Ach nee!quote:Op zaterdag 25 april 2026 16:03 schreef Iemand91 het volgende:
Hier minder goed nieuws. Vrouw koolmees sliep nog in de nestkast van woensdag op donderdag (15-16 april) maar heeft die nacht geloof ik ook geen ei gelegd. Is die ochtend weggevlogen en is - denk ik - ook niet meer teruggekomen.
Er komen nu wel eens koolmezen langs, maar heb het idee dat het anderen zijn want ze blijven niet hangen, geen nestgedrag, geen aandacht voor de eieren (die overigens diep onder nestmateriaal verstopt zitten) en bovenal; nu al tot 2x toe juist nestmateriaal uit de nestkast gehaald en meegenomen.
Verkoop je het vogelhuisje Incl koolmees en eitjes?quote:Op zondag 26 april 2026 15:05 schreef Phaidra het volgende:
Wij zijn druk met Koningsdag uitzoekwerk (wat willen we verkopen, is het compleet, etc). Maar ons koolmeesje is er geukkig nog wel.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 april 2026 15:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Verkoop je het vogelhuisje Incl koolmees en eitjes?
Om er op te stampen?quote:
Ahwquote:Op maandag 27 april 2026 20:28 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een topnieuws!
Bij mij ondanks het gebrek aan bewoonde nestkasten gelukkig wel een eend met pulletjes. Eergisteren waren het er 13. Gisteren begon met 9 en ik zag een reiger er 2 wegpakken. Vanavond had ze er nog maar 1![]()
[ afbeelding ]
Wtf eten reigers eendenkuikeltjes??quote:Op maandag 27 april 2026 20:28 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een topnieuws!
Bij mij ondanks het gebrek aan bewoonde nestkasten gelukkig wel een eend met pulletjes. Eergisteren waren het er 13. Gisteren begon met 9 en ik zag een reiger er 2 wegpakken. Vanavond had ze er nog maar 1![]()
[ afbeelding ]
Ah nee wat een natuurramp! Ik hoop stiekem dat ze zich ergens verstopt hebben maar dat is vast niet waarquote:Op maandag 27 april 2026 20:28 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een topnieuws!
[ afbeelding ]
Een kleine maximameesquote:Op maandag 27 april 2026 19:41 schreef Phaidra het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BABYNIEUWS!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is een koningsdagkuiken geboren vandaag!
Een heel klein hulpeloos kuikenmeesje. Zo aandoenlijk!
[ afbeelding ]
Een paar minuutjes later kwam Charlotte terug. Babymeesje krijgt een hapje en vervolgens ploft ze weer op het nest.
[ afbeelding ]
Hier zie je ook nog een glimp(je) van de mini.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |