Ze liggen ‘s nachts ook alleen inderdaad. Ik vroeg me af of het een tactiek kan zijn. Minder warmte aanbieden en dan kijken wie dat overleeft. Degene die nog te klein/zwak zijn, zouden wellicht te veel energie kosten om groot te krijgen.quote:Op maandag 4 mei 2026 07:49 schreef oh-oh het volgende:
Meelwormen apart van de pindakaas neem ik aan? Dat kan papa ze wel voeren idd. Liggen ze in de nacht ook alleen?
Nee, dat lijkt me ook niet realistisch.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:40 schreef DoubleDip het volgende:
Leuk hoor die bekkies weer. Maar goed, de natuur is hard. Dus denken dat er straks 8 kleine meisjes uitvliegen is ook niet echt realistisch denk ik.
Of ze vliegen wel uit, waarna ze gelijk opgewacht worden door een kat/reiger/etc…quote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:40 schreef DoubleDip het volgende:
Leuk hoor die bekkies weer. Maar goed, de natuur is hard. Dus denken dat er straks 8 kleine meisjes uitvliegen is ook niet echt realistisch denk ik.
Jemig, ik word helemaal depri.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Of ze vliegen wel uit, waarna ze gelijk opgewacht worden door een kat/reiger/etc…
Dat heb ik eens live zien gebeuren, heb er echt nachten slecht van geslapen, direct getraumatiseerdquote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Of ze vliegen wel uit, waarna ze gelijk opgewacht worden door een kat/reiger/etc…
Nou dan hoop ik deze pestkopquote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ze worden meestal niet ouder dan een paar jaar, dus zo erg is het ook niet. Maar misschien zit er een hele sterke tussen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook niet realistisch.
Zou wel een unicum zijn.
Nou heb jij je naam ook niet echt mee, hè…..quote:Op dinsdag 5 mei 2026 18:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat heb ik eens live zien gebeuren, heb er echt nachten slecht van geslapen, direct getraumatiseerd.
Bij ons brievenbusnestje hielden we de katten een paar dagen binnen als de (uit)vlieglessen begonnen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |