https://youtube.com/shorts/ZEO_zxicDFw?is=AUJYdE3cKOE24qhwquote:Op dinsdag 21 april 2026 12:42 schreef apenoot het volgende:
[..]
Ok, je bent dus ook een hopeloze trol die niet zelf een filmpje goed kan bekijken.
Weten we dat ook weer.
Leuk dat je woorden in mijn mond legt (dan wel niet goed leest).quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:45 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Ik haat ze helemaal niet? Jij bent echt niet goed bij je hoofd he?
Ah ja, alle buitenlanders haten en weg willen hebben is zelfbescherming.quote:Jij verward racisme met zelfbescherming. Compleet idioot als je dat zelf niet inziet.
Serieus, zoek hulp?quote:Op dinsdag 21 april 2026 11:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat als je ergens een wit/blank persoon op een ´´dader´´ video ziet het toch direcht om buitenlanders gaat.
Vandaar dat bij elke misdaad, zonder enig bewijs, altijd gehaat komt op buitenlanders.
Vandaar dat alle vluchtelingen altijd op 1 hoopje gegooid worden.
Uhu
Nah! Dat kan niet! Dat was of AI of links natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/ZEO_zxicDFw?is=AUJYdE3cKOE24qhw
Letterlijk seconde 1. Je ziet zelfs nog een rookpluim van het gegooide stuk vuurwerk richting de linie. Hadden ze daar maar gewoon niet moeten staan, toch?
Jamaar dat was extreemlinkse antifa natuurlijkquote:Op dinsdag 21 april 2026 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Letterlijk seconde 1. Je ziet zelfs nog een rookpluim van het gegooide stuk vuurwerk richting de linie. Hadden ze daar maar gewoon niet moeten staan, toch?
Er zijn weglopende mensen te zien en vuurwerk. Niet wie het afsteekt, of het gegooid wordt of wat dan ook.quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, waarschijnlijk was het de politie zelf die dat vuurwerk gooidequote:Op dinsdag 21 april 2026 12:49 schreef apenoot het volgende:
[..]
Er zijn weglopende mensen te zien en vuurwerk. Niet wie het afsteekt, of het gegooid wordt of wat dan ook.
Ja, zelfbescherming. Je laat een stel onontwikkelde los op een samenleving die 500 jaar verder ge-evolueerd is. Niet een paar maar met miljoenen tegelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Leuk dat je woorden in mijn mond legt (dan wel niet goed leest).
Dat is tegenwoordig helemaal de norm geworden hier of niet?
[..]
Ah ja, alle buitenlanders haten en weg willen hebben is zelfbescherming.
Misschien gewoon niet meer serieus op in gaan. Doe ik zelf al lang niet meer, er is gewoon geen enkele grond om je op te laten naaien.quote:Op dinsdag 21 april 2026 11:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Die zeer diepe haat tegen buitenlanders verzin jij er anders nogal te pas en onpas bij. Steeds maar weer.
Je noemt niet 1 feit. In dit hele topic heb je alleen maar gal zitten spuien.quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Feiten zijn blijkbaar lastig te accepteren voor je.
Geeft niet.
Hij heeft waarschijnlijk opgelet bij de rechts Els demo. Zelfde gastjes en overduidelijke sympathie voor snormans. Gelukkig is dat maar een klein groepje in Nederland.quote:
Of zoals deze meneer die censuur probeert te doen op onwelgevallige meningen.quote:Op dinsdag 21 april 2026 11:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bizar weer ja.
Zet tr's. En blijf dat doen.
Terwijl hij dit soort extreem rechtse bagger schrijft. Vervang opvang eens met joden.quote:Op dinsdag 21 april 2026 11:38 schreef Red_85 het volgende:
Snap de sentimenten wel.
Overal waar een opvang is, is het niet meer veilig en veranderd de sfeer.
Stoppen met die kutimport van kanslozen.
quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:52 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Ja, zelfbescherming. Je laat een stel onontwikkelde los op een samenleving die 500 jaar verder ge-evolueerd is. Niet een paar maar met miljoenen tegelijk.
Dat gaat mis. Ik ben vooral bang dat het dadelijk wel haat wordt. Dan wordt het nog veel smeriger.
quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:52 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Misschien gewoon niet meer serieus op in gaan. Doe ik zelf al lang niet meer, er is gewoon geen enkele grond om je op te laten naaien.
Blijkbaar mag je geen andere meningen meer hebben hier. Duidelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:52 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Je noemt niet 1 feit. In dit hele topic heb je alleen maar gal zitten spuien.
Als jij niet 1 feit hebt gezien, dan heb je toch een leesprobleem ontstaan door beginnende dementie.quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:52 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Je noemt niet 1 feit. In dit hele topic heb je alleen maar gal zitten spuien.
Maar dat kleine groepje staat wel in elke gemeente bij anti AZC demonstratiesquote:Op dinsdag 21 april 2026 12:54 schreef Glazenmaker het volgende:
Hij heeft waarschijnlijk opgelet bij de rechts Els demo. Zelfde gastjes en overduidelijke sympathie voor snormans. Gelukkig is dat maar een klein groepje in Nederland.
Gevaarlijker is de grotere groep die asielzoekers erger vindt dan bruinrechts en daarom net doet alsof dit soort relschoppers normale bezorgde burgers zijn.
Wat een triest kutleven moet je hebben om mensen te haten die je niet kent en aan de andere kant van het land wonen.quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:45 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Ik haat ze helemaal niet? Jij bent echt niet goed bij je hoofd he?
Je kunt alleen niet heel afrika hier in Europa en in Nederland opvangen. HET GAAT GEWOON NIET!! Je ziet toch ook wat er gebeurt om je heen?
Jij verward racisme met zelfbescherming. Compleet idioot als je dat zelf niet inziet.
De mensen die het treft kunnen er dan ook prima tegen demonstreren.quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:53 schreef Nebelwerfer het volgende:
Sfeer die omsloeg en politie die bekogeld werd.
Prima redenen voor me inzet.
Mensen mogen protesteren maar niet janken als je je niet gedraagt.
Reden van protest staat er los van.
Ik vind het wel typisch dat deze protesten vaak uit de hand lopen. Ik geloof wel in een gevoel van onmacht die dan weer ontstaat uit angsten die gevoed worden door populisme.
Lees je berichten zelf eens terug? Je eerste post en iedereen die het niet met jouw eens is is een hitler aanhanger..........quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
[..]
Blijkbaar mag je geen andere meningen meer hebben hier. Duidelijk.
Dingen bespreken mag ook niet meer.
Alles wat niet in je eigen straatje past is getrol en gal.
Zoals nog een aantal gebruikers hier: totaal hopeloos.quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, waarschijnlijk was het de politie zelf die dat vuurwerk gooide
Welk feit heeft bianconeri genoemd dan? Ik hoor hem alleen maar zijn mening droeftoeteren, er komt geen feit aan te pas.quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:55 schreef torentje het volgende:
[..]
Als jij niet 1 feit hebt gezien, dan heb je toch een leesprobleem ontstaan door beginnende dementie.
Doe ik meestal ook niet hoor, maar diverse topics worden gewoon verknalt met dit soort bagger. Dat stoort me soms nogal.quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:52 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Misschien gewoon niet meer serieus op in gaan. Doe ik zelf al lang niet meer, er is gewoon geen enkele grond om je op te laten naaien.
Hoeveel accountjes heb je bianco? Waaruit blijkt dat ik iemand haat?quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat een triest kutleven moet je hebben om mensen te haten die je niet kent en aan de andere kant van het land wonen.
Het vloog compleet per ongeluk naar een linie MEquote:Op dinsdag 21 april 2026 12:59 schreef apenoot het volgende:
[..]
Zoals nog een aantal gebruikers hier: totaal hopeloos.
Ja, iemand stak vuurwerk af. Ja, de politie was in de buurt. Nee, het werd niet naar de politie gegooid.
En dat is wat mij betreft het laatste wat ik er over zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |