abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220625506
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:54 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[..]
Hier bijvoorbeeld.
Je haalt een post van mij aan, en wat nu?

Lees even wat ik zeg en kom dan weer terug.
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:56:37 #27
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220625516
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:50 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Iets willen doen tegen de illegalen en criminelen is wat anders dan de zeer diepe haat tegen buitenlanders.
Waar is de diepe haat dan? In jouw hoofd waarschijnlijk als projectie wat je hebt tegen NL'ers.
Mensen hebben een diepe haat tegen het volk wat komt parasiteren en een rotzooi komt trappen. En ook een diepe haat tegen alles en iedereen die dat volk maar helpt bij vanalles en wegkijkt. Of zand in de ogen strooit.
quote:
En het zelfs als het duidelijk om een wit/blank persoon gaat roepen hoe slecht buitenlanders zijn.
Of bij andere zaken altijd direct alle buitenlanders veroordelen.
Andere zaken? Welke andere zaken?
Bij de criminaliteit? Bij de woningnood? Bij de afbrekende voorzieningen? Bij de werklozen?
Jep, allemaal. Omdat ze daar veel al ook in voorkomen op allerlei negatieve manieren.

Maar zwart-witje die in Estland woont volgens hemzelf, volgens hem is het aaaaaaaallllllemaal niet waar.
Je weet niet eens waar je het over hebt man.
quote:
Dat snap je zelf ook wel.
Hoop ik althans, laatste beetje hoop wat ik heb gezien je PoHi
Ach. Laat zien dan, of verzin wat beters.
Die pohi zit prima in elkaar. itt tot die van jou welke doorspekt is met een bult haat tegen alles wat westers is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220625533
quote:

[..]
Iets willen doen tegen de illegalen en criminelen is wat anders dan de zeer diepe haat tegen buitenlanders.
En het zelfs als het duidelijk om een wit/blank persoon gaat roepen hoe slecht buitenlanders zijn.

De zeer diepe haat tegen buitenlanders is alleen een fantasie in jouw hoofd.

Er is in Nederland geen haat tegen buitenlanders. Integendeel. Buitenlanders zijn hier al eeuwen welkom en dragen op allerlei manieren bij aan de bloeiende samenleving.

Wat is er wel? Ik blijf het maar herhalen in de hoop dat het kwartje een keer gaat vallen: overbevolking. Teveel mensen in een te klein gebied. Schaarste van woningen. Een begrotingstekort. Te druk. Teveel vervuiling. Teveel problemen.
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:59:08 #29
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220625536
quote:

[..]

Sodemieter nou eens een keer op met je buitenlanderhaat-frame. Makkelijk gelul vanuit het Oostblok.

Het gaat er bij de meute gewoon niet in dat je in een overbelaste situatie geen moer voor elkaar krijgt, behoudens het structureel realiseren van gratis noodopvang voor "vluchtelingen". Er zit geen enkele stop op terwijl de sociale zekerheid structureel wordt uitgehold.

Bovendien nog eens onder werkuren van Jan Modaal volle tassen van de Action meesleuren naar hun vertrek. En rondrijden op fatbikes.

Daar krijg je sociale onrust van.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220625541
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:22 schreef bianconeri het volgende:
Het is toch ziek om te zien hoe ver extreem rechtse propaganda rijkt tegenwoordig.

Overal krijgen buitenlanders maar de schuld als de oh zo grote zondebok.
En dan zo´n leuk extreem rechtse actiegroep die naar elke AZC gaat voor een demonstratie, ook zo fijn natuurlijk.
U kletst uit den nek.
Dit was niet extreem rechts, dit waren ontevreden burgers die 110 voornamelijk jonge mannelijke asielzoekers in de maag gesplitst krijgen.
De burgemeester heeft dit besluit op persoonlijke titel genomen zonder enige inspraak van burgers en/of gemeenteraad.
De bewoners werden net voor het weekend geïnformeerd over de beslissing dat dit per komende woensdag in zou gaan.
Ondanks berichtgeving in de media verliep de demonstratie voornamelijk rustig, behalve op het eind waarbij enige onverlaten het nodig vonden om vuurwerk af te steken, wat overigens niet richting de politie ging.
Er liep een (1) extreem rechts figuur dat pamfletten uitreikte maar deze werd door zo goed als iedereen genegeerd.

En als klap op de vuurpijl: deze mensen mogen hier niet eens gevestigd worden volgens de eigen regels van de gemeente maar deze gaat dit 'gedogen'. Alle verzoeken tot handhaving van de regels zullen worden genegeerd.
pi_220625559
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:53 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ah, vandaar dat als je ergens een wit/blank persoon op een ´´dader´´ video ziet het toch direcht om buitenlanders gaat.
Vandaar dat bij elke misdaad, zonder enig bewijs, altijd gehaat komt op buitenlanders.
Vandaar dat alle vluchtelingen altijd op 1 hoopje gegooid worden.

Uhu :')
Sorry, maar ik kan hier geen touw aan vastknopen. Misschien heb je even wat frisse lucht nodig.
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:06:05 #32
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220625572
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Lekker makkelijk, lekker users intens naar framen zodat je denkt dat je het morele voordeel hebt.
Iedere. Keer. Weer.
Je normaliseert extreem rechts gedrag en gedachtengoed. Je hebt het zelf niet eens in de gaten.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Redactie Sport dinsdag 21 april 2026 @ 12:06:16 #33
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220625574
Als ze zich zouden gedragen was ME niet nodig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:08:04 #34
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220625584
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Je normaliseert extreem rechts gedrag en gedachtengoed. Je hebt het zelf niet eens in de gaten.
Waar dan?
Doe een quote.

Of hou je beschuldigingen voor je.
1947-2016
pi_220625588
quote:
Het is toch ziek om te zien hoe ver extreem rechtse propaganda rijkt tegenwoordig.

En dan zo´n leuk extreem rechtse actiegroep die naar elke AZC gaat voor een demonstratie, ook zo fijn natuurlijk.
Heb je wel eens in de buurt van een AZC gewoond? Want niet overal, maar op veel plekken heeft dat hele nare gevolgen voor omwonenden.

Dus om dit protest weg te zetten als vreemdelingenhaat is vrij bizar. Net als de beschuldiging ‘extreem rechts’.

De manier waarop (vuurwerk, eieren gooien) is niet ok. Maar protest tegen een AZC is allesbehalve raar.
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:09:33 #36
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220625592
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:59 schreef apenoot het volgende:

[..]
Ondanks berichtgeving in de media verliep de demonstratie voornamelijk rustig, behalve op het eind waarbij enige onverlaten het nodig vonden om vuurwerk af te steken, wat overigens niet richting de politie ging.
Vreemd dat je dan in de eerste seconde van het geposte filmpje al een stuk vuurwerk richting politie gegooid ziet worden, zal wel AI zijn
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220625647
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Vreemd dat je dan in de eerste seconde van het geposte filmpje al een stuk vuurwerk richting politie gegooid ziet worden, zal wel AI zijn
Dan moet je nog maar eens goed kijken.
Het was a niet in de eerste seconden en b, de politie reed met busjes richting het vuurwerk maar het vuurwerk werd niet naar de politie gegooid.
Nu ben ik het er helemaal mee eens dat vuurwerk geen plek heeft op een demonstratie, maar het is niet gegaan zoals het verkocht wordt in de media.
pi_220625688
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Waar dan?
Doe een quote.

Of hou je beschuldigingen voor je.
Daar ben je al 100x op gewezen door meerdere users.

Maar blijf je act lekker volhouden joh
pi_220625697
In elk topic krijgen alle buitenlanders direct de volle laag.
Alle buitenlanders moeten oprotten en zijn altijd de criminelen.

Maar neeeeee mensen zijn niet tegen buitenlanders. Nahhhhh.

En dan anderen durven te beledigen

:') :')

Goh, waarom zie je overal dat deze site maar 1 reputatie heeft en dat users daarom weg blijven.
Maar neeeee dat kan allemaal niet :')
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:28:39 #40
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220625718
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:25 schreef bianconeri het volgende:
In elk topic krijgen alle buitenlanders direct de volle laag.
Alle buitenlanders moeten oprotten en zijn altijd de criminelen.

Maar neeeeee mensen zijn niet tegen buitenlanders. Nahhhhh.

En dan anderen durven te beledigen

:') :')

Goh, waarom zie je overal dat deze site maar 1 reputatie heeft en dat users daarom weg blijven.
Maar neeeee dat kan allemaal niet :')
Donder nou toch gewoon eens op met dat achterlijke getroll man.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:29:11 #41
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220625722
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:23 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Daar ben je al 100x op gewezen door meerdere users.

Maar blijf je act lekker volhouden joh
Stukje projectie wat hier gebeurd. Recht op iedereens scherm.

Iemand die het niet eens met jou is, is niet direct extreem rechts, fascist, nazi en fan van een 'bepaald figuur in die historie'. Jij bent diegene die direct iemand framed zodra die het oneens is met je. Jij bent diegene die haat verpakt in een mooie laffe sugarcoating.

En je hebt het zelf niet eens door. Ondanks een shitload aan users welke je inmiddels wel doorhebben en je er ook op aanspreken, heb jij het niet door wat er gaande is in je hoofd.

Schitterend. Ga vooral door.
Schepje nodig voor het graven?

Asje. Ga nog dieper.
1947-2016
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:33:26 #42
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220625746
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:16 schreef apenoot het volgende:

[..]
Dan moet je nog maar eens goed kijken.
Het was a niet in de eerste seconden en b, de politie reed met busjes richting het vuurwerk maar het vuurwerk werd niet naar de politie gegooid.
Nu ben ik het er helemaal mee eens dat vuurwerk geen plek heeft op een demonstratie, maar het is niet gegaan zoals het verkocht wordt in de media.
Ze reden op het gegooide vuurwerk af _O_

Die moet ik onthouden
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:35:57 #43
3542 Gia
User under construction
pi_220625756
quote:

Ik wil niks zeggen, maar die klimaatwappies zijn ook ondertussen bekend met namen en rugnummers.
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:38:46 #44
3542 Gia
User under construction
pi_220625764
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:38 schreef Caland het volgende:
Zeer bezorgde burgers die zwaar vuurwerk naar hulpverleners gooien.

Grappig dat dezelfde mensen die altijd zo’n voorstander zijn van keihard straffen dit grotendeels dan weer door de vingers zien.
Waar lees je dat precies? Volgens mij is iedereen hier tegen vuurwerk gooien naar hulpverleners.
pi_220625766
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:31 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Bij elk van die demonstraties is het hetzelfde groepje dat door heel NL reist om herrie te schoppen.
En dat zijn groepen die aardig fan zijn van een bepaald figuur in de historie.
Bijzonder dat dat bij rechts nu 'ineens' ook is. Bij links is dat al jaren zo.

Immigratie IS ook gewoon het grote probleem in onze maatschappij.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_220625775
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:34 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Napoleon?
Ik weet het ik weet het! Volkert vd Graaf volgers!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_220625778
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:39 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Bijzonder dat dat bij rechts nu 'ineens' ook is. Bij links is dat al jaren zo.

Immigratie IS ook gewoon het grote probleem in onze maatschappij.
Links Nederland heeft helemaal geen invloed op de besluiten die hogerhand voor Nederland neemt.
pi_220625780
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:29 schreef Red_85 het volgende:

Iemand die het niet eens met jou is, is niet direct extreem rechts, fascist, nazi en fan van een 'bepaald figuur in die historie'. Jij bent diegene die direct iemand framed zodra die het oneens is met je. Jij bent diegene die haat verpakt in een mooie laffe sugarcoating.
En weer kom je met een leugen aanzetten. Want dit is gewoon onzin. Meer dan genoeg users waar ik het niet mee eens ben en andersom. Maar die users hebben wel respect voor anderen, die users praten wel normaal. Jij alles behalve. Daarnaast zeg ik ook nergens dat het allemaal maar extreem rechts is.

Maar goed leugens en persoonlijk aanvallen, zoals we van je gewend zijn.

Heeft ook letterlijk niets met een andere mening te maken. Jij liegt constant en bent daar al vaak op gewezen, door meerdere users.
Daarnaast beledig jij alles en iedereen met een andere mening. Buitenlanders zijn niet het grootste kwaad? ´´TROLLLL BELEDIG GESCHREEUW´´

quote:
En je hebt het zelf niet eens door. Ondanks een shitload aan users welke je inmiddels wel doorhebben en je er ook op aanspreken, heb jij het niet door wat er gaande is in je hoofd.
Scheelt dat niemand het wel bekende haat moslims en love Israel groepje niet meer serieus nemen.
pi_220625783
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:33 schreef Caland het volgende:

[..]
Ze reden op het gegooide vuurwerk af _O_

Die moet ik onthouden
Ok, je bent dus ook een hopeloze trol die niet zelf een filmpje goed kan bekijken.
Weten we dat ook weer. :W
pi_220625793
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:42 schreef bianconeri het volgende:
Te gek voor woorden dat het normaal geworden is om alle buitenlanders te haten en te verachten.
En als je het daar niet mee eens bent dan ben je een trol en weet ik het wat :') :')
Ik haat ze helemaal niet? Jij bent echt niet goed bij je hoofd he?

Je kunt alleen niet heel afrika hier in Europa en in Nederland opvangen. HET GAAT GEWOON NIET!! Je ziet toch ook wat er gebeurt om je heen?

Jij verward racisme met zelfbescherming. Compleet idioot als je dat zelf niet inziet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')