Zeer schattig.quote:Op dinsdag 21 april 2026 11:51 schreef Phaidra het volgende:
Hierbij vers van de pers:Slaap
[ afbeelding ]
Die foto is vast genomen voordat het achtste ei er lagquote:
Oh crapquote:
Je hebt toch niet stiekem zelf een eitje erbij gelegd hèquote:Op dinsdag 21 april 2026 15:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh crap![]()
. Snel tussendoor wat foto’s en filmpjes geplakt maar blijkbaar niet goed gekeken
Hierbij zicht op de 8 eitjes![]()
[ afbeelding ]
Gut, het is echt een flufjequote:Op dinsdag 21 april 2026 11:51 schreef Phaidra het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 april 2026 11:51 schreef Phaidra het volgende:
[ afbeelding ]
Wat gek! Wij hebben helemaal geen grote tuin, wel veel groen rondom ons huis. Is er bij jou rondom de kasten voldoende mogelijkheid om te schuilen?quote:Op woensdag 22 april 2026 01:27 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben hier best jaloers op. Ik heb door de jaren heen in mijn oude en in mijn huidige tuin verschillende kasten opgehangen, maar er heeft nog nooit iets ingezeten.
Ik doe mee met jaloers zijn.quote:Op woensdag 22 april 2026 01:27 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben hier best jaloers op. Ik heb door de jaren heen in mijn oude en in mijn huidige tuin verschillende kasten opgehangen, maar er heeft nog nooit iets ingezeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |