en kom dan maar weer eens terug
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:52 schreef bianconeri het volgende:

-knip-

Ik ben zelf ook tegen illegalen en criminelen, wat ik al 100x gezegd heb.
Echter gaat het bij velen om een diepe haat tegen alles wat een buitenlander is.
Hier bijvoorbeeld.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')