abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221464289
Na een opmerking van mij over hoe je hulp kan vragen bij mondial relay is ineens de locker wel open... Nou ja, nu nog transactie goedkeuren en dan ben ik er weer vanaf.

Die stomme ai plaatjes, ik weiger gewoon bij zo iemand te kopen.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_221465969
Ik zag laatst een vest waarvan ik de foto's niet met elkaar kon rijmen; navraag bij verkoopster gedaan, zij vertelde de 'foto's' door AI te laten genereren. Ik had 't nooit bedacht :D _O-
Verklaarde wel de slanke modellen in de kleren met grote maten. Dat meldde ik ook aan haar en zij vond 't een goed punt en zou haar AI leren om grotere maten om een wat steviger model te suggereren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 31 juli 2026 @ 09:39:55 #203
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_221470239
Ik had gisteren iemand die Teva sandalen in twee verschillende maten probeerde te verkopen (een ongelijk paar). Op de foto's duidelijk een sandaal groter dan de andere, bij inzoomen op de bandjes ook zichtbaar dat t een maat 39 en 40 was. Niks hierover in de tekst natuurlijk. De advertentie is nu weg, ben benieuwd wat de koper er van vindt...
  Vis een optie? vrijdag 31 juli 2026 @ 12:11:53 #204
70532 loveli
N
pi_221471285
Late to the game, maar gisteren mijn eerste vinted aankoop gedaan.
Krijg ik een heel blabericht van de verkoper dat ik geweldig goede smaak heb want het is zo'n leuk item en ze gaat get met zorg inpakken.

Doe mij gewoon een zakelijk berichtje als het op de post is.
crap in = crap out
pi_221471512
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 12:11 schreef loveli het volgende:
Late to the game, maar gisteren mijn eerste vinted aankoop gedaan.
Krijg ik een heel blabericht van de verkoper dat ik geweldig goede smaak heb want het is zo'n leuk item en ze gaat get met zorg inpakken.

Doe mij gewoon een zakelijk berichtje als het op de post is.
Zelfs dat berichtje doe ik nooit, het systeem van Vinted geeft aan dat het verstuurd is.

Soms ontstaat er spontaan een leuk gesprekje, maar in principe communiceer ik niet met kopers. Met verkopers ook niet trouwens.

Ik kreeg pas weer een pakketje met allerlei extra’s, echt bizar, ik kocht een boek van ¤1,50 en er zat bij: een zakje confetti, een nagelvijltje, een haarklemmetje, een gummetje en een armbandje met mijn naam. Echt, waarom?
pi_221471879
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 09:39 schreef mousemicky het volgende:
Ik had gisteren iemand die Teva sandalen in twee verschillende maten probeerde te verkopen (een ongelijk paar). Op de foto's duidelijk een sandaal groter dan de andere, bij inzoomen op de bandjes ook zichtbaar dat t een maat 39 en 40 was. Niks hierover in de tekst natuurlijk. De advertentie is nu weg, ben benieuwd wat de koper er van vindt...
Dat is echt slecht.
pi_221471916
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 12:47 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Zelfs dat berichtje doe ik nooit, het systeem van Vinted geeft aan dat het verstuurd is.

Soms ontstaat er spontaan een leuk gesprekje, maar in principe communiceer ik niet met kopers. Met verkopers ook niet trouwens.

Ik kreeg pas weer een pakketje met allerlei extra’s, echt bizar, ik kocht een boek van ¤1,50 en er zat bij: een zakje confetti, een nagelvijltje, een haarklemmetje, een gummetje en een armbandje met mijn naam. Echt, waarom?
Vaag, wat moet je met die troep. Ik zou een negatieve recensie geven. -O-.
pi_221472142
Gelukkig kan ik het in het weggeefcircuit wel kwijt, weggooien is niet nodig, maar echt: hou je goedbedoelde troep bij je.
Ook dat inpakken als een kadootje met inpakpapier en lintjes enzo, hou op. Verpak het stevig en bij voorkeur zodanig dat het verpakkingsmateriaal nog tig keer hergebruikt kan worden.
pi_221472243
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 12:47 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

:D

Ik heb heel soms iets raars er bij; oorbelletjes of een zakje gummibeertjes, of een sjaaltje.
Feestelijke verpakking heb ik nog niet getroffen :')

Ik heb dat ook allemaal liever niet dan wel, en communicatie hoeft van mij ook niet per se. Em je moet het heel bont maken wil ik niet gewoon 5 sterren geven (ok, twee gelijke polyester hemdjes, waarvan eentje mét label nota bene, aan mij verkopen als 'zijde', daar hou ik niet van)
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221474034
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 13:38 schreef sigme het volgende:
Em je moet het heel bont maken wil ik niet gewoon 5 sterren geven (ok, twee gelijke polyester hemdjes, waarvan eentje mét label nota bene, aan mij verkopen als 'zijde', daar hou ik niet van)
Ik heb een keer iemand 4 sterren gegeven omdat het pakketje doorweekt was. "Ja kan ik nog aan doen blabla, draai terug" etc. Betrof een kledingstuk. Nou, je kan daar wel wat aan doen. Doe het in een verzendzak of doe er een vuilniszak overheen en dan in een doosje. Ik vind het asociaal als het niet netjes verpakt wordt. Ik doe het zelf altijd zo secuur mogelijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 31 juli 2026 @ 23:22:06 #211
327807 Mariposas
יה&#14
pi_221476935
Nou mijn definitie van “netjes verpakken” is niet het in een vuilniszak stoppen en daarna in een doos doen… lijkt me een gevalletje pech. Ik heb echt al heel wat gekocht en verkocht en nog nooit natte pakjes gehad. Zelf verpak ik altijd in wat ik voorhanden heb, dozen of nog nette verzendzakken. In het kader van duurzaamheid gebruik ik ook alleen gebruikte materialen. Als ik nog van die transparante zakjes heb gebruik ik die meestal wel maar die heb ik niet altijd. Dus met enige regelmaat zit kleding bij mij wel los in een doos. Een nieuwe zak zou ik alleen gebruiken bij bijvoorbeeld speelgoed met losse onderdelen.
Ik zie bedrijven als Bol ook nog niet al hun materialen in plastic wikkelen voor het de doos ingaat… bij mij zou je vier sterren terugkrijgen vanwege het zeuren. :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 00:08:56 #212
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221477065
Een doos is een prima verpakking. Dat het doorweekt is kunnen verkoper toch niks aan doen? Snap sowieso niet zo goed hoe dat heeft kunnen gebeuren maar goed.

Ik stop alles rechtstreeks in een verzendzak, geen extra papier of plastic of freubels, nooit klachten.
Alleen boeken gaat wel iets van karton of bubbel plastic omheen. Allemaal recycle van wat we zelf aan verpakkingsmateriaal hebben ontvangen inderdaad.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_221477506
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 23:22 schreef Mariposas het volgende:
Nou mijn definitie van “netjes verpakken” is niet het in een vuilniszak stoppen en daarna in een doos doen… lijkt me een gevalletje pech. Ik heb echt al heel wat gekocht en verkocht en nog nooit natte pakjes gehad. Zelf verpak ik altijd in wat ik voorhanden heb, dozen of nog nette verzendzakken. In het kader van duurzaamheid gebruik ik ook alleen gebruikte materialen. Als ik nog van die transparante zakjes heb gebruik ik die meestal wel maar die heb ik niet altijd. Dus met enige regelmaat zit kleding bij mij wel los in een doos. Een nieuwe zak zou ik alleen gebruiken bij bijvoorbeeld speelgoed met losse onderdelen.
Ik zie bedrijven als Bol ook nog niet al hun materialen in plastic wikkelen voor het de doos ingaat… bij mij zou je vier sterren terugkrijgen vanwege het zeuren. :D
Als ik nieuwe kleding koop bewaar ik altijd de verzendzakken, daar doe ik het dan in. Vaak zijn die plastic van binnen.
pi_221477542
Als het pakket voldoende robuust is ingepakt om de pakketbezorging te doorstaan vind ik het goed genoeg. Natte pakketten heb ik nog nooit gehad, maar lijkt me de pakketdienst aan te rekenen, niet de verkoper.
Die pakketdiensten geven niet thuis bij klachten natuurlijk. Gezien de prijs die je betaalt voor verzending vind ik dat nou ook weer niet zo vreemd.
pi_221477917
Ik snap het probleem ook niet met natte kleding, dat is gewoon te wassen. Bij natte boeken ofzo dan heb je en groter probleem.

Vinted eist gelukkig geen dubbele verpakking meer dus alleen een doos is in veel gevallen voldoende.

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 08:43 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als ik nieuwe kleding koop bewaar ik altijd de verzendzakken, daar doe ik het dan in. Vaak zijn die plastic van binnen.
Dan moet je wel online nieuwe kleding kopen. Dat doet niet iedereen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Elleska op 01-08-2026 10:02:23 ]
pi_221477993
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 09:52 schreef Elleska het volgende:
Ik snap het probleem ook niet met natte kleding, dat is gewoon te wassen. Bij natte boeken ofzo dan heb je en groter probleem.
Nee, maar het is wel zuur als je nieuw met prijskaartje koopt.
pi_221478026
Daar heb je dan niet de volle mep voor betaald lijkt me.

Met 2ehands kleding, ook nieuw met prijskaartje, loop je gewoon meer risico dan met een aankoop via een webshop. Het is een keuze die je maakt door via vinted te shoppen.
pi_221478047
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 08:57 schreef sigme het volgende:
Als het pakket voldoende robuust is ingepakt om de pakketbezorging te doorstaan vind ik het goed genoeg. Natte pakketten heb ik nog nooit gehad, maar lijkt me de pakketdienst aan te rekenen, niet de verkoper.
Die pakketdiensten geven niet thuis bij klachten natuurlijk. Gezien de prijs die je betaalt voor verzending vind ik dat nou ook weer niet zo vreemd.
Ik wel, de plaatsing van de lockerwand staat precies onder de rand van de zonnepanelen op de parkeerplaats, water loopt daar bij regen in. Het was gelukkig kleding, niets meer daarnaar toe laten versturen.
pi_221478155
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 10:10 schreef Elleska het volgende:
Daar heb je dan niet de volle mep voor betaald lijkt me.

Met 2ehands kleding, ook nieuw met prijskaartje, loop je gewoon meer risico dan met een aankoop via een webshop. Het is een keuze die je maakt door via vinted te shoppen.
Nee, maar alsnog veel geld. Ik hou van dure kleding. 100-150 euro per artikel en dan doorweekt binnen is gewoon zuur.
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 21:19:07 #220
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221482574
Een pakketje heeft er een maand (!) over gedaan om aan te komen en nu is de koper op vakantie dus voor het eerst krijg ik iets retour, meh -O-
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')